abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89195762
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik ben geek, ik heb 'm op blu-ray.... O-)

Jullie niet?
Ik koop zo'n grote box als alle dvd's er zijn. Veul goedkoper. :D
pi_89195903
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Ik koop zo'n grote box als alle dvd's er zijn. Veul goedkoper. :D
Ik kon niet wachten, waren de eerste blu-ray's die ik kocht... O-)
Maar je hebt gelijk, je kan beter wachten, ik moet de laatste 3
(Ik heb 1 tot 5) los kopen. :P
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_89195996
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik kon niet wachten, waren de eerste blu-ray's die ik kocht... O-)
Maar je hebt gelijk, je kan beter wachten, ik moet de laatste 3
(Ik heb 1 tot 5) los kopen. :P
Ik heb de vierde en de vijfde ook op dvd, maar die verkoop ik dan wel weer. :P
pi_89196083
Zal ik het laatste deel weer lezen vanaf het punt waar deze film eindigt, of is dat n spoiler voor aankomende film? :{
pi_89196148
TAM TAM TAM. *Kijkt hp1*
pi_89196323
Ik mag hem niet zien van m'n vader. ;(
pi_89196460
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Heroinjunk het volgende:
:o Vuur een Imperius-curse op hem af! :Y)
pi_89197692
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef Markachuuu het volgende:
TAM TAM TAM. *Kijkt hp1*
ik herinner me nu pas dat detail waarin HP met de soldaatjes speelt in the cupboard, dat die poppetjes weer terugkomen in deel 7... wat een lieve referentie, ik had het nog niet zo direct gezien...
I had a signature once. It was awful.
pi_89197893
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Heroinjunk het volgende:
:?
pi_89199383
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef Oblivion het volgende:

[..]

:?
Ja, hij moet iets anders zien op tv. :') Ik bedoel HP1. :P
pi_89199742
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, hij moet iets anders zien op tv. :') Ik bedoel HP1. :P
Ik dacht al.. :D
Jullie hebben maar 1 tv? :P
pi_89199887
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik dacht al.. :D
Jullie hebben maar 1 tv? :P
Nee, maar ik heb geen zin om boven te gaan zitten. :P
pi_89200595
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb geen zin om boven te gaan zitten. :P
Groot gelijk!
Ongezellig...

Ik wil het laatste deel zien HP!
ben stik nieuwsgierig!
  zaterdag 27 november 2010 @ 07:54:13 #164
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_89216268
Ik heb 1 en 2 op BluRay, ultimate edition, dat zijn de enige die goed zijn uitgebracht.
Het wachten is op 3.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_89224714
Ik heb hem gister dan ook eindelijk gezien! En ik vind hem helemaal tof!
Wat vrienden die mee waren vonden het maar saai, maarja, die sukkels kennen de boeken of de voorgaande films niet dus dan mis je natuurlijk ook wel het een en ander aan details :P
De spanning werd in mijn ogen wel goed opgebouwd met een spannend 'cliffhanger'-achtig gedeelte (voor degenen die het boek niet kennen). Ik zie het als een soort van zeer geslaagde inleiding voor deel 2 waar het allemaal pas echt gaat gebeuren :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_89225199
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:08 schreef speknek het volgende:
Wij hadden iemand die de enge stukjes signaleerde, een meisje naast ons kroop elke keer in elkaar en deed d'r handen voor d'r ogen tien seconden voordat er iets gebeurde.
Dat deed ik, was je in Delft? :o

Ik had namelijk geen zin om te schrikken van die Dumbledore-geest op Grimmaulds Place, dus ik deed alvast m'n handen voor m'n ogen, hetzelfde met dat schrikmoment bij Bathilda Bagshot. :P Handig als je al weet wat er gaat gebeuren. :+
Koel en donker bewaren
pi_89225543
Ik deed dat ook! En aangezien ik de enige was van mijn vrienden die de boeken heeft gelezen werden ze op het einde wel boos xD Ook bij Goderic's Hollow, als Harry met Nagini boven is zat ik helemaal ''o nee, o nee nu gaat ze veranderen kijk uit harry'' te roepen xD
pi_89225584
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:12 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik deed dat ook! En aangezien ik de enige was van mijn vrienden die de boeken heeft gelezen werden ze op het einde wel boos xD Ook bij Goderic's Hollow, als Harry met Nagini boven is zat ik helemaal ''o nee, o nee nu gaat ze veranderen kijk uit harry'' te roepen xD
Godzijdank zat ik niet bij jou in de bioscoop. :')
pi_89225585
quote:
dat is dan ook erg kut, dat je dat deed!
Koel en donker bewaren
pi_89226912
quote:
:')

Ik ben verleden week vrijdag geweest.. Ondanks alle ellende van te voren (treinen die niet reden, mensen die op onze stoelen zaten, tot 2 keer toe meisjes uit de zaal gehaald moesten worden omdat ze constant zaten te lachen etc) vond ik het toch een erg mooie film.

Als je de boeken gelezen hebt mis je altijd dingen die in de film niet voorkomen, ook deze keer weer. En ik ervaar dat wel als storend want ben benieuwd hoe ze dat allemaal gaan oplossen in de volgende film. Cruciale verhaallijnen die gewoon niet aan bod komen.
Wat dat betreft zijn de boeken zoveel beter uitgewerkt qua complexiteit, waardoor ik de films enigsinds oppervlakkig vind.

Maar, dat wil ik er wel even bijzeggen, ik vind dit 1 van de betere films, het is duidelijk te merken dat het in 2 delen wordt gefilmd, er heerst meer rust en ook al heb ik anderen in dit topic horen zeggen dat ze het alsnog gehaast vonden, ikzelf had daar weinig last van..
Ik denk dat dat ook komt omdat er niet al te veel actie was en het zich vooral afspeelde in de tent, waarbij ook mooie shots genomen zijn van de natuur..

En ik vond Bill Nighy ge-wel-dig! O+
Zijn uitdrukkingen, die stem, die articulatie..

Dat brengt me ook gelijk op het volgende punt, jammer dat Snape er maar zo kort inzat ;( :D
  zaterdag 27 november 2010 @ 16:14:34 #171
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_89226994
Bill Nighy vond ik absoluut niet goed gecast, als je het karakter kent uit de boeken..
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_89227345
Ja die ken ik idd, en of hij nou wel of niet goed gecast is voor de rol als Scrimgeour, ik vond Bill Nighy zelf iig enorm sterk.
pi_89228015
Nog een week wachten.. :(
Ben nu al mijn niet-Potterboeken aan het lezen zodat ik nog wat te doen heb. Er begint nu wel een ernstig tekort te ontstaan...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 27 november 2010 @ 17:17:10 #174
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_89229026
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:14 schreef Patch het volgende:
Bill Nighy vond ik absoluut niet goed gecast, als je het karakter kent uit de boeken..
Totaal niet.
Veelte glad, geen oude leeuw die vele gevechten heeft gezien en aan vele gevechten heeft mee gegaan.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_89229090
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:14 schreef Patch het volgende:
Vond ik ook een tegenvaller, ja :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')