Neequote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef omearos het volgende:
[..]
Ha lieverd
Was je niet snel genoeg?
nice!quote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Makelaars bord maken
dus ik dacht ik ga het met Lego doen, lego huisje
hele avond bij Pavo & Zany gestaan, of dat niet?quote:
LaPo failquote:
Hoiiquote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef omearos het volgende:
[..]
Ha lieverd
Was je niet snel genoeg?
Joahquote:Op zondag 21 november 2010 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice!
[..]
hele avond bij Pavo & Zany gestaan, of dat niet?
[..]
LaPo fail
goede b2b-set gehoord dan?quote:
best wel matig hoorquote:
Dan moet je niet zo hard roepen dat je voor eindhovuh bentquote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja hoi.
Bedreigd worden door gefrustreerde joden is nooit grappig
Blijkbaarquote:Op zondag 21 november 2010 20:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo hard roepen dat je voor eindhovuh bent
Geen ideequote:Op zondag 21 november 2010 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goede b2b-set gehoord dan?en nog oude kneiters gehoord van de heren?
[..]
best wel matig hoor
en dat is heel gevaarlijk als je gewoon op de thuistribune zitquote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blijkbaar
Werd een doelpunt afgekeurd (terecht wel) maar ik juichte wat te hard
Tsja, het ging zo automatischquote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat is heel gevaarlijk als je gewoon op de thuistribune zit
Maar verder niets gebeurd?quote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, het ging zo automatisch
Ik kan echt niet stil blijven als PSV scoort hoor
David z'n eigen bodyguards hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, kwamen een stuk of 10 stewards bij ons staan
Nee, 22 man waren we mee he.quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
David z'n eigen bodyguards hebben
Populair clubje dat psvquote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, 22 man waren we mee he.
Er waren welgeteld 22+2 PSV aanhangers
Jij volgt het nieuws enzo echt niet he?quote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wat heeft de NS er mee te maken?
zo min mogelijk met al die onzin over oorlogenquote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij volgt het nieuws enzo echt niet he?
Brand utrecht, geen treinen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wat heeft de NS er mee te maken?
Ja, die voetbaltreinen worden echt even omgeleidquote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zo min mogelijk met al die onzin over oorlogen![]()
Maar je weet dat er rond utrecht vertraging is, dan neem je ander vervoer
UHH psv mocht geen supporters aanwezig hebben? Voetbaltrein?quote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die voetbaltreinen worden echt even omgeleid
Eigen vervoer = rellen. Dan maar geen publiekquote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
UHH psv mocht geen supporters aanwezig hebben? Voetbaltrein?
Eigen vervoer
quote:I like your cunt | I like your cunt | Please dont ever take it away | I wanna see it in the moonlight, see it in the sun, and wanna have fun fun fun!
kleine dingen hou je tochquote:Op zondag 21 november 2010 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eigen vervoer = rellen. Dan maar geen publiek
Ik zeg dat jij je mond moet houdenquote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
er bestaat een knop..VOLG TOPIC
gebruik die dan!!
Niet voor jou, KUTquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij je mond moet houden
DOE DAT DAN!
wel lekker warm daarquote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Niet ruziën, anders neemten
jullie mee in de
naar Spanje.
in spanje?quote:
Ja lekker overwinterenquote:Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wel lekker warm daar![]()
[..]
in spanje?
Ik dacht even dat Robin aan het posten wasquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja lekker overwinteren
Denk dat ik sinterklaas even op z'n bek sla zodat ik ook mee moet.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Robin aan het posten was
whehequote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
rome is me net iets te ver bloazen eigenlijkquote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
neen
Parijs is nie mooi,
kerst nie, pasen nie, nooit nie
Rome of venetie![]()
Parijs ligt ook niet om de hoekquote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
rome is me net iets te ver bloazen eigenlijk
quote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ligt eraan wat je mooi vindtquote:
Soep kan ook lekker zijnquote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben nu nog aan het koken
Rijst, 2 braadworsten en een potje witte bonen in tomatensaus
Het was óf dat, óf alwéér soep.
Goed te doen hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
zo laat eten is donders fijn!quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poesjes eten?quote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
zo laat eten is donders fijn!
Massis natuurlkquote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar heb je het vandaan gehaald?
Vretbalgquote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Doner bij Massis, shoarma en pizza bij Eser
quote:
true true, mja ie bint zon onmeunige vretzakquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De ene moet de andere natuurlijk wel begroeten he.
werken david en marko nog bij dat restaurant?quote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
een mig bac bij de grote gele M naast preston palace
*burp*quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
true true, mja ie bint zon onmeunige vretzak
Dunno, kom er nooitquote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
werken david en marko nog bij dat restaurant?
VRETZAK!quote:
ikke wel..quote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
werken david en marko nog bij dat restaurant?
jij gaat t missen!quote:Op zondag 21 november 2010 22:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ikke wel..
mn laatste jaartje..eindelijk
Geen idee, ik wacht al hele tijd gezien ie volgen papier pas morgen geactiveerd zou wordenquote:Op zondag 21 november 2010 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Abo activeren duurt toch max 24 uur
yesquote:Op maandag 22 november 2010 00:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Massis heeft goeie doner? Dan moet ik daar een x langs als ik in de buurt ben.
Dat zit toch bij jemig daar?
Ik mis het ook absoluut niet, al heb ik ook een hoop lol gehad in die 7 jaarquote:Op zondag 21 november 2010 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als kiespijn
Nee maar ach..naar zoveel jaar. Dan is t mooi geweest
Beter fiets je door richting CS en haal je het bij de Donner-Companyquote:Op maandag 22 november 2010 00:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Massis heeft goeie doner? Dan moet ik daar een x langs als ik in de buurt ben.
Dat zit toch bij jemig daar?
Heb je zelfs op kantoor oordoppen nodig daar bij de gemeente?quote:Op maandag 22 november 2010 08:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die grafkat van ons heeft m'n oordopjes naar de tering geholpen30 euro
Fixedquote:Op maandag 22 november 2010 09:00 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh!
[..]
Beter fiets je door richting CS en haal je het bij de Doner-Company.
[..]
Heb je zelfs op kantoor oordoppen nodig daar bij de gemeente?
idd, donerquote:Op maandag 22 november 2010 09:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Fixed
+
Enschede heeft ook Doner Company, 2 eurotje
Kwijlbakje ?quote:
Zo'n een heeft mijn vader naar de sloop gedaan paar jr terugquote:Op maandag 22 november 2010 10:26 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe rideEen echte GTD
Redbaron noemde t een Goed Trage Diesel, maar zo traag is die oude diesel niet![]()
't zal wel weer heel bijzonder zijn maar wat een lelijke velgenquote:Op maandag 22 november 2010 10:26 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
Redbaron noemde t een Goed Trage Diesel, maar zo traag is die oude diesel niet![]()
Davidquote:
Velgen en voorlip eronderweg en dan op verbreed staal gaan rijdenquote:Op maandag 22 november 2010 10:26 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
Een weekendje.quote:Op maandag 22 november 2010 11:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
100% Tukker... hoe lang deze keer?
We zullen zien.quote:Op maandag 22 november 2010 11:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, ik bedoel hoe lang je nu unbanned blijft
Dag lief ding!quote:Op maandag 22 november 2010 10:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
DavidMet Kim gaat het goed en het was gister leuk. Straks komt ze hier en gaan we ff de stad in.
@ Patrick, wat een roestbak.
@ Assie, hoe is het met je foon?
@ Hen, goedemorgen meid.
Dus weer vertraging?quote:Op maandag 22 november 2010 11:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De jongen die zich voor de trein heeft gegooid wordt nu begraven.. Komt me hier een stoet voorbij
Je zult er maar werkenquote:Op maandag 22 november 2010 11:43 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Jahoor, heb ik mijn OV chipkaart gekregen, die heb ik besteld ivm dat daltarief voor het oosten actie, die loopt tot 30 november. Kan ik niks bestellen!
Bel ik die klantenservice muts op, ja nee mevrouw, u kunt pas NA 30 november een bestelling plaatsen. Toevallig?
Ik heb dat crackding alleen daarvoor besteld! En ze hebben me gezegd dat ik gelijk kon bestellen. Waardeloos. Alle klantenservice dingessen spannen samen tegen mij
Nee niets mee verderquote:Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ja nou en
En dat ding werk bijna nergens ook nog, syntus niet, meeste bussen niet, etc
Ja hier voornamelijk ook, maar als ik naar delden wil ofzo moet ik met die pauper syntusquote:Op maandag 22 november 2010 11:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee niets mee verder, en gelukkig hier in de buurt alleen NS en Connexion/Twents dus geen last van
.
Studenten kaart hier dus laten ze je wel doorlopenquote:Op maandag 22 november 2010 11:48 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Edit: en in die twents/connexxion bussen zijn al die bliepdingen kapot vaak, moet je alsnog een kaartje kopen
Ja die krijg volgend schooljaar pas weerquote:Op maandag 22 november 2010 11:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Studenten kaart hier dus laten ze je wel doorlopen.
Heuj, je bent de 2e Ruby in m'n leven die ik "ken"...quote:
jochiequote:
quote:
Nou, ik vind het toch behoorlijk koud nuquote:Op maandag 22 november 2010 12:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
3.2 graden vanmorgen, en voelde niet eens heel koud op de fiets.
Que?quote:Op maandag 22 november 2010 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Justin; 2 waarvan 3 voorwaardelijk gok ik
quote:
Nou joepie, en dat in de herfst..quote:Op maandag 22 november 2010 15:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Woooohoooo
Schaatsen kunnen weer uit het vet
Alles beter dan het weer dat bij de herfst 'hoort'quote:Op maandag 22 november 2010 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou joepie, en dat in de herfst..
Ik heb de oranje bladeren die van de boom vallen wel echt gemist hoorquote:Op maandag 22 november 2010 15:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Alles beter dan het weer dat bij de herfst 'hoort'!
Ik heb ze een week of 2 geleden gezien toen ik naar Nicole reed, aan de weg tussen Hengelo en Enschede-Noordquote:Op maandag 22 november 2010 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de oranje bladeren die van de boom vallen wel echt gemist hoor
Nou loop een bos in of ergens langs een kanaal ofzo en je hebt genoeg van dat soort bladerenquote:Op maandag 22 november 2010 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb de oranje bladeren die van de boom vallen wel echt gemist hoor
Vond dat kleine meisje dat je bij je had in het bos het ook zo charmerend?quote:Op maandag 22 november 2010 15:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ben poos terug in het bos geweest. Dat heeft dan z'n charmes
Nou, ik heb ze niet gezien dit jaarquote:Op maandag 22 november 2010 15:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ben poos terug in het bos geweest. Dat heeft dan z'n charmes
quote:Op maandag 22 november 2010 15:41 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Vond dat kleine meisje dat je bij je had in het bos het ook zo charmerend?
Nee maar dat kleine jongetje wel.quote:Op maandag 22 november 2010 15:41 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Vond dat kleine meisje dat je bij je had in het bos het ook zo charmerend?
Toevallig ook naar Neverland geweest?quote:Op maandag 22 november 2010 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee maar dat kleine jongetje wel.
Jah. That was it.. That was really it.quote:Op maandag 22 november 2010 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toevallig ook naar Neverland geweest?
quote:Op maandag 22 november 2010 15:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jah. That was it.. That was really it.
Intelligence voegt zijn fantasie wat hij graag wil toe aan iets wat ik pas heb gedaan.quote:
Oh, jakkes van Patrick.quote:Op maandag 22 november 2010 15:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Intelligence voegt zijn fantasie wat hij graag wil toe aan iets wat ik pas heb gedaan.
Dat was dus in het bos wandelen.
Hmmm.... *politie belt en screen laat zienquote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Intelligence het volgende:
Jullie moesten eens weten![]()
, maar ik begon niet over jongetjes, maar meisjes
Jongetjes was Daywalk3r himself!
Ik heb van bronnen vernomen dat jij het "niet zo nauw neemt" met wat voor geslacht het is.quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Intelligence het volgende:
Jullie moesten eens weten![]()
, maar ik begon niet over jongetjes, maar meisjes
Jongetjes was Daywalk3r himself!
Ach, beide geslachten hebben een gatquote:Op maandag 22 november 2010 16:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb van bronnen vernomen dat jij het "niet zo nauw neemt" met wat voor geslacht het is.
Ja klopt. Maar da's een exit onlyquote:Op maandag 22 november 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, beide geslachten hebben een gat
Bij jou misschienquote:Op maandag 22 november 2010 16:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar da's een exit only![]()
Daar merken wij echter bar weinig vanquote:Op maandag 22 november 2010 15:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger op school een van de leukste vakken
Dat sowieso. Bij vrouwen ist wat anders.quote:
Dan zou ik toch maar eens aan je bronnen gaan twijfelenquote:Op maandag 22 november 2010 16:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar da's een exit only![]()
Maarja Patrick boeit dat dus niet zoveel heb ik gehoord.
quote:Op maandag 22 november 2010 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar merken wij echter bar weinig van
Nee. Nee, niet echt.quote:Op maandag 22 november 2010 16:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat sowieso. Bij vrouwen ist wat anders.
Bohquote:
Huh... Er zit een contradictie in je posts.quote:
Nee, hoor. Jij zegt dat het voor vrouwen anders is. Maar dat is niet zo.quote:Op maandag 22 november 2010 17:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Huh... Er zit een contradictie in je posts.
Nee ok dat klopt. Maar er zijn vrouwen die het ook gaarne als ingang gebruiken.quote:Op maandag 22 november 2010 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Jij zegt dat het voor vrouwen anders is. Maar dat is niet zo.
Dat durf ik te betwijfelenquote:Op maandag 22 november 2010 18:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ok dat klopt. Maar er zijn vrouwen die het ook gaarne als ingang gebruiken.
Mannen ook wel maar daarvan een stuk minder.
Dat van vrouwen of mannen?quote:
quote:
true thatquote:Op maandag 22 november 2010 18:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Toeval, maar goed te eten dat spul.
Er zijn niet zoveel vrouwen die anaal zien zittenquote:
Nee ok. Maar denk wel meer dan mannen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel vrouwen die anaal zien zitten
altijdquote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef omearos het volgende:
Wouter, ga je nu ook al de dames op MF versieren?
ik post niet meer, lurk alleen nog, stel betweters daarquote:Op maandag 22 november 2010 18:59 schreef omearos het volgende:
iets waar marko, sander, ik en nu ook wouter ons verstoppen
onnie?quote:
Kanonne wat lelijk.quote:Op maandag 22 november 2010 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Project Pitchfork - Existence \m/
Tof nummer!
Jonge je snapt het gewoon niet, hater!quote:Op maandag 22 november 2010 19:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kanonne wat lelijk.
Dat is net Boy George met wat gitaarwerk ofzo.
quote:Op maandag 22 november 2010 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En niks mis met Boy George, da was een lekker wijf man! Net als die chick van Tokio Hotel
in MF-Oost is het altijd wel gezelligquote:Op maandag 22 november 2010 19:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik post niet meer, lurk alleen nog, stel betweters daar
iets teveel voor mijquote:Op maandag 22 november 2010 19:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
een Duc Monster vinnik erggg geyl
Echwaquote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit lekkere ding?
knee-down kan iedereen welquote:Op maandag 22 november 2010 19:37 schreef omearos het volgende:
[..]
in MF-Oost is het altijd wel gezelligverder kom ik ook niet daar
Justin Bieber is veel knapper manquote:
geen behoefte aan. Hoezo?quote:Op maandag 22 november 2010 19:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
knee-down kan iedereen wel
heb een honda cb450sc (nighthawk)quote:Op maandag 22 november 2010 20:20 schreef Redbaron het volgende:
Wat voor bike heb je dan Nicole?
Ik zou ook wel willen maar vind het niet te doen om een motor het hele jaar buiten te hebben
vind zo'n duc mooierquote:Op maandag 22 november 2010 20:22 schreef omearos het volgende:
[..]
heb een honda cb450sc (nighthawk)
zoiets: (deze is in kleine details anders, maar lijkt verder erg op mijn motor)
[ afbeelding ]
Hij staat bij mij in de schuur (heb een appartement, schuur beneden onder de trap) en bij Stijner kan je hem ook stallen, komen ze hem zelfs ophalen als je dat wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |