Ook mooi hoe droogjes hij zijn overwinning viertquote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef roepdeman het volgende:
Armbar zou ook goed kunnen! Goede vraag eigenlijk! Ik wist alleen dat hij had gewonnen, vond ik kennelijk belangrijker haha
Filmpje!
Hoe ongelijk kunnen we het hebben! hahahaha
Ik had het kunnen weten... Familytrade kennelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef roepdeman het volgende:
Armbar zou ook goed kunnen! Goede vraag eigenlijk! Ik wist alleen dat hij had gewonnen, vond ik kennelijk belangrijker haha
Filmpje!
Hoe ongelijk kunnen we het hebben! hahahaha
Die kerel heeft echt een kin van porselein... Kan op zich wel lomp uitdelen, maar echt niets incasseren...quote:Op zondag 28 november 2010 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Bob Sapp pulls a Bob Sapp [11/27/2010]
Weer z'n levertje zekerquote:Op zondag 28 november 2010 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
duurde langer,dan toen met Peter, 3 schoppen en het was janken!quote:Op zondag 28 november 2010 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Als je het publiek hoort snap je waaromquote:Op zondag 28 november 2010 23:32 schreef McNulty het volgende:
Sapp stapt alleen de ring in om te cashen, echt winnen wil hij niet. Ik snap ook niet dat promotors hem nog laten vechten.
Omdat die kerel in Azie super populair is!quote:Op zondag 28 november 2010 23:32 schreef McNulty het volgende:
Sapp stapt alleen de ring in om te cashen, echt winnen wil hij niet. Ik snap ook niet dat promotors hem nog laten vechten.
Ik moest werken, anders was ik ook gegaan!quote:Op zondag 28 november 2010 15:37 schreef Fyodor het volgende:
Straks naar de Pathmoshal in Enschede:
http://www.bloodsweatandtears.nl/
Jammer! Was erg leuk, aantal goede gevechten gezien. Danial heeft de main-event heel netjes gewonnen d.m.v. alweer een leglock (vorige maand had hij in Duitsland gewonnen door een kneebar). Ondanks dat hij nauwelijks getraind had vanwege een blessure en dan zo vechten en winnen, echt petje af!quote:Op maandag 29 november 2010 18:47 schreef 33 het volgende:
[..]
Ik moest werken, anders was ik ook gegaan!
Lol!quote:
Niiiiice!quote:Op maandag 29 november 2010 19:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jammer! Was erg leuk, aantal goede gevechten gezien. Danial heeft de main-event heel netjes gewonnen d.m.v. alweer een leglock (vorige maand had hij in Duitsland gewonnen door een kneebar). Ondanks dat hij nauwelijks getraind had vanwege een blessure en dan zo vechten en winnen, echt petje af!
Verslag kun je hier lezen: http://www.mixfight.nl/fo(...)0-RINGS-ENSCHEDE-PBP
die was er niet, woensdagnacht een dubbele aflevering.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
Wacht nog steeds op The Ultimate Fighter S12 E11. Nergens te vinden. Terwijl er op 4 december al de finales komen
Zo te zien zal zijn onderlip nooit meer de oude wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die was er niet, woensdagnacht een dubbele aflevering.
http://www.ufc.com/media/124-STRUVE-INTERVIEW
echt de mentaliteit van Ben, touch gloves en je krijgt klappen tijdens het gevecht![]()
Hij is net Michael Reiziger zo!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Klopt ja dat lipje ziet er behoorlijk dik uit nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |