Vind ik nietquote:
Daarom speel ik het wel en jij het nietquote:
Die leken me helemaal niet lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
EN
Ik heb er heeeeerlijke koekjes bij![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik denk van wel..net als Black&White, daar was ik ook verslaafd aan een tijdje.quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij vindt het vast toch niet leukDus dat zal geen probleem zijn
Ik weet niet wat voor game Blach & white is, maar aangezien wij nooit echt samen gegamed hebben had ik zo';n vermoeden dat dit niet jouw spel zou zijnquote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik denk van wel..net als Black&White, daar was ik ook verslaafd aan een tijdje.
Maar ik vind het dan zeg maar hooguit een paar maanden leuk en dan is van de ene op de andere dag ineens de hele interesse over
Lekkerquote:
quote:
Pilgrims bountyquote:Op zondag 21 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel echt heel veel voor terug. Er zijn iedere maand wel speciale events (halloween, day of the dead, easter, brewfest etc ze vieren vanalles) En bijna wekelijks is er wel een update, dus alles wordt goed onderhouden.
thanksquote:
Nou, dan ben je een god en heb je een beestje en moet je zorgen dat de mensen tevreden zijn, maar dat is heul moeilijk, want er zijn andere goden die de boel zitten te verziekenquote:Op zondag 21 november 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik weet niet wat voor game Blach & white is, maar aangezien wij nooit echt samen gegamed hebben had ik zo';n vermoeden dat dit niet jouw spel zou zijnMaar je mag em wel een keertje zien hier, of je doet een 10 dagen gratis account
![]()
Oh dat heb ik ook met heel veel spellen, niet met wow, hoewel ik daar in de zomer ook veel minder mee doe dan in de winterquote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik denk van wel..net als Black&White, daar was ik ook verslaafd aan een tijdje.
Maar ik vind het dan zeg maar hooguit een paar maanden leuk en dan is van de ene op de andere dag ineens de hele interesse over
quote:Op zondag 21 november 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Daarom speel ik het wel en jij het nietDus
Zo wordthet nooit wat tussen ons hequote:Op zondag 21 november 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die leken me helemaal niet lekkerIk vond die gewone granenbiscuits ook niets
Smaakt het wel naar speculaas dan?
quote:Op zondag 21 november 2010 12:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pilgrims bountyOh en cataclism event nu
Jep, al best langquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zo wordthet nooit wat tussen ons he![]()
![]()
Die koekjes zijn vet lekker en zitten vet vol met vezels dus ze zijn nog vet gezond ookEn ze smaken naar speculaas ja
Agamaghan? Kan dat?quote:Op zondag 21 november 2010 12:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, al best langWelke server speel je?
Wil je mijne hebben?quote:Op zondag 21 november 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ga ik een koffiefilterzakjeshouder klussen van Technisch Lego want dat gegraai in dat domme doosje ben ik behoorlijk zat
Hm jammer, andere serverquote:Op zondag 21 november 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Agamaghan? Kan dat?Speel zelf nog niet zo lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |