Fok!en kun je ook terwijl je drugs gebruikt en feesten zijn er in het weekend. Zelfs dan maak ik soms een post op een feest, gewoon omdat ik daar dan even zin in heb. Een leuk feest duurt meestal toch tot ergens de middag dus is er tijd genoeg voor.quote:Op zondag 21 november 2010 09:58 schreef De_Groentenboer het volgende:
Contradictio in terminis, fokkers die zovaak op F5 drukken doen niet aan drugs, feesten of lekker eten.
En wat doe je met deze nieuwe besparing op je uitgaven?quote:Op zondag 21 november 2010 10:05 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ben vrij verkwistend geweest, ik drukte altijd op CTRL+R. Ik spaar nu dubbel uit.
Hiervan heb ik een USB-mokwarmertje gekocht, erg handig tijdens deze donkere dagen.quote:Op zondag 21 november 2010 10:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En wat doe je met deze nieuwe besparing op je uitgaven?
Als je het slim deed hield je CTRL ingedrukt en ramde je alleen op Rquote:Op zondag 21 november 2010 10:05 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ben vrij verkwistend geweest, ik drukte altijd op CTRL+R. Ik spaar nu dubbel uit.
En heb je van het bespaarde geld een huis gekocht? Aangezien versleten apple producten stukken duurder zijn om te vervangen.quote:
Ik heb er een Chineesje van gekocht!quote:Op zondag 21 november 2010 10:27 schreef Netsplitter het volgende:
Ik had het uitbesteed aan een arm chineesje.
Dus die euro per maand heb ik nooit gemist.
Baas.quote:Op zondag 21 november 2010 10:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb er een Chineesje van gekocht!
Die haalt nu om het uur de pluisjes uit m'n navel. Ideaal!
Is dit je eerste account? Dan zal jij nog niet veel versleten f5-toetsen hebben. Vooral toen Fok! vaker down was moet je vaak kijken of je er weer op kon. Of de slowchats, waar je constant moest F5en en snel posten omdat je het anders niet meer bij kon houden.quote:
Verrader!!!quote:Op zondag 21 november 2010 11:21 schreef Faux. het volgende:
Ik gebruikte altijd gewoon het refresh-knopje in plaats van F5
quote:Op zondag 21 november 2010 12:05 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb er een F13 knop van gekocht.
ik lolde een klein beetje in mijn broek.quote:Op zondag 21 november 2010 12:05 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb er een F13 knop van gekocht.
Ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 13:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
ik lolde een klein beetje in mijn broek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |