Die over de hoed is wel briljant.quote:Op donderdag 25 november 2010 07:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
http://www.empireonline.com/features/lost-plots-of-harry-potter/
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:21 schreef Markachuuu het volgende:
*Heeft hem net voor de 3e keer gezien*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:29 schreef eQuaL het volgende:
Film was voor een HP film nog best goed!
Wel blijf ik het idee houden dat je naar een boek in film-vorm zit te kijken. Met veel details die ze beter gewoon weg hadden kunnen laten, omdat dat toch niet duidelijk wordt uitgewerkt en mensen die het boek niet hebben gelezen gewoon ontgaat...
Had liever gehad dat ze er een op zich zelf staande film van hadden gemaakt, zoals bijvoorbeeld met die openingsscene van Hermelien
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heeft iedereen moeite met Harry & Hermione? Zo staat het ook daadwerkelijk in het boek beschreven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:10 schreef Patch het volgende:
Die dansscene had voor mij niet gehoeven.
Zoveel minuten die je aan andere dingen had kunnen besteden.
En die halfnaakte Harry & Hermelien
Die dansscene en die halfnaakte illusie staat er toch niet in?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen moeite met Harry & Hermione? Zo staat het ook daadwerkelijk in het boek beschreven.
De dans scène staat er inderdaad niet in, ik doelde meer op het feit dat Harry & Hermione uit de Horcrux komen. Dit staat wel degelijk in het boek en het is ook vrij "expliciet" om het zo maar te zeggen. Maar de Horcrux is erg belangrijk in het boek, evenals de woede van Ron. Dat hadden ze er nooit uit kunnen laten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Die dansscene en die halfnaakte illusie staat er toch niet in?
Dan heb ik dat gemist.
dan nog, het is mijn persoonlijke mening, ik had liever gezien dat ze die waardevolle minuten aan belangrijke plots hadden kunnen schenken.
Net als de schoenstrik-scene van Ginny in de vorige film.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:46 schreef Markachuuu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:46 schreef Markachuuu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef Oblivion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef Oblivion het volgende:
Dat deed ik dus ook xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hadden iemand die de enge stukjes signaleerde, een meisje naast ons kroop elke keer in elkaar en deed d'r handen voor d'r ogen tien seconden voordat er iets gebeurde.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:46 schreef zoeperzazke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef Oblivion het volgende:
Misschien tijd om dit mee te nemen of dit voor thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:35 schreef Aether het volgende:
[..]Ja, daaaag! Ik ga ze niet nog meer spekken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Misschien tijd om dit mee te nemen of dit voor thuis![]()
Ik ben een geek...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
Ik ben geek, ik heb 'm op blu-ray....quote:![]()
Jullie niet?Steeds als ik tegen de lamp loop,
Ja dat wel, alle delen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben geek, ik heb 'm op blu-ray....![]()
Jullie niet?Maar alsnog...
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: