quote:Op donderdag 2 december 2010 15:23 schreef Netsplitter het volgende:
Dat vond ik ook storend inderdaad. Dat was in het boek toch een belangrijk gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Meen je dat nou?quote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Breekfast het volgende:
Beetje off-topic maar:
Laatst de steen der wijzen nog gezien.
Je kunt je toch niet voorstellen dat de Perkamentus gespeeld door Richard Harris in de latere delen zou spelen. Veel te soft.
Mee eens. Dumbledore is juist een gigantische softie, dat wordt zeker in het laatste boek (de King's Cross scène!) wel duidelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Die softe Dumbledore was stukken beter dan de kwade, onbeheerste Dumbledore uit (vooral) deel 4. Dat sloeg helemaal nergens op, hoe hij toen kwaad rondstoof.
Bij de eerste Dumbledore krijg ik meer het beeld dat hij dan wel aardig en wijs is, maar dat hij nog geen vlieg kwaad zou kunnen doen als hij dat zou willen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Die softe Dumbledore was stukken beter dan de kwade, onbeheerste Dumbledore uit (vooral) deel 4. Dat sloeg helemaal nergens op, hoe hij toen kwaad rondstoof.
Nah niet alleen, Dumbledore moet ook de 'grote' tovenaar voorstellen die een legendarisch duel heeft uitgevochten met die Grindelwald en de enige is waar Voldermort nog voor vreest.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:16 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Mee eens. Dumbledore is juist een gigantische softie, dat wordt zeker in het laatste boek (de King's Cross scène!) wel duidelijk.
Je kunt het ook totaal niet vergelijken, omdat Richard Harris nooit aan de laatste delen is toegekomen. En Dumbledore was in de eerste delen ook een vriendelijke oude boekenwurm. Maar je ziet hem daar nog niet zo op de voorgrond treden als in de latere delen. En Dumbledore blijft áltijd die vriendelijke oude boekenwurm. Hij kan wel een legendarisch gevecht hebben gehad met Grindewald - zogenaamd - maar dat wil niet zeggen dat hij diep van binnen een ongelofelijke softie is. Ron is ook een softie en een angsthaas en wat te denken van Neville? Die komt helemaal anders terug in het zevende boek.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nah niet alleen, Dumbledore moet ook de 'grote' tovenaar voorstellen die een legendarisch duel heeft uitgevochten met die Grindelwald en de enige is waar Voldermort nog voor vreest.
Bij de eerste Dumbledore heb ik dat gevoel totaal niet. Meer een vriendelijke oude boekenwurm die verder niks kan.
quote:
Ik vond dat kamperen ook saai, geen verrassing omdat ik daar bij het boek ook in slaap viel (in de film niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 9, geen 10 omdat het in het midden wel een beetje traag liep.
[ Bericht 1% gewijzigd door Klipnap op 04-12-2010 17:27:18 ]
Dankje!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even een tip voor de HP-fans hier: morgenavond komt bij 'het uur van de wolf' op Nederland 2 een documentaire over J.K. Rowling.
Van wat ik kan zien bij de info over deze docu is dat volgensmij hetzelfde interview is als zit bijgevoegd bij de dvd van HP6?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even een tip voor de HP-fans hier: morgenavond komt bij 'het uur van de wolf' op Nederland 2 een documentaire over J.K. Rowling.
Hmm, heb helaas nachtdienst dan, maar dan morgen maar even uitzendinggemist raadplegenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik weet het niet, ik heb de dvd nietquote:Op zondag 5 december 2010 18:51 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien bij de info over deze docu is dat volgensmij hetzelfde interview is als zit bijgevoegd bij de dvd van HP6?
Is dat zo? Dan ga ik niet kijken, dan kijk ik het wel op de DVD..quote:Op zondag 5 december 2010 18:51 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien bij de info over deze docu is dat volgensmij hetzelfde interview is als zit bijgevoegd bij de dvd van HP6?
Zaten in dat interview niet een aantal spoilers voor boek 7? Handig als je nog naar de film wildequote:Op maandag 6 december 2010 17:42 schreef Markachuuu het volgende:
Het was indd (zoals ik ook al dacht) het interview die ook zit bijgevoegt bij de DVD van HP6 (op de extra's DVD).
Oh das fijn, die extra's heb ik nog nooit bekeken eigenlijk, en op de tv kijken is toch weer fijner dan achter de pcquote:Op maandag 6 december 2010 17:42 schreef Markachuuu het volgende:
Het was indd (zoals ik ook al dacht) het interview die ook zit bijgevoegt bij de DVD van HP6 (op de extra's DVD).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |