abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 december 2010 @ 15:28:35 #201
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_89431211
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:23 schreef Netsplitter het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik ook storend inderdaad. Dat was in het boek toch een belangrijk gegeven.
Life is what you make it.
pi_89437064
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Breekfast het volgende:
Beetje off-topic maar:
Laatst de steen der wijzen nog gezien.
Je kunt je toch niet voorstellen dat de Perkamentus gespeeld door Richard Harris in de latere delen zou spelen. Veel te soft.
Meen je dat nou?
Die softe Dumbledore was stukken beter dan de kwade, onbeheerste Dumbledore uit (vooral) deel 4. Dat sloeg helemaal nergens op, hoe hij toen kwaad rondstoof.
Koel en donker bewaren
pi_89437467
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
Die softe Dumbledore was stukken beter dan de kwade, onbeheerste Dumbledore uit (vooral) deel 4. Dat sloeg helemaal nergens op, hoe hij toen kwaad rondstoof.
Mee eens. Dumbledore is juist een gigantische softie, dat wordt zeker in het laatste boek (de King's Cross scène!) wel duidelijk.
pi_89437503
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
Bij de eerste Dumbledore krijg ik meer het beeld dat hij dan wel aardig en wijs is, maar dat hij nog geen vlieg kwaad zou kunnen doen als hij dat zou willen. :P
pi_89437674
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:16 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Mee eens. Dumbledore is juist een gigantische softie, dat wordt zeker in het laatste boek (de King's Cross scène!) wel duidelijk.
Nah niet alleen, Dumbledore moet ook de 'grote' tovenaar voorstellen die een legendarisch duel heeft uitgevochten met die Grindelwald en de enige is waar Voldermort nog voor vreest.

Bij de eerste Dumbledore heb ik dat gevoel totaal niet. Meer een vriendelijke oude boekenwurm die verder niks kan.
pi_89438691
ooo morgen ga ik ook. eindelijk kijken of ze het boek een beetje trouw blijven. :)
pi_89442065
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:21 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Nah niet alleen, Dumbledore moet ook de 'grote' tovenaar voorstellen die een legendarisch duel heeft uitgevochten met die Grindelwald en de enige is waar Voldermort nog voor vreest.

Bij de eerste Dumbledore heb ik dat gevoel totaal niet. Meer een vriendelijke oude boekenwurm die verder niks kan.
Je kunt het ook totaal niet vergelijken, omdat Richard Harris nooit aan de laatste delen is toegekomen. En Dumbledore was in de eerste delen ook een vriendelijke oude boekenwurm. Maar je ziet hem daar nog niet zo op de voorgrond treden als in de latere delen. En Dumbledore blijft áltijd die vriendelijke oude boekenwurm. Hij kan wel een legendarisch gevecht hebben gehad met Grindewald - zogenaamd - maar dat wil niet zeggen dat hij diep van binnen een ongelofelijke softie is. Ron is ook een softie en een angsthaas en wat te denken van Neville? Die komt helemaal anders terug in het zevende boek.
  donderdag 2 december 2010 @ 21:51:20 #208
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_89451004
Qua uiterlijk is Harris nog steeds echt mijn Dumbledore. Maar Gambon gaf me toch ook een goede indruk moet ik zeggen. Was echt totaal niet teleurgesteld.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_89484658
Als ik oppas geregeld krijg, dan ga ik eindelijk komende zondag!
Ben zo benieuwd.
  zaterdag 4 december 2010 @ 13:08:57 #210
327343 Chrizzle
Where words fail, music speaks
pi_89514060
Na een uur ben ik in slaap gevallen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 4 december 2010 @ 13:10:54 #211
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_89514117
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:08 schreef Chrizzle het volgende:
_O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_89514532
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:08 schreef Chrizzle het volgende:
Ik vond dat kamperen ook saai, geen verrassing omdat ik daar bij het boek ook in slaap viel (in de film niet hoor :P)
Gisteren eindelijk gezien, alleen het nooduitgangbordje in mijn ooghoek was storend maar verder een prima film!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 9, geen 10 omdat het in het midden wel een beetje traag liep.

[ Bericht 1% gewijzigd door Klipnap op 04-12-2010 17:27:18 ]
pi_89519911
Even een tip voor de HP-fans hier: morgenavond komt bij 'het uur van de wolf' op Nederland 2 een documentaire over J.K. Rowling. :)
  zaterdag 4 december 2010 @ 16:05:10 #214
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_89519923
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even een tip voor de HP-fans hier: morgenavond komt bij 'het uur van de wolf' op Nederland 2 een documentaire over J.K. Rowling. :)
Dankje!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_89520125
Thanks voor de tip! ^O^
pi_89533981
Graag gedaan :).
pi_89539798
Heb hem ook gezien met mijn vriendin. Vond het een leuke film. Lees de boeken niet maar kijk wel de films.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_89558592
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Van wat ik kan zien bij de info over deze docu is dat volgensmij hetzelfde interview is als zit bijgevoegd bij de dvd van HP6?
pi_89558779
quote:
Hmm, heb helaas nachtdienst dan, maar dan morgen maar even uitzendinggemist raadplegen :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_89565857
quote:
11s.gif Op zondag 5 december 2010 18:51 schreef Markachuuu het volgende:

[..]

Van wat ik kan zien bij de info over deze docu is dat volgensmij hetzelfde interview is als zit bijgevoegd bij de dvd van HP6?
Ik weet het niet, ik heb de dvd niet :P. Ik neem m zelf op, morgen even terug kijken. :)
pi_89568350
quote:
11s.gif Op zondag 5 december 2010 18:51 schreef Markachuuu het volgende:

[..]

Is dat zo? Dan ga ik niet kijken, dan kijk ik het wel op de DVD..
pi_89594595
Het was indd (zoals ik ook al dacht :* ) het interview die ook zit bijgevoegt bij de DVD van HP6 (op de extra's DVD).
pi_89594891
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:42 schreef Markachuuu het volgende:
Het was indd (zoals ik ook al dacht :* ) het interview die ook zit bijgevoegt bij de DVD van HP6 (op de extra's DVD).
Zaten in dat interview niet een aantal spoilers voor boek 7? Handig als je nog naar de film wilde ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_89594990
Ah, mooi zo. Ga ik die vanavond even kijken :P
pi_89601505
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:42 schreef Markachuuu het volgende:
Oh das fijn, die extra's heb ik nog nooit bekeken eigenlijk, en op de tv kijken is toch weer fijner dan achter de pc :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')