SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Kan ik je niet mee helpen, ik kom in elk geval niet meer van de bank afquote:Op zondag 21 november 2010 13:09 schreef sproetjes het volgende:
verzin eens iets wat ik kan gaan doen vandaag
Chill bankhangen! Dat is wat ik ga doen als ik thuis kom!quote:Op zondag 21 november 2010 13:09 schreef sproetjes het volgende:
verzin eens iets wat ik kan gaan doen vandaag
Kom je wel laat mee op zondag :p. is er geen koopzondag ergens?quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef sproetjes het volgende:
i did that for 3 days already
sooooooo tired of that
ohja ik heb een vrije dag vandaag dus die wil ik eigenlijk wel leuk of nuttig bestedenanders heb ik nog t gevoel dat ik net zo goed had kunnen gaan werken
Beter wacht je met naar Venlo gaan tot de hele maasboulevard open isquote:Op zondag 21 november 2010 13:24 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Venlo is nog wel te doen met openbaar vervoer! Vanuit sittard dan. Sproetje venlo?
Ben nog nooit in venlo zelf geweest, zijn ze daar ook alles aan het verbouwen dan? Utrecht zijn ze ook alles aan het open breken!quote:Op zondag 21 november 2010 14:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Beter wacht je met naar Venlo gaan tot de hele maasboulevard open is
Ja er komt een heel nieuw winkelgedeelte, de winkels zijn langzaam open aan het gaan.quote:Op zondag 21 november 2010 14:15 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ben nog nooit in venlo zelf geweest, zijn ze daar ook alles aan het verbouwen dan? Utrecht zijn ze ook alles aan het open breken!
Maar goed dat ik alles weet te vinden in venlo dan. ( Ahum ). Ligt dat aan het station? Ik moet het namelijk met openbaar vervoer zien te regelenquote:Op zondag 21 november 2010 14:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja er komt een heel nieuw winkelgedeelte, de winkels zijn langzaam open aan het gaan.
Ja het centrum ligt bij het station, en als je dan doorloopt richting maas (wijst zich vanzelf) zie je het nieuwe gedeelte.quote:Op zondag 21 november 2010 14:22 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik alles weet te vinden in venlo dan. ( Ahum ). Ligt dat aan het station? Ik moet het namelijk met openbaar vervoer zien te regelen
Haha thnx, mocht ik besluiten een keer naar venlo te gaan weet ik iig waar ik zijn moet.quote:Op zondag 21 november 2010 14:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja het centrum ligt bij het station, en als je dan doorloopt richting maas (wijst zich vanzelf) zie je het nieuwe gedeelte.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:11 schreef sproetjes het volgende:
ik ga even een fok break nemenmensen tot over een tijdje
Jeej je bent er weerquote:Op zondag 21 november 2010 16:48 schreef sproetjes het volgende:
geloof dat mijn fok stop niet lang gaat duren
dan weet ik helemaal niet meer wat ik met mn vrije tijd moet
Oggermquote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had voor de wedstrijd wel iets beter mogen eten. Helaas ben ik geen ontbijttype dus toen kwam ik de man met de hamer tegen.
Wel doen !quote:Op zondag 21 november 2010 18:12 schreef sproetjes het volgende:
ik moet toch echt eens iets gaan eten zo.. maar dat zie ik niet gebeure eigenlijk
ik ben benieuwd hoe lang t duurt voordat je zegtquote:Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef Joysa het volgende:
Ik heb morgen nog vrij
Dinsdag weer werken
1 week ofzoquote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe lang t duurt voordat je zegt
dinsdag weer werken
waarschijnlijk wel jaquote:
Nouja, nieuwe collega's enzo, heel nieuw filiaal opstarten, dat nieuwe is na een weekje wel weg, en dan ben ik er ook klaar meequote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja
werken is overrated, als ik t nooit meer hoefde te doen omdat ik de loterij zou winnen deed ik t ook niet meer
Ja dan zit de sleur er alweer in hahaquote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef sproetjes het volgende:
true true
ik had dat na vorige week ook, misschien een nieuwe les opstarten, nieuwe cursussen.. maar daar is nu t leuke ook wel weer vanafen ben er alweer klaar mee enzo
Dat is ook een van de grootste bedenkingen in het zoeken van werk.quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dan zit de sleur er alweer in haha
True, mja vind dat maar eens als je te lui bent om een opleiding af te makenquote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook een van de grootste bedenkingen in het zoeken van werk.
Moet sowieso een uitdaging zijn en het liefst ook blijven.
Dat maakt het natuurlijk wel lastiger. Je stapt iets lager in en dan duurt het over het algemeen langer voordat je wat anders kan doen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
True, mja vind dat maar eens als je te lui bent om een opleiding af te makenDan kom je al snel op de saaie simpele baantjes uit. (ik heb het over mezelf, dus niet aangevallen voelen ofzo sproetjes)
Exactlyquote:Op zondag 21 november 2010 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat maakt het natuurlijk wel lastiger. Je stapt iets lager in en dan duurt het over het algemeen langer voordat je wat anders kan doen.
Morgenvroeg ga ik ook weer op tijd aan de slag. Een deel schriftelijke enquêtes invoeren, pasfotos (quote:
Dat is ook erg moeilijk. Mijn broer heeft op een gegeven moment ook een flinke switch gemaakt (en is daar alleen maar beter van geworden omdat hij nu helemaal op z'n plaats is).quote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef sproetjes het volgende:
hehe ik voel me niet aangevallen hoor
ik heb hier voor geleerd enzo, maar evengoed niet meer altijd zin in mn werk..
Herkenbaarquote:Op zondag 21 november 2010 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik faal in vroeg naar bed gaan. Ik hou van slapen, maar op de een of andere manier lukt het toch niet om daar vroeg mee te beginnen.
Dat is zeker waar. Maar ik heb de laptop er weer bij gepakt. Wil nu voor het slapen gaan nog even snel 2 mails versturen.quote:Op zondag 21 november 2010 23:48 schreef Joysa het volgende:
En fok mobiel werkt daar ook niet echt aan mee
Ik moet nuquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook erg moeilijk. Mijn broer heeft op een gegeven moment ook een flinke switch gemaakt (en is daar alleen maar beter van geworden omdat hij nu helemaal op z'n plaats is).
Haha. Ja je bent ook een wild beest;) niet ziek geweest volgende dag?quote:Op maandag 22 november 2010 10:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Praat me 'der niet van
Het was beestachtig.
Gelukkig niet. Gewoon heel erg brak en dood. Ik had meer dan genoeg gezopen.quote:Op maandag 22 november 2010 11:20 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Haha. Ja je bent ook een wild beest;) niet ziek geweest volgende dag?
Ja ik ook vrijdag alles door elkaar. Maar kan veel hebben. En vanavond weer werken?quote:Op maandag 22 november 2010 11:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Gewoon heel erg brak en dood. Ik had meer dan genoeg gezopen.
Jep. Nu even huis opruimen, overal ligt nog bewijs van wilde nachten en brakke ochtenden.quote:Op maandag 22 november 2010 11:24 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ja ik ook vrijdag alles door elkaar. Maar kan veel hebben. En vanavond weer werken?
Ik probeer het bewijsmateriaal altijd zo snel mogelijk te vernietigen, alleen vergeet ik dat in de nachtelijke uren wel eens.quote:Op maandag 22 november 2010 11:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jep. Nu even huis opruimen, overal ligt nog bewijs van wilde nachten en brakke ochtenden.
Waar ga je solliciterenquote:Op maandag 22 november 2010 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga maar eens ontbijten![]()
Straks sollicitatiegesprek
volgens mij krijg ik daarom nu ook maar weinig gedaan
Hebben niet alle kledingstukken het tot je kamer gehaaldquote:Op maandag 22 november 2010 11:36 schreef friekin_ het volgende:
Ik vond net nog een sok in de hal.
Tip : doe oude schoenen aan zaterdag, strp is viessss.
Koffie
Ik had trouwens echt sjans met een leuke vent @ strp
In Heerlenquote:
Gast, ik heb een bovenwoningquote:Op maandag 22 november 2010 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben niet alle kledingstukken het tot je kamer gehaald![]()
Hoe is het trouwens met de warmte daar?
Dan is er dus niets veranderd daar.quote:Op maandag 22 november 2010 11:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gast, ik heb een bovenwoningdus alles lag hier verspreid. John heeft mijn schoenen los gemaakt voor de trap naar boven
Het is er een fokking sauna. Overal lopen mongolen rond met wollen truien. Wees slim : tshirtje. Ik had een zwarte tanktop aan en ik had het nog heet.
Al is dat natuurlijk niets nieuws
Nope. He bah. Waarom ben ik altijd zo'n mietje als het aankomt op flirten.quote:Op maandag 22 november 2010 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is er dus niets veranderd daar.
Het is kut, totdat het een leuke vent is die de moeite waard is. En deze was dat wel.quote:Op maandag 22 november 2010 11:44 schreef sproetjes het volgende:
flirten is kutdaten is kut
heb ik sowieso een hekel aan dat hele kat en muis onduidelijke gedoe
Waar is de stoere, mannenverslindster friekin_ gebleven?quote:Op maandag 22 november 2010 11:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nope. He bah. Waarom ben ik altijd zo'n mietje als het aankomt op flirten.
Begraven onder onzekerheid en twijfel. Hebben mannen op hun geweten.quote:Op maandag 22 november 2010 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is de stoere, mannenverslindster friekin_ gebleven?
Whehequote:Op maandag 22 november 2010 11:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Begraven onder onzekerheid en twijfel. Hebben mannen op hun geweten.
QFTquote:Op maandag 22 november 2010 11:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Begraven onder onzekerheid en twijfel. Hebben mannen op hun geweten.
Dat dus. Wij maar moeite doen elke week, maar niemand die er op inspringt (leuke woordspeling *giggle*)quote:Op maandag 22 november 2010 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof vrouwen zoveel beter met mannen omgaan.
Dat zijn pas hartenbrekers!
Ik niet. Als iemand goed met mij omgaat, dan zal ik nooit respectloos doen. Maar hee, dat is natuurlijk de catch. Mannen kunnen niet goed met me omgaanquote:Op maandag 22 november 2010 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof vrouwen zoveel beter met mannen omgaan.
Dat zijn pas hartenbrekers!
Je stelt onrealistische eisen, doen alle vrouwenquote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik niet. Als iemand goed met mij omgaat, dan zal ik nooit respectloos doen. Maar hee, dat is natuurlijk de catch. Mannen kunnen niet goed met me omgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 november 2010 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je stelt onrealistische eisen, doen alle vrouwen. Ze proberen een man naar hun hand te zetten en te veranderen naar hun ideaalbeeld.
Hehe. Smeerpijp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verander niemand. Anders zou ik ook niet bij ze zijn he, als ze niet mijn type zouden zijn.
Al zou ik witte sokken wel per ongeluk in de was keilen met een verf tinnetje.
Inderdaad.. witte sokkenquote:Op maandag 22 november 2010 12:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Smeerpijp.
Ik verander niemand. Anders zou ik ook niet bij ze zijn he, als ze niet mijn type zouden zijn.
Al zou ik witte sokken wel per ongeluk in de was keilen met een verf tinnetje.
Hier hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 22 november 2010 12:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Smeerpijp.
quote:Al zou ik witte sokken wel per ongeluk in de was keilen met een verf tinnetje.
quote:Op maandag 22 november 2010 11:44 schreef sproetjes het volgende:
flirten is kutdaten is kut
heb ik sowieso een hekel aan dat hele kat en muis onduidelijke gedoe
Dat had ik al gemerkt jaquote:Op maandag 22 november 2010 12:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
In zekere zin is flirten wel leuk. Alleen zet ik dan niet zo snel de volgende stapdaar ontbreekt het dan vaak aan.
Dat is het ook wel, maar het is gewoon erg puur. Alleen door een beetje naar elkaar te kijken kun je al veel zeggen.quote:Op maandag 22 november 2010 12:12 schreef sproetjes het volgende:
ik vind het allemaal zo'n oppervlakkig gedoe altijd
Dat is het ook.quote:Op maandag 22 november 2010 12:15 schreef sproetjes het volgende:
ik blijf erbij dat ik het nietszeggend en oppervlakkig blijf vinden
Mee eens! Oog contact kan al genoeg zijn om de volgende stap te kunnen nemen.quote:Op maandag 22 november 2010 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het ook wel, maar het is gewoon erg puur. Alleen door een beetje naar elkaar te kijken kun je al veel zeggen.
of in mijn geval het falen om die volgende stap te nemenquote:Op maandag 22 november 2010 12:18 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Mee eens! Oog contact kan al genoeg zijn om de volgende stap te kunnen nemen.
Dat vind ik juist et leuke aan dat, het is altijd leuk voor eventjesquote:Op maandag 22 november 2010 12:19 schreef sproetjes het volgende:
ik heb tijdens t uitgaan echt nog nooit een diepgaand contact op gedaan of een fatsoenlijke relatie eruit gekregen
Waarom zou je zelf die stap niet nemen dan?.quote:Op maandag 22 november 2010 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of in mijn geval het falen om die volgende stap te nemen.
Laatst was er gelukkig wel iemand die zelf de stap kwam zetten.
Ik ben bij het uitgaan wel eens mensen tegen 't lijf gelopen, daar kort mee gesproken en op basis daarvan besloten om eens wat te doen. Tijdens het uitgaan zelf zit ik ook niet op diepgaande gesprekken te wachten.quote:Op maandag 22 november 2010 12:19 schreef sproetjes het volgende:
ik heb tijdens t uitgaan echt nog nooit een diepgaand contact op gedaan of een fatsoenlijke relatie eruit gekregen
Jah, je moet er idd wel voor open durven staan om op ienmand af te lopen.quote:Op maandag 22 november 2010 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of in mijn geval het falen om die volgende stap te nemen.
Laatst was er gelukkig wel iemand die zelf de stap kwam zetten.
Nee, je bent niet de enige.quote:Op maandag 22 november 2010 12:21 schreef friekin_ het volgende:
Goh. Ben ik dan de enige die gewoon een bietje blieken, lachen, kletsen voldoende vind? Ik hoef er echt geen telefoon nummer of relatie aan over te houden.
Nee hoor. Je bent niet de enige, gewoon wat drinken kletsen is voldoende. mocht je echt een klik hebben met de betreffende persoon, kun je er altijd nog dieper op ingaanquote:Op maandag 22 november 2010 12:21 schreef friekin_ het volgende:
Goh. Ben ik dan de enige die gewoon een bietje blieken, lachen, kletsen voldoende vind? Ik hoef er echt geen telefoon nummer of relatie aan over te houden.
Hmm, niks van gemerktquote:Op maandag 22 november 2010 12:24 schreef friekin_ het volgende:
Mwa. Een klik heb ik niet zo snel.Daar ben ik te gesloten voor.
Ja, en omdat ik je niet zie als een potentieel manspersoon. Daar zit een verschil. Vriendschap is een heul ander verhaal.quote:Op maandag 22 november 2010 12:25 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Hmm, niks van gemerkt. Maar dat is denk ik ook omdat ik je persoonlijk ken
Dat is ook zeker waar. Sommige mensen benaderen gewoon alle vrouwen als potentieel relatiemateriaal, dat werkt natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 22 november 2010 12:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, en omdat ik je niet zie als een potentieel manspersoon. Daar zit een verschil. Vriendschap is een heul ander verhaal.
Daar zit idd het verschil in ja.quote:Op maandag 22 november 2010 12:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, en omdat ik je niet zie als een potentieel manspersoon. Daar zit een verschil. Vriendschap is een heul ander verhaal.
Agree, en een FFFFFFFFWD op 10 decquote:Op maandag 22 november 2010 12:43 schreef sproetjes het volgende:
he nee gatver geen sneeuw
ik heb helemaal geen zin meer in de feestdagen... FFWD naar januari ofzo aub
kunnen we dan meteen FFWD naar april 2011 doen ofzo? dan mag ik tenminste mn iphone gaat uitzoekenquote:Op maandag 22 november 2010 12:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Agree, en een FFFFFFFFWD op 10 dec
Wel even een pauze begin maart !quote:Op maandag 22 november 2010 12:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kunnen we dan meteen FFWD naar april 2011 doen ofzo? dan mag ik tenminste mn iphone gaat uitzoekenen ben ik jarig enzo,, plus is het weer beter weer, niet meer zo lang tot pinkpop en de zomer...
Prima, regelen we evenquote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef sproetjes het volgende:
nou vooruit ffwd naar begin maart vind ik ook al prima
Zoek wat nieuwe hobbies dan!quote:Op maandag 22 november 2010 12:47 schreef sproetjes het volgende:
ik heb heul geen vakantie, zou t ook niet willen op t moment want ik weet toch niet wat ik met mn tijd aan moet. verveel me nu al stierlijk enzo
Misschien iets creatiefs oid?quote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef sproetjes het volgende:
ik heb echt geen idee wat... daar heb ik al over zitten nadenken
in december ga ik mn pa wel helpen met mn keuken te verbouwen ofzo, inzoverre ik dat kan
10 dec is my birthdayquote:Op maandag 22 november 2010 12:47 schreef friekin_ het volgende:
HEE HOU EENS OP MET DOORSPOELEN ZO LOOP IK MIJN VAKANTIE MIS GVD.
10 december weekend Amsterdam, dan naar Berlijn
ik zou echt niet weten watquote:
Ik krijg altijd ruzie met echte wielrenners omdat ik zwarte sokken op de fiets draag en geen witte.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef sproetjes het volgende:
hmmm misschien ga ik wel aan krav maga beginnen op de donderdag avond
Tof. Lijkt me ook echt vet om te doen.quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef sproetjes het volgende:
hmmm misschien ga ik wel aan krav maga beginnen op de donderdag avond
Ik word een een tig-erquote:Op maandag 22 november 2010 12:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
*knip*
joysa waarom wil je je verjaardag overslaan?
Dat zijn heul geene negers. Dat zijn Zwarte Pieten!quote:
Maar dan voel ik me zo oudquote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik vind het juist awesome om eindelijk geen "tiener" meer te zijn
quote:
Deel je uit?quote:
QFTquote:Op maandag 22 november 2010 16:00 schreef Kn0x het volgende:
[..]
![]()
Tig-er zijn is heerlijk (lol er staat nu tiger HIHI)
Eerste gesprekken zijn altijd saai en orientend. Bla bla bla informatie over bedrijf bla bla bla 5 jaren plan? bla bla bla vertel over jezelf bla bla bla.quote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo eerste gesprek achter de rug, zit nu weer in de trein terug. Het was erg orienterend en weinig inhoudelijk. Dat viel dus wel een beetje tegen.
Had gelijk op projectbasis wat kunnen gaan doen, maar dat gaat niet lukken met mijn afstuderen. Er komt wel nog een fulltime vacature en daa moet ik over 2 weken formeel op reageren. Dan zien we dus wel weer verder.
Dit was nog minder voor mijn gevoel. Ik wil het gewoon over de inhoud hebben en zover zijn we nog niet echt gekomen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:23 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Eerste gesprekken zijn altijd saai en orientend. Bla bla bla informatie over bedrijf bla bla bla 5 jaren plan? bla bla bla vertel over jezelf bla bla bla.
.quote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo eerste gesprek achter de rug, zit nu weer in de trein terug. Het was erg orienterend en weinig inhoudelijk. Dat viel dus wel een beetje tegen.
Had gelijk op projectbasis wat kunnen gaan doen, maar dat gaat niet lukken met mijn afstuderen. Er komt wel nog een fulltime vacature en daa moet ik over 2 weken formeel op reageren. Dan zien we dus wel weer verder.
Dankje. Dan zal het ook wel iets inhoudelijker zijn ga ik vanuit. Heb ook nog wat andere dingen waarnaar ik wil kijken.quote:Op maandag 22 november 2010 18:56 schreef Boy23 het volgende:
[..]
.
Dan wens ik je meer succes met je tweede solicitatie,
Kan ik me best voorstellen ja, lijkt me ook moeilijker voor jezelf om een keuze te maken als je niet weet wat je kan en wil doen,quote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dankje. Dan zal het ook wel iets inhoudelijker zijn ga ik vanuit. Heb ook nog wat andere dingen waarnaar ik wil kijken.
Is alleen lastig om te bepalen wat je allemaal kan en wil doen.
Komt een beetje door de studie, die is gewoon erg breed georiënteerd. Ik ben wel in een bepaald vakgebied gespecialiseerd en daarom wordt ik ook gevraagd door verschillende bedrijven.quote:Op maandag 22 november 2010 19:35 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen ja, lijkt me ook moeilijker voor jezelf om een keuze te maken als je niet weet wat je kan en wil doen,
Je hebt iig nog de tijd tot je met je studie klaar bent als je een definitiefe keuze moet maken ofniet?quote:Op maandag 22 november 2010 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt een beetje door de studie, die is gewoon erg breed georiënteerd. Ik ben wel in een bepaald vakgebied gespecialiseerd en daarom wordt ik ook gevraagd door verschillende bedrijven.
Alleen het lijkt me zo lastig om te bepalen wat ik 8 uur per dag moet doen qua werk.
Dat klopt. Nog een dikke maand voordat ik klaar zou moeten zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 19:42 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Je hebt iig nog de tijd tot je met je studie klaar bent als je een definitiefe keuze moet maken ofniet?
Zag dat het aardig koud kon worden.quote:Op maandag 22 november 2010 19:42 schreef solaire het volgende:
ik heb de bontjas maar eens uit de kast gehaald, die komt wel van pas de volgende week
nu maar eens lekker hangen in de sportschool
Huh!?..Zwarte Pieten bestaan niet, negers wew!..quote:Op maandag 22 november 2010 15:08 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat zijn heul geene negers. Dat zijn Zwarte Pieten!
Vorig jaar was het hier wel erg extreemquote:Op maandag 22 november 2010 19:46 schreef solaire het volgende:
ach ik ben voorbereid op siberische toestanden nu![]()
en nu hop op de fiets naar de gym!
laters
Ik heb hier nog ruim 35 enquêtes liggen die ingevuld zijn op papier en die handmatig in mijn computer moeten. Ben dat werk ook een beetje moe. Maar het moet vanavond af vind ik zelfquote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef sproetjes het volgende:
No more boring work pleaseso tired..
Welkom thuis!quote:Op maandag 22 november 2010 19:29 schreef limbolandjgirl het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Ik ben terug van 5 dagen Zweden.
Het was helemaal geweldig om mijn vriend weer te zien!![]()
Nu nog 2 maanden wachten totdat hij definitief terugkomt.
We hebben echt leuke dingen daar gedaan.
Cultuur gezien, naar Stockholm geweest en veel gewandeld. Ook heerlijk in de sauna gezeten elke dag. Ik wil later ook zo'n ding in mijn huis!![]()
En veel sneeuw! Heeeeeel veel sneeuw! We hebben een hele grote sneeuwpop gemaakt en een sneeuwballen gevecht gehad. xD
Alleen zijn sneeuwstormen niet zo leuk daar -___-'
En het is KOUD daar! :| Brrrrrrrrrr
En verder.. tsja, afscheid nemen is nooit leuk. Maar het moet toch.![]()
Ben vandaag zelfs nog naar school geweest! xD
Was rond 11 uur thuis, en om 1 uur stapte ik alweer in de trein om naar school te gaan.![]()
Sommige verklaren mij voor gek.. Maar dat kan ik wel begrijpen xD
Hoe is t hier geweest? Rustig?
Hoi..quote:Op maandag 22 november 2010 19:29 schreef limbolandjgirl het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Ik ben terug van 5 dagen Zweden.
Het was helemaal geweldig om mijn vriend weer te zien!![]()
Nu nog 2 maanden wachten totdat hij definitief terugkomt.
We hebben echt leuke dingen daar gedaan.
Cultuur gezien, naar Stockholm geweest en veel gewandeld. Ook heerlijk in de sauna gezeten elke dag. Ik wil later ook zo'n ding in mijn huis!![]()
En veel sneeuw! Heeeeeel veel sneeuw! We hebben een hele grote sneeuwpop gemaakt en een sneeuwballen gevecht gehad. xD
Alleen zijn sneeuwstormen niet zo leuk daar -___-'
En het is KOUD daar! :| Brrrrrrrrrr
En verder.. tsja, afscheid nemen is nooit leuk. Maar het moet toch.![]()
Ben vandaag zelfs nog naar school geweest! xD
Was rond 11 uur thuis, en om 1 uur stapte ik alweer in de trein om naar school te gaan.![]()
Sommige verklaren mij voor gek.. Maar dat kan ik wel begrijpen xD
Hoe is t hier geweest? Rustig?
Daar kan ik niet tegenop.quote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef Gezicht het volgende:
Gelukkig heeft mijn moeder jaren in het ziekenhuis als zuster gewerkt en is mijn vader arts.
Nee. Eckte.quote:Op maandag 22 november 2010 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook chocolade sigaretten?
Wel handig als je zo'n duidelijk doel voor ogen hebt. Moeten daarvoor wel nog een keer gaan eten.quote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Eckte.
Ik wil dood voor mijn 27e.
Muziek muziek muziek muziek leven meemaken leven en genieten. Ik heb medelijden met mensen die zo weinig tijd nemen om gewoon te genieten.quote:Op maandag 22 november 2010 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel handig als je zo'n duidelijk doel voor ogen hebt. Wat wil je in de tussentijd nog allemaal doen?
Sneaky edit.quote:Op maandag 22 november 2010 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel handig als je zo'n duidelijk doel voor ogen hebt. Moeten daarvoor wel nog een keer gaan eten.
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 23:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 22 november 2010 23:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
De plannen voor oud op nieuw beginnen ook vorm te krijgen. Gaat weer een nacht doorfeesten worden en dan een van de eerste treinen weer terug.
Hopelijk dit jaar wel iets beter qua uitgaan.
Wat zijn voor jullie de plannen?
Ik ook. Lekker een pilsje na het werken. Nog twee nachtdiensten, en dan begint mijn weekendquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:22 schreef Boy23 het volgende:
Zo. Thuis! Klaar met werken! Nu nog even relaxen
Lekker. Ik moet nog tot vrijdag!quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker een pilsje na het werken. Nog twee nachtdiensten, en dan begint mijn weekend
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
PAK DE TREKKER EN GA HET LAND OP. DE BINTJES MOETEN GEOOGST WORDEN.
Boerke.
Dit. Of muziek geluisterd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:36 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk nog nooit gedaan met sex als toetje. Whahahaha
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:36 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk nog nooit gedaan met sex als toetje. Whahahaha
Tja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon niet hebben van joints. Ga al over m'n nek als ik ruik dat ergens een joint gerookt wordt.
Mwa. Nee. Dan gaat muziek voorquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:39 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een combi. :p. Muziek tijdens de sex. Uiteraard na de joint
Gênantquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:36 schreef friekin_ het volgende:
Mijn buren vroegen of het nog leuk was vannacht. Ze hoorden me gillentijdens masturberen
Het scheelt dat ze me kennenquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze me kennenDus toch al wisten dat ik 3 keer per dag bezig ben. Maar ja, nu was ik stoned als een aap.
Dat moet je zelf doen. Zo. Tijd voor een tosti hawaiquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:22 schreef Ivo1986 het volgende:
Genieten van het leven!![]()
Al heb ik daar momenteel niet veel vanmaja
Ziek enzo, toch werken en niet productief zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat moet je zelf doen. Zo. Tijd voor een tosti hawai
Koffiequote:Op dinsdag 23 november 2010 09:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ziek enzo, toch werken en niet productief zijn
Beterschap kerel. Niet te hard werken danquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ziek enzo, toch werken en niet productief zijn
Maar goed dat ze je kennen ja! Binnekort staat er 1 voor de deur om een potje suiker te lenen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:36 schreef friekin_ het volgende:
Mijn buren vroegen of het nog leuk was vannacht. Ze hoorden me gillentijdens masturberen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:36 schreef friekin_ het volgende:
Vraag of ze willen helpen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:36 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Ik heb nu ook een kop koffie op het werk. Heb er zin in vandaag
Geen geluid hier op het werk vanmorgenquote:
Het is een zware pil. He, waarom luister ik dat nou.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen geluid hier op het werk vanmorgen
Omdat het mooi isquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is een zware pil. He, waarom luister ik dat nou.
Nu maar Kate Bush aangezet. Mentaal voorbereiden op zwaar telefoongesprekquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat het mooi is![]()
Ik hou op zijn tijd ook wel van melancholische muziek.
Wie gaan we bellen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nu maar Kate Bush aangezet. Mentaal voorbereiden op zwaar telefoongesprek
Is goed. Ik ken nog wel een bassist.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jazz goed? Dan haal ik mijn trompet wel weer uit de kast.
Ik ken mezelf goed genoeg en zingen gaat het niet worden. Ben een paar jaar geleden gestopt met muziek maken ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:46 schreef Kn0x het volgende:
Ik wil uberhaupt leren zingen. Ik wil eigenlijk zangles gaan volgen maar ja ... tijdgebrek he.
Ben het helemaal kwijt. Toen ik het hoorde wist ik het ook gelijk, alleen mijn geheugen laat me in de steek.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:47 schreef friekin_ het volgende:
Weet je nog snippets? Ben een lopende encyclopedie.
Hoe laat? Welke zender?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben het helemaal kwijt. Toen ik het hoorde wist ik het ook gelijk, alleen mijn geheugen laat me in de steek.
Tussen 8:00-9:00. De zender weet ik natuurlijk nietquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:14 schreef Kn0x het volgende:
Zo maar ff lunchen. Met een groepje naar de Mac. Mn lunch kan niet slechter beter
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:55 schreef Kn0x het volgende:
Zucht! LEase-auto's wegbrengen van collega omdat ze zelf "te druk" zijn
Typ het in in google?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef Kn0x het volgende:
Dangit ik heb een stukje tekst in mn hoofd hangen maar kom niet op de titel...
Ik ben mijn nummer van vanmorgen ook nog helemaal kwijt. Ik ga straks de top 2000 allertijden maar eens doorlopen. Als ik de naam zie dan weet ik ook gelijk wat het is. Kan nu de melodie nog niet eens naar voren halen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef Kn0x het volgende:
Dangit ik heb een stukje tekst in mn hoofd hangen maar kom niet op de titel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |