Dinosaur_Sr!
quote:SAY WHAT!!!!!!!!!
Op donderdag 04 oktober 2001 15:30 schreef KingShakur het volgende:
Wat zie ik nou?? Morgen live in A'dam?Dinosaur_Sr!
Let ik effe niet op, zijn The Replacements weer bij elkaar!!!!
Nieuw album?
*Doc heeft The Replacements zo'n 10 jaar geleden in Paradiso gezien en vond dat een leuk concert....*
Gezien het feit dat ze in The Last Waterhole spelen vermoed ik sterk dat dit een band is die NIET dezelfde band is als die van Paul Westerberg en de gebroeders Stinson (oid, waarvan er overigens eentje ook al weer OD'd is).
Heb een leuk feestje in Utreg morgen en kan het dus niet controleren...
(als dit daadwerkelijk de enige echte The Replacements zijn, phew, in The Last Waterhole, dat zou LEUK zijn, damn! Hoe laat beginnen die optredens...?
quote:weet je gelijk waarheen morgen
Op donderdag 04 oktober 2001 16:59 schreef links234 het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTT????????????????
quote:Hetzelfde feest als waar ik heen ga
Op donderdag 04 oktober 2001 21:28 schreef KingShakur het volgende:[..]
weet je gelijk waarheen morgen
Misschien een trein ietsje eerder terug naar Amsterdam, of effe bellen naar The Last Waterhole of echt Paul Westerberg zijn ding gaat doen of dat het misschien de The Replacement Replacements zijn?
quote:'k Heb geen idee Doc, kwam het toevallig op i-net tegen vanmiddag... ff bellen, nr staat erbij!
Op donderdag 04 oktober 2001 21:32 schreef Doc het volgende:[..]
Hetzelfde feest als waar ik heen ga
Misschien een trein ietsje eerder terug naar Amsterdam, of effe bellen naar The Last Waterhole of echt Paul Westerberg zijn ding gaat doen of dat het misschien de The Replacement Replacements zijn?
quote:Oeh,
Op donderdag 04 oktober 2001 15:30 schreef KingShakur het volgende:
Wat zie ik nou?? Morgen live in A'dam?Dinosaur_Sr!
*krijgt overal jeuk*
Neuh, het ken toch niet?
Als het wel ken, KingShakur: IOU! (bigtaim)
Dat wordt morgen even bellen, maar gok op een band die snel z'n naam zal moeten veranderen...
Op fansites van Paul Wetserberg enzo vond ik ook niks. Alleen dat Mike Stinsom in Guns & Roses speelt en Paul vader is geworden en vorig jaar een CD heeft uitgebracht....
quote:Nope, nog niet gebeld...
Op donderdag 04 oktober 2001 23:31 schreef Doc het volgende:
Heb wat Replacements-sites gechecked en heb he-le-maal niets gevonden over een reunie, of iets wat er op leek. En het zou me verbazen als ze hun eerste concerten hier in de Last Waterhole zouden spelen...Dat wordt morgen even bellen, maar gok op een band die snel z'n naam zal moeten veranderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |