nee, net een mooi huisje gebouwt met lava-glas vloer, die vloer heeft mij zeker 3 uur gekostquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:01 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ook maar waarom heb je zoveel haast om verder te minecraften? Een stel houten gebouwen gevonden zeker?
een hele administratie die helaas wel nodig is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:06 schreef NietTeVolgen het volgende:
Gedoe met die rangen ( en wat houd VIP in )
Ban gewoon die griefer en klaar, je gaat het nu onnodig moeilijk maken met een hele administratie.
iddquote:zou zonde zijn om weer een hele dag terug te gaan.
De afgelopen 2 dagen is niks van opgeslagen doordat er veel in brand is gestoken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:51 schreef Vred het volgende:
Wat is dit nu opeens allemaal weer voor chaos dan.![]()
Al mijn chests zijn leeg, mijn hele inventory is weg en ik kan niets meer bouwen.
Ben nu atm grijs, dus zou graag mijn bouwrechten weer terug willen.
Maar hoe & wat verklaard het dat ik alles kwijtben?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Wie heeft trouwens dat ding onder water (links onder) gemaakt? En is deze persoon ook verantwoordelijk voor het slopen van mijn strand en het uithollen van een deel van mijn eiland?
Ik heb ook veel zand zitten scheppen, maar kan mij niet herinneren dat ik dat gedaan heb op een eiland waar iets opstond.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat zal Tim125 geweest zijn, die zocht veel zand
Maar dat verklaard tog niet dat ik alles kwijt ben, wat ik al had voor die twee dagen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
De afgelopen 2 dagen is niks van opgeslagen doordat er veel in brand is gestoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |