Wel als je er specifiek voor aan het spelen bent, sommige challenges zijn redelijk simpel te halen. Maar er zitten ook wel lastige tussen of challenges die gewoon wel veel tijd kosten. Ook kun je sommige challenges niet halen als je alleen TDM speelt, omdat het challenges zijn die specifiek gaan over objectives.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef Deetch het volgende:
Het verdienen van pro perks en prestige lijkt wel allemaal wat sneller te gaan in BO. klopt dit?
dat ding is waardeloos in hardcore....quote:Op donderdag 25 november 2010 17:50 schreef Friday12 het volgende:
Net voor het eerst the Death Machine gekregen
Maar toch nog steeds leukquote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef bigbass het volgende:
[..]
dat ding is waardeloos in hardcore....
En omdat jij geen vastlopers hebt gehad, kan niemand anders dat hebben? Bij MW2 liep het bij mij ook soepel, bij black ops stottert het spel zelfs op Cod1 kwaliteit, en ja, mijn drivers zijn up to date. Maar als ik een spel wil spelen heb ik geen zin om allemaal rare fratsen te moeten uithalen voordat je kan beginnen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:55 schreef very het volgende:
[..]
Jezus mensen, wat een gemekker allemaal.
Het is niet meer dan logisch om er als ontwikkelaar van uit te gaan dat mensen hun drivers up to date hebben. Omdat er een paar jankerds tussen zitten die het teveel moeite vinden om even een gpu drivertje te updaten, moet de ontwikkelaar daar maar rekening mee houden en daardoor niet het optimale uit het spel halen?
Ik speel het spel praktisch elke dag (op 2 verschillende computers), en tot nu toe nog niet één vastloper gehad. Alles loopt gewoon prima, net als hoe het bij MW2 liep...alleen met als voordeel dat ik nu gewoon zelf mijn servers kan uitkiezen.
Tot nu toe vind ik de game gewoon weer top!
Van de week werd ik gekicked omdat ik aan het schuilen was voor iemand in zijn helicoptertjequote:Op donderdag 25 november 2010 21:12 schreef Vengerr het volgende:
Ik zat net in een ranked, niet hardcore server waar alle attachments en equipment niet werkten.
Nadat ik iemand opblies met een granaat kreeg ik een scheld tirade naar mijn hoofd en werd ik gekicked.
Lijkt me handig om de 10 geboden even in de server name te zetten zoals "killing admin = kick".
Ik zal maar eens beginnen met een favorites lijstje te maken.
zeg ik dat dan? Ik zeg dat mensen niet moeten mekkeren over een paar drivers updaten. Of eigenlijk zelfs maar 1 driver. Niet mijn reactie uit context halen aubquote:Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef schijffie het volgende:
[..]
En omdat jij geen vastlopers hebt gehad, kan niemand anders dat hebben? Bij MW2 liep het bij mij ook soepel, bij black ops stottert het spel zelfs op Cod1 kwaliteit, en ja, mijn drivers zijn up to date. Maar als ik een spel wil spelen heb ik geen zin om allemaal rare fratsen te moeten uithalen voordat je kan beginnen.
Dan had je op de server waar ik net in zat in ieder geval nog je missile launcher kunnen gebruiken.. "Server: Missile launchers and tubes are banned. Only use them to take out choppers or risk a ban."quote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Van de week werd ik gekicked omdat ik aan het schuilen was voor iemand in zijn helicoptertje
mensen neem dit nou als voorbeeld, maak gewoon altijd een backup van je cfg bestandje!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:35 schreef BurnaBoy het volgende:
Geweldig, ik ga even wat kloten in die cfg bestanden om die kleine stotter die ik af en toe heb te proberen verhelpen. ff directx vervangen enzo.
Heb ik het alleen maar erger gemaaktEn nu kan ik hem ook niet meer terug krijgen zoals die was want toen speelde ie beter. Naja ik gooi het wel aan de kant tot een volgende patch van trey,
Buggy zooi. Wel leuk om te doen. Maar als je freezt terwijl er een vijand je beeldscherm in loopt werkt het natuurlijk niet
Had ik ook wel. Maar op de een of andere manier is er wat misgegaan. Had ook directx update gedaan. Die teruggedraaid maar hielp ook niks meerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef Terloops het volgende:
[..]
mensen neem dit nou als voorbeeld, maak gewoon altijd een backup van je cfg bestandje!!!
Heb ik al vanaf het begin, maar kan bij mij te maken hebben met dat ik draadloos gamequote:Op vrijdag 26 november 2010 02:25 schreef Biskwietje het volgende:
Bij mij komt er de laatste dagen regelmatig een modemstekkertje in beeld knipperen met de boodschap 'Connection Interrupted'. Soms val ik dan ook gewoon uit het spel? Wazdat voor onzin?? Heb een prima verbinding! Hebben meer mensen dit?
Nee, je moet ninja aan hebben staan om de challenge van 150 kills met een suppressor te halenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:58 schreef Deimos000 het volgende:
Spaar je ook voor je pro perks als je niet met een perk speelt? (Geen Ninja aan maar wel met supressor spelen bijvoorbeeld)
dat kan idd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:34 schreef Deimos000 het volgende:
Haha ja, heb ik ook gehad voor hardline
Je kunt een aantal perks wel combineren toch? Warlord en Ninja bijvoorbeeld.. 150 kills met dual attachment en 150 kills met suppressor.
Veel geluk met dual suppressed scorpions - ik zou wel op een halve meter afstand blijvenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:34 schreef Deimos000 het volgende:
Je kunt een aantal perks wel combineren toch? Warlord en Ninja bijvoorbeeld.. 150 kills met dual attachment en 150 kills met suppressor.
Zo heb ik inderdaad ook versneld Ninja Pro en Warlord Pro gehaald. Door Suppressor en Extended Mag op een Famas te zetten. Dan ben je er redelijk snelquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:34 schreef Deimos000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |