sowieso dronken FPS spelenquote:Op zondag 21 november 2010 01:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is ook een schande, je hebt gelijk
Je doet hem zeker met zo'n tijger printje?quote:Op zondag 21 november 2010 01:32 schreef Proletariaat het volgende:
nog 1 level en ik heb mijn lieve ak-47 weer terug.
ja maar ik eindig dan altijd met 1 kill en 10 deaths ofzoquote:Op zondag 21 november 2010 01:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is wel leukbeetje zingen enzo, met engelse kutkinderen
Ik vind hem wel fijn. De commando heeft minder recoil, maar schiet langzamer en daarmee aim je langzamer.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 08:12 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen!
Sorry dat ik gister ineens weg was Stoma en Fsmxi, maar ik hoorde ineens dat ze mn fiets aan het jatten warenEn dat was ook zo
Oh ja, das waar ookquote:Op zondag 21 november 2010 10:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik was er ook hoorik verstond alleen dat ze je pizza aan het jatten waren
gelukkig had de rest het.wel goed gehoord
En toen? Gevochten? Politie? Een waarschuwing?quote:Op zondag 21 november 2010 10:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ookNee er werd ineens geschreeuwd door mijn huisgenoot dat mijn fiets gejat werd, wij snel naar buiten en we hebben de vuige stelert aangehouden
Nou, mijn huisgenoot pakte hem vast, en toen ontstond een kleine worsteling maar na wat getrek en geduw en wat gemep met een fietspomp was het wel overquote:Op zondag 21 november 2010 10:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
En toen? Gevochten? Politie? Een waarschuwing?
Oh er was al een updatequote:Op zondag 21 november 2010 10:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ookNee er werd ineens geschreeuwd door mijn huisgenoot dat mijn fiets gejat werd, wij snel naar buiten en we hebben de vuige stelert aangehouden
Dieven kapotmeppen met een fietspompquote:Op zondag 21 november 2010 10:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, mijn huisgenoot pakte hem vast, en toen ontstond een kleine worsteling maar na wat getrek en geduw en wat gemep met een fietspomp was het wel overOpgesloten in ons huis en de politie gebeld
Nou ja, kapotmeppen was het ook niet hoorquote:Op zondag 21 november 2010 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dieven kapotmeppen met een fietspomp
Whehe koningquote:Op zondag 21 november 2010 11:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou ja, kapotmeppen was het ook niet hoorMaar het was wel een goeie klap, zon fietspomp met een houten onderkant
Politie was er gelukkig snel, want die kerel zat bij ons in de keuken en ik had er ook weinig zin in dat we een half uur zouden moeten wachten met die gast
Had ie ondertussen toch de afwas kunnen doen?quote:Op zondag 21 november 2010 11:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou ja, kapotmeppen was het ook niet hoorMaar het was wel een goeie klap, zon fietspomp met een houten onderkant
Politie was er gelukkig snel, want die kerel zat bij ons in de keuken en ik had er ook weinig zin in dat we een half uur zouden moeten wachten met die gast
quote:Op zondag 21 november 2010 10:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, mijn huisgenoot pakte hem vast, en toen ontstond een kleine worsteling maar na wat getrek en geduw en wat gemep met een fietspomp was het wel overOpgesloten in ons huis en de politie gebeld
dude dat is gewoon cheaten!quote:Op zondag 21 november 2010 11:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Baas
Gisteren met Baamzz en Blazarr in een private match, headhot met een sniper door de muur heen
Afwasmachine, wij hebben geen afwasquote:Op zondag 21 november 2010 11:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had ie ondertussen toch de afwas kunnen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |