Ja, wel van wat je die ronde haaldequote:Op zaterdag 20 november 2010 13:03 schreef patrickpsv het volgende:
famas unlocked, vet wapen is dat![]()
Het is verslavend en ik blijf doorspelen, maar toch is het elke keer weer kut als de connectie wegvalt. Betekent dat trouwens dat je je bepaalde xp kwijt bent?
hahah sure, daarom zit je elke avond bo te spelen whaha failquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is een slechte bash man, misschien wel de slechtste die ik tot nu toe heb gezienEn ja, ik kijk elke avond een chick flick, maar dat zorgt er wel voor dat ik elke avond met een andere gewillige dame in bed beland
kan je alsjeblieft andere topics gaan verneuken en ons met rust laten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hahah sure, daarom zit je elke avond bo te spelen whaha fail
Hoe the fuck weet jij dat nouquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hahah sure, daarom zit je elke avond bo te spelen whaha fail
Je bent zelf een vrouw!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:21 schreef tliciouz het volgende:
Stelletje vrouwen zijn jullie toch ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Assassin's Creed trouwens net uitgespeeld![]()
En ik ben weer pleitte wat een waardeloze hoeren verbinding was dat!?!?quote:
Man, ga een leven zoeken, jij loopt altijd op iedereen te bashen zodra iets jou niet aanstaat. Donder anders lekker op nerdquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe the fuck weet jij dat nouZie jij ergens staan dat ik elke avond BO speel? Neen, kortom, je faalt wederom in bashen
Zelfde geldt voor jou heb ik iets van je aan ofzo? Eerste keer dat ik je hier heb zien posten pffquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:58 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
kan je alsjeblieft andere topics gaan verneuken en ons met rust laten?
Oje, en ditquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
Als ik na 3 keer schieten met een sniper pas iemand in last stand heb dan zegt het genoeg over de verbinding inderdaad
dan moet je beter kijkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor jou heb ik iets van je aan ofzo? Eerste keer dat ik je hier heb zien posten pff
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:23 schreef schede-gnoom. het volgende:
en we hebben de eerste sniper multikill![]()
Die was al gepost tochquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:23 schreef schede-gnoom. het volgende:
en we hebben de eerste sniper multikill![]()
Ik bashenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Man, ga een leven zoeken, jij loopt altijd op iedereen te bashen zodra iets jou niet aanstaat. Donder anders lekker op nerd
go ido, bijt z'n hoofd erafquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:03 schreef Parvus het volgende:
Roces18 als je doorgaat tegen m'n homie Michhas zoek ik je op en schiet ik je door je knieschijven.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:03 schreef Parvus het volgende:
Roces18 als je doorgaat tegen m'n homie Michhas zoek ik je op en schiet ik je door je knieschijven.
word !quote:
Ga dan ook niet core spelen, want dan moet je sowieso iemand vaker rakenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
Als ik na 3 keer schieten met een sniper pas iemand in last stand heb dan zegt het genoeg over de verbinding inderdaad
quote:
Amen broertje, amenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:42 schreef Bozz187 het volgende:
even ter informatie.
black ops is nu al weer iets meer dan een week uit.
en de multiplayer is tof. maar er is 1 ding waar ik me echt aan erger, en dat is het gebrek aan riotshields. deze hadden er eigenlijk weer in moeten zitten, dan was er teminsten plek geweest om een beetje te kunnen kloten en grappig filmpjes te maken.
met vriendelijke groet,
bugquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Fsmxi het volgende:
Weer genoeg gespeeld voor vanavond, was weer leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |