Schrijf er een column over...quote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, zo maar weer eens opnieuw kijken. Ze hebben gewoon alle nummers van The Smiths, Pixies, The Pogues en Little Feat uit de keuzelijst gehaald. Zullen wel weer van die musicalkutten en Zuidafrikaanse bagger van Karin Bloemen of Stef Bos oid voor in de plaats gekomen zijn..
Die zag ik er toch echt tussen staan.quote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef Toverheks het volgende:
mijn keuze`s die er niet tussen stonden.
Johnny Bristol - Hang On In There Baby
Serieus? Hebben ze die er gewoon weer uitgehaald??quote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, zo maar weer eens opnieuw kijken. Ze hebben gewoon alle nummers van The Smiths, Pixies, The Pogues en Little Feat uit de keuzelijst gehaald. Zullen wel weer van die musicalkutten en Zuidafrikaanse bagger van Karin Bloemen of Stef Bos oid voor in de plaats gekomen zijn..
Het lijkt elk jaar erger te worden, in plaats van minder erg.quote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef cafca het volgende:
Marvin Gaye - Lets Get It On
Beatles - Come Together
R.E.M. - Nightswimming
Ongelofelijk dat die niet in de lijst staan!
Come Together of all songs is op last.fm zelfs de meest geluisterde track van de Beatles, moet je nagaan!!!!quote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef cafca het volgende:
Marvin Gaye - Lets Get It On
Beatles - Come Together
R.E.M. - Nightswimming
Ongelofelijk dat die niet in de lijst staan!
quote:Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo dan maar. Favorieten die toch wel in de eindlijst komen maar laten zitten. En pure momentopname. Niet teveel over nadenken, alsof je invloed hebt
Zijn favorieten uit de lijst
1 Otis Redding - I've been loving you too long (1965)
2 Them - It's all over now, baby blue (1966)
3 Ferre Grignard - Ring, ring, I've got to sing (1966)
4 Ike & Tina Turner - River deep mountain high (1966)
5 Fred Neil - (The) Dolphins (1966)
6 Bee Gees - I've gotta get a message to you (1968)
7 Aphrodite's Child - It's five o'clock (1970)
8 Mink Deville - Spanish stroll (1977)
9 Robert Palmer - Every kinda people (1978)
10 Jacksons - Shake your body (1979)
11 Prince - Sign o'the times (1987)
12 Bonnie Raitt - I can't make you love me (1991)
13 Garland Jeffreys - Hail hail rock 'n roll (1991)
14 Novastar - Wrong (1999)
15 Amy Winehouse - You know Im no good (2007)
Zijn vrije keuzes
1 Little Feat - Willin'
2 Talking Heads - Heaven
3 Gram Parsons - She
4 Fleetwood Mac - Landslide
5 Van Morrison - Crazy Love
De lijst is nu al niet meer serieus te nemenquote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef friekin_ het volgende:
14 Another Level - Freak me (1998) Proteststem voor 7 x Enrique Iglesias en Solid Harmony![]()
![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De lijst is nu al niet meer serieus te nemen
Another Level hoort daar trouwens net zo min in thuis.quote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef friekin_ het volgende:
14 Another Level - Freak me (1998) Proteststem voor 7 x Enrique Iglesias en Solid Harmony![]()
![]()
Another Level is een epische neukplaat ja. Ik neuk niet op Solid Harmony.quote:Op maandag 22 november 2010 22:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Another Level hoort daar trouwens net zo min in thuis.
Jennifer Lopez staat er trouwens drie keer vaker in dan the Smiths. Let's Get Loud en If You Had My Love hebben dan ook veel meer eeuwigheidswaarde dan Bigmouth Strikes Again of Panic. Hetzelfde geldt uiteraard ook voor Overrated van Jacqueline en voor de zeven nummers waarmee Kane vertegenwoordigd is. Di-rect is trouwens ook drie keer terug te vinden in de lijst.
Ik dacht al. Otisdiedoodis ook gemist?quote:Op maandag 22 november 2010 23:05 schreef cafca het volgende:
Shit, ik zie nu dat Fred Neil in de keizelijst staat. Heb ik dus gewoon overheen gekeken
Ik mis Ain't No Mountain High Enough in je vrije keuze.quote:Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo dan maar. Favorieten die toch wel in de eindlijst komen maar laten zitten. En pure momentopname. Niet teveel over nadenken, alsof je invloed hebt
Ja, heb even wat geprobeerd. 9 lijsten uit 2009 gepakt die me wel representatief leken en bij elkaar gegooid. Uitslag vond ik nog best wel verrassend:quote:Op maandag 22 november 2010 18:05 schreef Norrage het volgende:
Ergens moeten ze gewoon eens een keuzelijst maken waar gewoon ALLE muziek in voorkomt en dan gewoon wat meer aandacht besteden aan het weerstaan van mass-voters of groupies ofzo....dan wordt het pas leuk....Of gewoon alle lijstjes zoals deze bij elkaar optellen. Top 2000, Veronica, 3FM, 3voor12...etc...en eens kijken wat er dan uitrolt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |