Klonk als vanouds. Lekkere simpele rock 'n' roll.
Ongepolijst met schuurpapieren stem.
Maar zo goed als de Replacements klassiekers :Sorry ma, forgot to take out the trash, Hootenanny, Let it be, Tim en Pleased to meet me zal het niet meer worden.
Meer liefhebbers ?
quote:Vast wel.
Op donderdag 30 mei 2002 22:29 schreef tong80 het volgende:Meer liefhebbers ?
Ik vond '14 songs' trouwens ook heel erg te pruimen.
Helaas waren the Replacements toen ik ze in Nighttown ging zien te lazerus om drie noten achter elkaar te spelen.
Maar zelfs dan hadden ze hun charme....
[edit]how do you say, i'm okay, to an answering machine? Geniaal in eenvoud, en dan met die heze overslaande stem en enkel gruizelige gitaar eronder[/edit]
met recht
quote:Zag ze in de Willem 2. Ook te dronken om een gitaar vast te houden.
Op vrijdag 31 mei 2002 00:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Helaas waren the Replacements toen ik ze in Nighttown ging zien te lazerus om drie noten achter elkaar te spelen.
Maar zelfs dan hadden ze hun charme....
Maar het had z'n charme.
Ja hallo?
De Replacements ja!
DÉ REPLACEMENTS!
PAUL WESTERBERG!
grmbl
Wilde een topic openen over deze band, effe checken en jaar hoor het bestond (dit topic ook over die fantastische band, hoewel ik denk dat de Last Waterhole aankondinging het spelen van de film betrof : The Replacements! Live in A'dam! ).
En niet alleen The Replacements en Paul Westerberg zijn geweldig (hoewel ik de CD eventually van PW niet goed vond), ook het werk van Stinson in Bash&Pop (de CD friday night is killing me draai ik regelmatig, ook vanavond) is erg goed, en de CD "75% less fat" van Chris Mars -die draai ik nu- is erg OK (en die draai ik zelden: waarom oh waarom vraag ik me nu af; deze CD gaat wat heavy rotation inhalen). Op zoek naar meer CDs van die man!
Dank!
Ooit Thelonious Monster het nummer -wat een van mij Mats faves is- zien coveren. Moooooooooi!
quote:Daar wringt 'm nou net de schoen. Het is een bootleg, en het is nergens te krijgen. Zelfs de centrale discotheek rotterdam heeft 'm niet...
Op woensdag 31 juli 2002 23:28 schreef Doc het volgende:
Net even gechecked op AMG: Gravel Pit is een solo live CD, waarop onder ander ook HereComesAregular staat, waarover de anekdote gaat dat Paul het in zijn Replacements tijd niet speelde omdat het te pijnlijk was... Ik zal het album aanschaffen en je waarschuwen als ik het zie.
Als je 'm vindt, ben je een held! Hou je van uitdagingen?
quote:Dit zij de leuke soort uitdagingen
Op donderdag 01 augustus 2002 21:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Als je 'm vindt, ben je een held! Hou je van uitdagingen?
Ik zal ook wat mensen in de US vragen op zoek te gaan .
Ik zag op AllMusic ook een aardige Replacements bootleg 'beatGirl' bestaat, Ga ik ook naar op zoek...
Ik kende ze niet. Maar ik heb laatst (september 2005) Hootenanny voor m'n verjaardag gekregen, en daar word ik graag mee wakker op zondagochtenden.quote:Op zondag 12 september 2004 01:16 schreef tong80 het volgende:
Jeetje dat een band als de replacements maar zo weinig posts krijgt is toch triest.
He! onwijs coole post! denk dat ik Pleased To Meet Me binnenkort maar haal (staan eerst nog wat andere op de agendaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |