Dat idee had ik ook. Totdat radio 2 zojuist bekend maakte hoeveel stemmen er waren uitgebracht..Vorig jaar waren er binnen 3 weken 2 miljoen stemmen. Dan denk je: ze gaan dit jaar voor kwaliteit ipv kwantiteit met maar één stemwek. Blijkt nu dat er al 1.201.000 stemmen zijn uitgebracht. Reken maar dat dit aantal op t eind vd dag gewoon weer over de twee miljoen gaat (of ze nou daadwerkelijk worden uitgbracht of niet).quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:21 schreef CoJackso het volgende:
De korte stemperiode in combinatie met de relatief kleine voorkeuzelijst is misschien in het voordeel van de vrije keuzes. Zolang de fanclubs van Borsato, Smit etc. niet massaal op alle nummers van die artiest stemmen, want dan is die top 2000 namelijk zo gevuld.
Fight for This Love is toch nog beter dan alle nummers waar jij op hebt gestemd.quote:
Ken je het origineel ook?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, daarom ook een stem voor Another Level. Muziek met een ziel. Het brengt me tot soppen elke keer weer.
Alleen de latere hits van OMD konden gekozen worden, maar die vind ik minder dan Enola Gay, dus heb ik die als vrije keuze opgevoerd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef BramKVO het volgende:
Enola Gay van OMD ook niet in de voorkeurslijst ??
Vijf stuksquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:24 schreef TLC het volgende:
Hoeveel nummers kun je eigenlijk opgeven als vrije keuze ?
quote:Lijst:
Led Zeppelin - Stairway to heaven (1971)
Deep Purple - Child in time (1972)
Queen - Bohemian rhapsody (1975)
Billy Joel - Honesty (1979)
Toto - Africa (1982)
Mike Oldfield & Maggie Reilly - Moonlight shadow (1983)
Klein Orkest - Over de muur (1984)
Feargal Sharkey - A good heart (1985)
Dire Straits - Brothers in arms (1985)
André Hazes - Kleine jongen (1990)
Nirvana - Smells like teen spirit (1991)
Metallica - Enter sandman (1991)
Michael Jackson - Heal the world (1992)
Guns n' Roses - November rain (1992)
Metallica - Nothing else matters (1992)
Vrije keuzes
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of
Limp Bizkit - Break Stuff
Eminem - The Way I Am
Disturbed - Down With The Sickness
Volbeat - The Garden's Tale
Nog altijd hetzelfde; keuze uit 5000 nummersquote:Op zondag 21 november 2010 16:02 schreef CoJackso het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de keuzelijst (en toevoegingen tov vorig jaar). Hopelijk is die een stuk beter dan de lijst van Veronica. Daar heb ik dan ook geen top 10 ingeleverd.
Ja. Maar die van Another Level laat me denken aan een neger met een bril. Afgelikt worden door.quote:
Kijk dat zijn leuke lijstjes! (als we toch alleen maar uit die stomme keuzelijst kunnen kiezen)quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, lijstje voor Top 2000 klaar:
Beatles - Eleanor Rigby (1966)
John Lennon - Imagine (1971)
Bruce Springsteen - Thunder road (1975)
ABC - The look of love (1982)
Dire Straits - Telegraph road (1982)
U2 - Bad (1984)
Joe Jackson - Be my number two (1984)
Kate Bush - Cloudbusting (1985)
Crowded House - Don't dream it's over (1987)
Herbert Grönemeyer - Halt mich (1988)
Genesis - No son of mine (1991)
Queen - Innuendo (1991)
Jewel - Foolish games (1997)
Air - All I need (1999)
Rowwen Heze - November (2000)
Vrije keuze:
Isley Brothers - Highways of My Life
Bruce Springsteen - Trapped (live)
The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Tori Amos - Winter
David Gray - Babylon
Kane zat er al langer in, Lisa Loïs hoef ik al helemaal niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Horror: Kane, Lisa Lois en Caro Emerald genoemd als hoogste nieuwe binnenkomers.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:06 schreef MarijeH het volgende:
Boyzone - Love me for a reason (1995)
Boyzone - No matter what (1998)
Acda & De Munnik - Niet of nooit geweest (1998)
Nick & Simon - Kijk omhoog (2007)
Nick & Simon - Pak maar m'n hand (2007)
Caro Emerald scoorde vorig jaar met (een demo) Back It Up. Het nummer zou oorspronkelijk verscheept worden naar Japan, maar de producers waren zo onder de indruk van Caro dat deze meteen als single is uitgebracht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef BramKVO het volgende:
Enola Gay van OMD ook niet in de voorkeurslijst ??
En wie is trouwens Caro Emerald ?
Staat Take That ook in de lijst?quote:
Ik was al doodsbang voor deze running gag...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..], met Robbie Williams er weer bij...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |