abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_285369
Ik wil zo graag weer eens ThemePark spelen, deel 1 dus. Maar het loopt niet
Als het spel op z'n aller, allerlangzaamst staat dan vliegt de tijd voorbij. Iedereen super ontevreden, want er staat na een jaar al 1 attractie.

Weet iemand of ik ergens iets kan downloaden zodat ik het wel kan spelen?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_285415
Er zijn wel een aantal programmaatjes om je cpu te "verlangzamen". Ik weet zo snel niet hoe ze heten maar als je op download.com of tucows.com gaat zoeken dan kom je ze wel tegen.

Wat je ook eens kan proberen is om op de site van themepark te kijken of er een patch is voor snelle cpu's.

suc6

[url=http://www.woestforum.nl/][b]woest (bn.) 1 wild, verwilderd 2 ruw, onbeschaafd 3 zeer kwaad => woedend 4 niet in cultuur gebracht, wild[/b][/url]
  dinsdag 1 augustus 2000 @ 10:24:33 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_285450
Is er niet een nieuwere versie van Theme Park? Niet Rollercoaster Tycoon, maar een nog nieuwere? Anyways, ik ken het probleem. Hij was op een (schrik niet) Pentium II 233 al te snel bij me. Mensjes rennen, kotsen, vliegen en weer doorgaan.

Is gelijk ook het enige spel waarbij ik dat had. Verder zou ik naar zo'n programmaatje op zoek gaan ja...

download.com en tucows.com weet je wel te vinden denk ik...

pi_285543
Kan ook in je bios je processor snelheid op z'n langzaamst instellen
pi_285544
ik heb dit bij veel oude spellen (PII-350@434) bijvoorbeeld bij GTA II
pi_285677
quote:
Op 01 augustus 2000 11:54 schreef $tranger het volgende:
Kan ook in je bios je processor snelheid op z'n langzaamst instellen

Heb je nog meer slimme ideeėn?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_285752
Ff wat ram (werkgeheugen) uit je computer trekken,

of als je het spel onder windows speelt een proggie maken (of als je het heel lief aan mij vraagt maak ik het wel ) die continu doorloopt en gewoon veel geheugen vreet (eeuwige loop met DoEvents(); ofzo)

pi_285759
dat wil je niet .. daar gaat ie van hakkelen .. je moet het onder DOS spelen met 'moslow' .. zoek maar op in altavista
pi_285888
quote:
Op 01 augustus 2000 16:46 schreef kermy het volgende:
dat wil je niet .. daar gaat ie van hakkelen .. je moet het onder DOS spelen met 'moslow' .. zoek maar op in altavista

wat denk ja dat moslow doet dan

message from god : rebooting universe, please log out..
  Redactie Frontpage dinsdag 1 augustus 2000 @ 19:58:58 #10
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_285962
Isa, je hebt toch een Pentium 100 ? Hoe kan die nu te snel zijn ? Ik had anders nog wel een 386 SX voor je liggen, maar die heb ik al meegegeven aan een Heilsoldaat...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_286001
quote:
Op 01 augustus 2000 18:49 schreef bacchus het volgende:
wat denk ja dat moslow doet dan

ik WEET dat moslow clockcycles weghaald en geen geheugen.
pi_286188
en wat denk je dat een continue "do while" statement doet in een proggie ??
message from god : rebooting universe, please log out..
pi_286301
quote:
Op 01 augustus 2000 19:58 schreef Djeez het volgende:
Isa, je hebt toch een Pentium 100 ?

Er staat hier een pentium 300, een pentium 233 en een pentium 200. De pentium 100 is half gesloopt en doet het momenteel echt niet.

Themepark loopt dus gewoon niet

pi_286389
quote:
Op 01 augustus 2000 23:23 schreef bacchus het volgende:
en wat denk je dat een continue "do while" statement doet in een proggie ??

ik geloof toch dat ie met die do while loop geheugen wou vreten.. wat zijn wij wijsneusjes

isabeau ( ben je eigenlijk een jongetje ) je moet dus moslow gebruiken onder dos..

FOK!fossiel woensdag 2 augustus 2000 @ 03:02:14 #15
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_286457
Zet het es in hogere resolutie .. ehm hoe deed je dat ook alweer.. iets met r of t (ctrl/alt/shift) .. Staat wel ergens in het menutje..
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_286480
quote:
Op 02 augustus 2000 01:59 schreef kermy het volgende:

isabeau ( ben je eigenlijk een jongetje ) je moet dus moslow gebruiken onder dos..

Ik denk dat als ik een jongetje ben dat er een paar manspersonen op fok heel, heel, heeeeel hard gaan gillen.

pi_286847
quote:
Op 02 augustus 2000 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat als ik een jongetje ben dat er een paar manspersonen op fok heel, heel, heeeeel hard gaan gillen.

een echt cybersletje dus ... toe maar
pi_286996
quote:
Op 02 augustus 2000 13:44 schreef kermy het volgende:
een echt cybersletje dus ... toe maar

Wie had het over cyber. Daar doe k niet aan hoor

Maar ik heb het spel net geļnstalleerd op de 486 van m'n pa...dat werkt wel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')