abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:27:29 #176
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89229331
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:17 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Totaal niet.
Veelte glad, geen oude leeuw die vele gevechten heeft gezien en aan vele gevechten heeft mee gegaan.
Ik vond de oplossing voor het missen van het gevecht in deel 6 ook wel erg zwak.
pi_89229684
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:17 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Totaal niet.
Veelte glad, geen oude leeuw die vele gevechten heeft gezien en aan vele gevechten heeft mee gegaan.
Eensch :Y
pi_89237181

Valt me nu op dat in de trailer op 1:16 Hermione geen bebloede handen heeft. Niet verwacht dat ze dat digitaal zouden toevoegen...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_89241507
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Aether het volgende:

Valt me nu op dat in de trailer op 1:16 Hermione geen bebloede handen heeft. Niet verwacht dat ze dat digitaal zouden toevoegen...
Ja dat was mij ook al opgevallen idd..

Iedere keer als ik die trailer opnieuw zie, krijg ik kippevel bij the battle of Hogwarts :D
pi_89249415
Wowh indd, continuity error. ;p
Ik vond Rhys Ifans (Xenophilius Lovegood) echt geweldig gecast. Althans, hij was vrijwel exact hetzelfde als hoe ik me hem had voorgesteld. ^^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89249442
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Markachuuu op 28-11-2010 10:15:58 ]
pi_89261587
Beetje off-topic maar:
Laatst de steen der wijzen nog gezien.
Je kunt je toch niet voorstellen dat de Perkamentus gespeeld door Richard Harris in de latere delen zou spelen. Veel te soft.
Is hij daarom ook vervangen trouwens na deel 2 voor Gambon?
pi_89261729
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Breekfast het volgende:
Beetje off-topic maar:
Je kunt je toch niet voorstellen dat de Perkamentus gespeeld door Richard Harris in de latere delen zou spelen. Veel te soft.
Nee, hij overleed vlak voor de opnamen van deel 3.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_89261953
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Breekfast het volgende:
Beetje off-topic maar:
Hij is overleden.
pi_89262109
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:23 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hij is overleden.
Ok, wist ik niet. :o
pi_89265159
Weet niet of het al gevraagd is, maar zou iemand mij kunnen vertellen waar de film eindigt ten opzichte van het boek? In een spoiler uiteraard met een waarschuwing erbij voor mensen die het niet willen weten.
En nog iets: Is het het waard om te gaan kijken als je alle films een zware teleurstelling vond als je de boeken hebt gelezen?

Ik dacht namelijk dat deel 6 echt cool zou worden aan de trailer te zien, maar dat waren gewoon alle goede stukjes uit de film en ik vond hem vreselijk saai.
Ze laten er veel te veel (ook belangrijke dingen) uit.

Als iemand mij dit zou kunnen vertellen zou ik dat zeer op prijs stellen. :)
pi_89265248
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 10:13 schreef Markachuuu het volgende:
Wowh indd, continuity error. ;p
Ik vond Rhys Ifans (Xenophilius Lovegood) echt geweldig gecast. Althans, hij was vrijwel exact hetzelfde als hoe ik me hem had voorgesteld. ^^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_89265406
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:52 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Weet niet of het al gevraagd is, maar zou iemand mij kunnen vertellen waar de film eindigt ten opzichte van het boek? In een spoiler uiteraard met een waarschuwing erbij voor mensen die het niet willen weten.
En nog iets: Is het het waard om te gaan kijken als je alle films een zware teleurstelling vond als je de boeken hebt gelezen?

Ik dacht namelijk dat deel 6 echt cool zou worden aan de trailer te zien, maar dat waren gewoon alle goede stukjes uit de film en ik vond hem vreselijk saai.
Ze laten er veel te veel (ook belangrijke dingen) uit.

Als iemand mij dit zou kunnen vertellen zou ik dat zeer op prijs stellen. :)
SPOILER
Ik vond de film erg de moeite waard, stukken beter dan deel 6 met al die stomme romantische scenes. Ik heb me ook flink zitten ergeren toen! Nu ontbreken er inderdaad ook elementen, vaak doordat het niet in de eerdere films is verwerkt, maar DH part 1 is wat mij betreft mijn favoriete film. Aan het einde denk je wel even KUT, waarom stopt ie hier! Ik wil meer! :')
pi_89266528
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:57 schreef Daph_ het volgende:

[..]

SPOILER
Ik vond de film erg de moeite waard, stukken beter dan deel 6 met al die stomme romantische scenes. Ik heb me ook flink zitten ergeren toen! Nu ontbreken er inderdaad ook elementen, vaak doordat het niet in de eerdere films is verwerkt, maar DH part 1 is wat mij betreft mijn favoriete film. Aan het einde denk je wel even KUT, waarom stopt ie hier! Ik wil meer! :')
Dank u!
Misschien toch maar kijken dan. :)
pi_89274004
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:57 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat gevoel kan ik me nog goed herrineren.. Nu weer tot Juli wachten. :N
  zondag 28 november 2010 @ 22:37:18 #191
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_89277955
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Euner het volgende:
Even een vraagje over de boeken, misschien dat iemand mij dat kan beantwoorden..
Let op, spoiler:
SPOILER
Ik reageerde op een post die al vrij oud was zonder dat ik dat door had. Daarbij bleek mijn aanname gelul, dus ik heb het weeer weggehaald.

Ik heb gisteren ook de film in de IMAX gezien. Wat een topfilm! Het boek wordt goed recht gedaan, ook al kloppen sommige dingen niet. Ik miste zelf de scene met de hoorn bij de vader van Luna, daar moest ik in het boek zo om lachen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Schanulleke op 28-11-2010 23:26:16 ]
Life is what you make it.
  maandag 29 november 2010 @ 11:44:44 #192
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_89291322
Wat ik niet snap:

Die lerares uit " Order of the Phoenix " werd op het laatst in OotP toch meegenomen door Centaurs? En nu was ze weer doodleuk aanwezig als rechter voor (half) dreuzels ? :?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_89292259
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:44 schreef jpg97 het volgende:
Wat ik niet snap:

Die lerares uit " Order of the Phoenix " werd op het laatst in OotP toch meegenomen door Centaurs? En nu was ze weer doodleuk aanwezig als rechter voor (half) dreuzels ? :?
Even gegoogeld voor je, ik wist het zelf ook niet meer te herinneren uit het boek.

quote:
Umbridge then attacked one of the centaurs near her. She was chased and nearly killed by them. Although she survived, her wand was snapped in half when one of the centaurs stepped on it.[1]

Umbridge was ultimately rescued by Dumbledore, although she was apparently left with a significant fear of centaurs afterwards, reacting violently at even the sound of hoofbeats. How Dumbledore managed to rescue her from the human-hating centaurs without suffering any injury himself remained a mystery, though it is likely that centaurs had respect for Albus, based on their salute at his funeral.
  maandag 29 november 2010 @ 12:27:22 #194
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_89292784
Ah okay, dat werd dus niet duidelijk in de films ( ik heb de boeken niet gelezen :@ )

Thanks
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_89339742
Mijn bescheiden oordeel:

SPOILER
pi_89356300
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:09 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Mijn bescheiden oordeel:

SPOILER
SPOILER
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 2 december 2010 @ 15:19:53 #197
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_89430854
Geweldige film. _O_ Een van de mooiste ooit, overall. O+!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 2 december 2010 @ 15:23:51 #198
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_89431020
SPOILER
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 2 december 2010 @ 15:25:01 #199
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_89431063
Daar moet ik nog naartoe! De film!
  donderdag 2 december 2010 @ 15:25:59 #200
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_89431097
O en die dansscene tussen Harry en Hermione bracht me weer in shipper sferen. O+!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')