abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89470520
@Zuluman

Op een of andere manier krijg ik de melding dat je inbox niet beschikbaar is als ik je een bericht wil sturen.

Als je dat even oplost kan ik je wat linkjes enzo zenden. (Anders gaat het in dit topic op spam lijken)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_89472593
Erg leuk zo'n bouwproject.
Je gaf in je openingspost aan dat het bij elkaar zo'n ¤20.000 gekost heeft.
Neem aan dat dit geheel klaar was, dus inclusief afwerking exclusief inrichting, wand en vloerbekleding.
Heb je ook een prijsvergelijk gemaakt met verschillende aannemers? En was de besparing om het zelf te doen zinvol? Buiten het feit natuurlijk dat je het ook leuk vindt om zoiets zelf te doen.
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:32:18 #28
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_89473054
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:22 schreef klipper het volgende:
Erg leuk zo'n bouwproject.
Je gaf in je openingspost aan dat het bij elkaar zo'n ¤20.000 gekost heeft.
Neem aan dat dit geheel klaar was, dus inclusief afwerking exclusief inrichting, wand en vloerbekleding.
Heb je ook een prijsvergelijk gemaakt met verschillende aannemers? En was de besparing om het zelf te doen zinvol? Buiten het feit natuurlijk dat je het ook leuk vindt om zoiets zelf te doen.
ja klopt. 20k totaal .incl. afwerking excl. inrichting. en ja ik heb een prijsvergelijk gemaakt. ik ben namelijk zelf bouwkostendeskundige. ik heb in feite de arbeid bespaard, op de fundering en vloer na want die had ik uitbesteed. ik schat 200 uur a 38,- = 7.600 excl.. btw. en ook wat inkoopvoordeel, vooral op die pui en het glazen dak.. shoppen is mijn ding. Ik let vooral op de prijs-kwaliteit verhouding.

en het was zeker leuk. ik heb hts bouwkunde gedaan maar dit was een leuke leerschool. ik wist dat details belangrijk waren maar zo kom je er achter dat echt ALLE details belangrijk zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door zuluman op 03-12-2010 13:47:54 ]
"A man can do all things if he but wills them."
Leon Battista Alberti
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')