Wil je wat meer vertellen, weet niet goed wat ik kan verwachtenquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:46 schreef Rosarium het volgende:
Het was het beste concert waar ik ooit ben geweest (en ik ga regelmatig naar concerten).
Vandaar dat ik nog een keer wil
Helemaal mee eens.quote:
Dit is een 'akoestisch' concert met eigen arrangementen van dit gezelschap. Het zal waarschijnlijk heel speciaal zijn maar vergelijkbaar met Sufjan zijn muziek zelf? Geen idee. Soort klassiek concert, maar dan andersquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:00 schreef Murvgeslagen het volgende:
Sinds een maand of 2 bekend geworden met zijn muziek, 1 woord: Geniaal! Het is wel muziek die moet groeien, maar zit kwa tekst én muziek fantastisch in elkaar!
Er is in april een concert met Sufjan Stevens, Nico Muhly & Bryce Dessner in Eindhoven, Iemand een idee of dit wat is? het gaat hier volgens mij niet om sufjans eigen muziek?
Oh ik wil! Zou het moeilijk zijn kaartjes te krijgen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:59 schreef yomthorke het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het nog niet wisten: 23 en 24 september in Carré, Amsterdam. Kaartjes morgen in de verkoop.
Ik vrees het wel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ik wil! Zou het moeilijk zijn kaartjes te krijgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |