http://forum.fok.nl/topic/1757836quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:27 schreef rubje het volgende:
Ik weet niet of ik seniel begin te worden maar ik had volgens mij gisteren oid een topic in SEX geopend met als TT UPC DIG Kan 951...... maar kan het topic nergens meer vinden,ook niet in eventuele gesloten topic's.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:46 schreef DrNick het volgende:
Ja weet je, als het zo gaat mag er wel een slotje op hoor.![]()
Behoorlijk ja, en niet alleen in SEX.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:53 schreef Tally het volgende:
Ja die is een beetje nadrukkelijk aanwezig he?
Ik heb geen flauw ideequote:
smeerlapquote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Had ik het in PUB moeten posten misschien? Schop hem dan maar daar naartoe!
Ik schop hem nergens naar toe. Hij staat nu waar hij hoort.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Had ik het in PUB moeten posten misschien? Schop hem dan maar daar naartoe!
Wat staat er in de sluitpost?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
Verhalen schrijven over hoerenbezoekjes.
Waarom moet dit topic dicht?
Wat onzin over dat ik naar een andere site moet gaan. Zo kan ik ook wel zeggen dat je voor gelul over voetbal maar naar VI.nl moet gaan en voor vragen over SOA's naar SOA.nl ofzo.quote:
Dit is gewoon niet het publiek hiervoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:18 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Wat onzin over dat ik naar een andere site moet gaan. Zo kan ik ook wel zeggen dat je voor gelul over voetbal maar naar VI.nl moet gaan en voor vragen over SOA's naar SOA.nl ofzo.
20% van de mannen gaat naar de hoeren he.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet het publiek hiervoor.
Ja en?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
20% van de mannen gaat naar de hoeren he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |