Apeldoorn. En ook al is dat daar echt vlakbij, ze praten totaal anders.quote:Op zondag 21 november 2010 16:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waar kom je zelf oorspronkelijk vandaan dan? Als ik vragen mag
Andere provincie.quote:Op zondag 21 november 2010 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Apeldoorn. En ook al is dat daar echt vlakbij, ze praten totaal anders.
Uhuh, heel zwoelquote:
Als je mij tegenkomt, gegarandeerd dansen en zingen achter het stuurquote:Op zondag 21 november 2010 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben dus zo'n type die dan in de auto meezingt en danst, en dan heel rare blikken krijg van mensen bij stoplichten. Leuker nog, mensen tegenkomen bij de stoplichten die het ook doen.
ik spreek het gelukkig nietquote:Op zondag 21 november 2010 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb echt een taalbarriere moeten overwinnen toen ik daar ging wonen.
Vooral het "ik ga erheen!" als je weggaat snapte ik in het begin niet. En uiteindelijk praat ik nu Deventers/Apeldoorns. Ik praat met een bekakte r, maar woorden als "hoor" spreek ik niet met een kak-r uit, maar op zijn Deventers 'Hooa".quote:
Waar ik nu woon,zit er zelfs dialect verschil tussen aan elkaar grenzende dorpenquote:Op zondag 21 november 2010 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Apeldoorn. En ook al is dat daar echt vlakbij, ze praten totaal anders.
[koosspee]U bent een gevaar voor de samenleving, uw aandacht moet volledig bij het verkeer zijn, want uw reis zit vol gevaren. [/koosspee]quote:Op zondag 21 november 2010 16:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je mij tegenkomt, gegarandeerd dansen en zingen achter het stuur
ik ben afgewerkt om 5.quote:Op zondag 21 november 2010 16:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind Brabants altijd wonderlijk:
Ik ga aanrijden.
Kom maar langs me zitten.
Ja ik heb m'n telefoon bij.
Bij mij is het duidelijk te horen waar ik vandaan kom.quote:Op zondag 21 november 2010 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral het "ik ga erheen!" als je weggaat snapte ik in het begin niet. En uiteindelijk praat ik nu Deventers/Apeldoorns. Ik praat met een bekakte r, maar woorden als "hoor" spreek ik niet met een kak-r uit, maar op zijn Deventers 'Hooa".
Overigens praat ik zodanig ABN dat je niet echt hoort waar ik vandaan kom.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind Brabants altijd wonderlijk:
Ik rijd nu aan.
Kom maar langs me zitten.
Ja ik heb m'n telefoon bij.
Succesquote:Op zondag 21 november 2010 16:32 schreef -Engel- het volgende:
Oke ik ga ff een poging doen om iets nuttigs te doen
tot laters..............
dat kutplastic zorgde voor een extra dosis jeukquote:
tnxquote:
Ik leef met je mee doggiequote:Op zondag 21 november 2010 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kutplastic zorgde voor een extra dosis jeuk
dus nu eraf gehaald, dag eerder dan de bedoeling is. zit toch hier binnen. maar het jeukt nog steeds, komt door kleur denk ik, dat gaat wat dieper de huid in.
maar fuck me wat een hel vannacht.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Ken het wel, maar heb het nog nooit zo geluisterd zodat ik het voor de geest kan halen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:37 schreef xFriendx het volgende:
Kluts, jij bent into dance muziek en zo toch? Ken jij Deadmau5?
Kwam het laatst toevallig tegen en vind het wel lekker klinken eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |