Ik koop zo'n grote box als alle dvd's er zijn. Veul goedkoper.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben geek, ik heb 'm op blu-ray....![]()
Jullie niet?
Ik kon niet wachten, waren de eerste blu-ray's die ik kocht...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik koop zo'n grote box als alle dvd's er zijn. Veul goedkoper.
Ik heb de vierde en de vijfde ook op dvd, maar die verkoop ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik kon niet wachten, waren de eerste blu-ray's die ik kocht...![]()
Maar je hebt gelijk, je kan beter wachten, ik moet de laatste 3
(Ik heb 1 tot 5) los kopen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik mag hem niet zien van m'n vader.
ik herinner me nu pas dat detail waarin HP met de soldaatjes speelt in the cupboard, dat die poppetjes weer terugkomen in deel 7... wat een lieve referentie, ik had het nog niet zo direct gezien...quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik mag hem niet zien van m'n vader.
Ik dacht al..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, hij moet iets anders zien op tv.Ik bedoel HP1.
Nee, maar ik heb geen zin om boven te gaan zitten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik dacht al..![]()
Jullie hebben maar 1 tv?
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen zin om boven te gaan zitten.
Dat deed ik, was je in Delft?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:08 schreef speknek het volgende:
Wij hadden iemand die de enge stukjes signaleerde, een meisje naast ons kroop elke keer in elkaar en deed d'r handen voor d'r ogen tien seconden voordat er iets gebeurde.
Godzijdank zat ik niet bij jou in de bioscoop.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:12 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik deed dat ook! En aangezien ik de enige was van mijn vrienden die de boeken heeft gelezen werden ze op het einde wel boos xD Ook bij Goderic's Hollow, als Harry met Nagini boven is zat ik helemaal ''o nee, o nee nu gaat ze veranderen kijk uit harry'' te roepen xD
dat is dan ook erg kut, dat je dat deed!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:12 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik deed dat ook! En aangezien ik de enige was van mijn vrienden die de boeken heeft gelezen werden ze op het einde wel boos xD Ook bij Goderic's Hollow, als Harry met Nagini boven is zat ik helemaal ''o nee, o nee nu gaat ze veranderen kijk uit harry'' te roepen xD
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:12 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Totaal niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:14 schreef Patch het volgende:
Bill Nighy vond ik absoluut niet goed gecast, als je het karakter kent uit de boeken..
Vond ik ook een tegenvaller, jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:14 schreef Patch het volgende:
Bill Nighy vond ik absoluut niet goed gecast, als je het karakter kent uit de boeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |