Xenofoob.quote:
En vooral ook veel boerenquote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
In sommige landen en culturen is het heel onbeschoft om heel je bord schoon te eten. Door wat te laten liggen geef je aan dat je de kookkunsten van de kok(kin) erg waardeert.
Yep.quote:Op zondag 21 november 2010 17:52 schreef BasementDweller het volgende:
Zo laat je aan je gastheer zien dat je genoeg hebt gegeten.
quote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Yep.
Als ik een aardappel laat liggen vraagt mijn schoonvader niets, als het bord helemaal leeg is, hangt hij er al weer met een pan naast.
Ben ikquote:Of van die lui die langzaam eten, is de rest al klaar met eten, zit er nog 1 aan tafel..
Deed mijn broertje ook altijd, net Stoffel de schildpad, ook zo langzaam.quote:Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ben ik![]()
Marja ik zit constant vol... dus als je met volle maag moet eten kost t gewoon wat meer tijd...
quote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Als ik niet meer wil eten, dan doe ik dat niet.
quote:Op zondag 21 november 2010 18:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Deed mijn broertje ook altijd, net Stoffel de schildpad, ook zo langzaam.
tja niet iedereen is uitgehongerd en doet alsof het zijn enige maaltijd in de dag isquote:Op zondag 21 november 2010 18:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Deed mijn broertje ook altijd, net Stoffel de schildpad, ook zo langzaam.
Daar heb je ook wel gelijk in, maar bij sommige maken er een compleet ritueel van, enige snelheid is wel gewenst als je in gezelschap bent.quote:Op zondag 21 november 2010 18:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
tja niet iedereen is uitgehongerd en doet alsof het zijn enige maaltijd in de dag is
Das toch niet gek om daarna wel nog een toetje te eten.quote:Op zondag 21 november 2010 18:23 schreef stinkpik het volgende:
Ik werk niet in een restaurant
En het heeft niets te maken met volzitten, dan zou minder opscheppen de oplossing moeten zijn maar dat is het niet. En vooral nog voer laten staan om vervolgens wel een toetje te willen
Ik blijf toch maar denken dat het een statement is, iets anders kan ik me niet bedenken
;o laten staat vind je dus idioot, maar langzaam het toch willen opeten om je bord leeg te hebben is ook niet goed .quote:Op zondag 21 november 2010 18:23 schreef stinkpik het volgende:
En het heeft niets te maken met volzitten, dan zou minder opscheppen de oplossing moeten zijn maar dat is het niet. En vooral nog voer laten staan om vervolgens wel een toetje te willen
Ik blijf toch maar denken dat het een statement is, iets anders kan ik me niet bedenken
Of mensen die verschikkelijk langzaam eten, dat iedereen echt al lang en breed klaar is, er wordt zelfs al gerookt, het eten is al een half uur koud, maar toch zit er nog iemand in een moordend langzaam tempo te kanen. Zo van: als ik langzaam wil eten, dan is dat mijn recht. Wacht nog maar even met de tafel afruimen totdat IK klaar ben met eten![]()
Vaak laten mensen die zo langzaam eten ook nog vanalles liggenquote:Op zondag 21 november 2010 18:27 schreef Confession het volgende:
;o laten staat vind je dus idioot, maar langzaam het toch willen opeten om je bord leeg te hebben is ook niet goed .
Ja maar dat is toch hun bord en zaak, jammer dat sommige mensen je altijd zo op je vingers kijken..quote:Op zondag 21 november 2010 18:28 schreef stinkpik het volgende:
[..]
Vaak laten mensen die zo langzaam eten ook nog vanalles liggen
Mensen die gaan roken aan tafel als andere mensen nog aan het eten zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 18:23 schreef stinkpik het volgende:
Of mensen die verschikkelijk langzaam eten, dat iedereen echt al lang en breed klaar is, er wordt zelfs al gerookt, het eten is al een half uur koud, maar toch zit er nog iemand in een moordend langzaam tempo te kanen. Zo van: als ik langzaam wil eten, dan is dat mijn recht. Wacht nog maar even met de tafel afruimen totdat IK klaar ben met eten![]()
Precies,quote:Op zondag 21 november 2010 20:52 schreef IBAZ het volgende:
Waarom gaat TS niet gewoon in zijn eentje zijn vreten naar binnen schuiven.
Val een ander niet lastig met je dwangneuroses.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |