Ik vind mijn keuzelijst dit jaar veel spannender dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Fight for This Love is toch nog beter dan alle nummers waar jij op hebt gestemd.
quote:Van Velzen - Baby get higher (2006)
Laura Jansen - Use somebody (2010)
Bløf & Counting Crows - Holiday in Spain (2004)
Snow Patrol - Chasing cars (2006)
Kings of Leon - Sex on fire (2008)
Police - Every breath you take (1983)
Toto - Hold the line (1979)
Acda & De Munnik - De Kapitein deel II (2000)
Aerosmith - I don't want to miss a thing (1998)
Adele - Make you feel my love (2008)
Elton John - Your song (1971)
Krezip - Sweet goodbyes (2009)
U2 - One (1992)
UB40 - Kingston town (1990)
John Mayer - Daughters (2005)
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..], met Robbie Williams er weer bij...
[ afbeelding ]
quote:
Ik kijk. Lekker alle antwoorden voorzeggen en me ergeren aan de beperkte kennis van de kandidaten.quote:
Ik behoor nog tot de laatste categorie, en laat mijn smaak bepalen door België, VK, Duitsland en Scandinavië.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef CoJackso het volgende:
[..]
![]()
Ik vind haar muziek simpelweg slecht, en nog wel belangrijker is dat haar muziek op dit moment nog in de "hitlijsten" staat. Ik dacht dat iedereen het er wel over eens was dat er een soort drempel van een paar jaar ingevoerd zou moeten worden, en dan blijkt zij één van de hoogste nieuwe binnenkomers te zijn.
Overigens zijn de laatste lijsten naar mijn mening bijzonder matig. Ik ben altijd benieuwd of de Caro Emerald stemmers dat echt de beste muziek vinden, of dat zij al die andere geweldige muziek nog moeten ontdekken.
Enola Gay stond er gewoon tussenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef BramKVO het volgende:
Enola Gay van OMD ook niet in de voorkeurslijst ??
Heldquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef svenistheman het volgende:
Mijn lijstje:
Beach Boys - God only knows (1966)
Beatles - A day in the life (1967)
Wim Sonneveld - Het dorp (1974)
Frans Halsema - Voor haar (1977)
Kate Bush - Cloudbusting (1985)
Pearl Jam - Black (1991)
Jeff Buckley - Hallelujah (1994)
Live - Lightning crashes (1995)
Michael Jackson - They don't care about us (1996)
Radiohead - Karma police (1997)
Verve - Bitter sweet symphony (1997)
Coldplay - The scientist (2002)
Snow Patrol - Run (2004)
John Mayer - Daughters (2005)
Coldplay - Viva la vida (2009)
Vrije keuzes:
The Isley Brothers - Highways of my Life
Coldplay - Amsterdam
The White Stripes - 7 Nation Army
The Killers - Mr Brightside
Adele - Hometown Glory
Ik zat al te denkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Misschien ken je me welSven_M op twitter
Moet ik nog wel gaan stemmen? Ik twijfel nog steeds.quote:
Je moet in elk geval de vrije keus invullen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet ik nog wel gaan stemmen? Ik twijfel nog steeds.
Tuurlijk, gewoon voor de funquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval gaan voor nummers die buiten de top-100 vallen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik ben mijn vertrouwen een beetje heel erg kwijt. Na zoveel opbouwende kritiek vorig jaar (van duizenden mensen!) had je mogen verwachten dat ze toch wel iets verbeterd hadden. Dit is echter niet het geval, dus vraag ik mij af of de lijst niet allang samengesteld is en het stemmen voor de vorm gebeurt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je moet in elk geval de vrije keus invullen.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Door de keuzelijst nog verder in te krimpen, hoeft dit jaar eigenlijk alleen de volgorde van de nummers nog bepaald te worden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik ben mijn vertrouwen een beetje heel erg kwijt. Na zoveel opbouwende kritiek vorig jaar (van duizenden mensen!) had je mogen verwachten dat ze toch wel iets verbeterd hadden. Dit is echter niet het geval, dus vraag ik mij af of de lijst niet allang samengesteld is en het stemmen voor de vorm gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |