quote:Op zondag 21 november 2010 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog zo'n nerd![]()
Veel plezier hoor
Ik vroeg het me al afquote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Suuz_ het volgende:
Oh even voor de duidelijkheid, vriendinnetje als in "gewoon" vriendinnetje. Geen relatie-materiaal
Wat leukquote:Op zondag 21 november 2010 19:23 schreef Suuz_ het volgende:
Ja niet bij nagedacht sorry haha.
Nu woon ik eindelijk niet meer ALLEEN! Ik haat alleen zijn!
idem hieroquote:Op zondag 21 november 2010 19:23 schreef Suuz_ het volgende:
Ja niet bij nagedacht sorry haha.
Ik haat alleen zijn!
gefeliciteerdquote:Op zondag 21 november 2010 19:21 schreef Suuz_ het volgende:
Mijn vriendinnetje is vandaag bij me ingetrokken
ohquote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Suuz_ het volgende:
Oh even voor de duidelijkheid, vriendinnetje als in "gewoon" vriendinnetje. Geen relatie-materiaal
ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook nooit zo erg vond hoor...quote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind alleen zijn niet zo'n ramp hoor
Af en toe is het wel lekker, maar alleen wonen lijkt me zo vervelend.quote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind alleen zijn niet zo'n ramp hoor
Sollyquote:Op zondag 21 november 2010 13:31 schreef Murmeli het volgende:
De TT moet ook ff aangepast door een modje.
Dan ga je toch je best doen die balans te herstellenquote:Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
En goeie balans tussen alleen zijn en samen zijn vinden. Alleen dat is lastig. Helaas is de balans te ver doorgeslagen naar alleen zijn.
Ik woon nog thuis, dus genoeg gezelschap.quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind alleen zijn doorgaans niet ergen als ik het zat ben is gezelschap zo opgezocht
Lijkt mij ook...quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dan ga je toch je best doen die balans te herstellen
Voor mij net zo, maar goed, denk wel dat 't moet lukken voor iedereen die maar hard genoeg z'n best doetquote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt mij ook...
(al is dat natuurlijk heel erg makkelijk gezegd, vanaf mijn point of view)
Helaas klinkt dat makkelijker dan het lijkt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dan ga je toch je best doen die balans te herstellen
Ik weet niet wat er speelt natuurlijk maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Helaas klinkt dat makkelijker dan het lijkt.Dit is alleen niet het topic om het daar over te hebben
Genoeg, maar nog maals niet het topic om het daar over te hebben. En sommige dingen worden ondanks je ouder wordt niet makkelijkerquote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er speelt natuurlijk maar je hebt gelijk.
Het is niet altijd even makkelijk
Je bent nooit te oud....quote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
Genoeg, maar nog maals niet het topic om het daar over te hebben. En sommige dingen worden ondanks je ouder wordt niet makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |