Probeer even de geheugenbankjes te switchen van plek of er minder te gebruiken.quote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb de nieuwe pc in elkaar gezet maar om een of andere reden werkt hij niet. Als ik um aan druk dan gaan alle lampjes branden en gaan de vertilatoren draaien. Maar ik krijg geen beeld en hoor ook geen foutmeldings piepjes.
Heeft iemand enig idee wat er dan fout kan zijn?
De processor gewoon volgens het boekje erin gedaan gouden hoekje links onder. En het past maar op 1 manier. Het dichtdoen van die stang van de processor klep vergde wel een beetje spanning maar dat leek me normaalquote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
nog maar een keer de kabels checken.
En heb je je processor wel goed aangesloten en dat soort dingen? Heeft de videokaart ook alle stroomkabels?
Een vrij ouwe video kaart van een niet meer te koop serie. Wel van asus maar heeft geen extra stroom nodigquote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef sc00p het volgende:
Wat voor videokaart en voeding heb je voor de rest bij dat systeem?
Wat zijn dividers?quote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef Radio-silence het volgende:
Niet teveel dividers tussen het moederbord en de kast gedaan?
Zoja dan maakt waarschijnlijk je moederbord sluiting en is die en de rest misschien gefrituurd.
Ja alle 9quote:Op zondag 21 november 2010 19:20 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
De busjes tussen het moederbord en de kast.
[ afbeelding ]
Heeft het moederbord dan ook negen schroeven nodig om vast te maken?quote:
De manual van het moederbord schreef voor om hem met 9 pins vast te zetten in de gaten omcirkelt in de manual. Dus dat heb ik gewoon gedaan en matchte met de kastquote:Op zondag 21 november 2010 19:25 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Heeft het moederbord dan ook negen schroeven nodig om vast te maken?
Een zo een busje teveel kan al voor problemen zorgen namelijk! Vaak krijg je teveel van die busjes bij een computerkast.
Dan zal dat het wel niet zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 19:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De manual van het moederbord schreef voor om hem met 9 pins vast te zetten in de gaten omcirkelt in de manual. Dus dat heb ik gewoon gedaan en matchte met de kast
Geen idee hoe ik die moet updaten.quote:Op zondag 21 november 2010 19:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Je hebt waarschijnlijk je BIOS van je mobo niet geüpdatet om je videokaart/processor te laten ondersteunen.
quote:Op zondag 21 november 2010 20:16 schreef Moozzie het volgende:
De p3 moet in de motherboard en nu werkt het.
En dan had je nog alle kabels nagekeken zegt iequote:Op zondag 21 november 2010 20:16 schreef Moozzie het volgende:
Ja ik dacht die moest in de 3d kaart en dat de 24pins controller alleen in het moederbord moest. Beetje raar dat er 2 plugs zijn voor het moederbord vond ikquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En dan had je nog alle kabels nagekeken zegt ie.
Gastquote:Op zondag 21 november 2010 20:16 schreef Moozzie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |