SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Het is ook een halve film. Vandaar de toevoeging ''Part 1''. Wanneer gaat dat in je kleine koppie doordringen?quote:Op zondag 21 november 2010 20:11 schreef lunapuella het volgende:
Heb de film trouwens net gezien, vond 'm helemaal niet saai maar het einde wel gigantisch onbevredigend. Het voelt toch als een halve film.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:21 schreef Guanabana het volgende:
Ben vandaag geweest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be honest, ik mis de meeste dingen die genoemd worden pas nádat ze genoemd zijn, vond het in de film voor het grootste gedeelte niet vervelend!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh! Dan heb ik het verkeerd gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Tonks zat ook al in eerdere films, gespeeld door dezelfde actrice, maar toen wel met het andere kleur kapsel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:28 schreef Guanabana het volgende:
Was dit nou trouwens de eerste film waar Tonks in voorkwam? Had me haar heel anders voorgesteld.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:30 schreef luffyd het volgende:
eindelijk gezien veel beter dan hbp.
jammer alleen nu dat we weer tot Juli moeten wachten
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:21 schreef Guanabana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ja, in het boek is de straatnaam gekozen als achternaam.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:24 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens, wat me net ineens te binnenschoot; als Harry wordt opgepakt door de Snatchers, zegt hij dat hij Vernon Dursley heet, en dat werd vertaald als Herman Liguster.Het is toch gewoon Herman Duffeling?
Maar dan zou de Engelse naam ook anders moeten zijn, maar die was gewoon Vernon Dursley toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, in het boek is de straatnaam gekozen als achternaam.
In het boek beweert Harry toch dat z'n vader bij het ministerie werkt?
Hij noemde zich Vernon Dudley, niet Dursley. Omdat Herman Dirk niet echt werkt als een volledige voor- en achternaam, is er voor de straatnaam gekozen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dan zou de Engelse naam ook anders moeten zijn, maar die was gewoon Vernon Dursley toch?
Kan ook dat ik het niet goed verstaan heb hoor.
Dat het deel 1 van de 2 is vind ik persoonlijk geen excuus. Dat had je ook bij Kill Bill Vol. 1 en 2, maar die voelden veel minder als halve films. Ik doelde erop dat de film op een behoorlijk raar moment eindigt, in elk geval Harry's verhaallijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:24 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Het is ook een halve film. Vandaar de toevoeging ''Part 1''. Wanneer gaat dat in je kleine koppie doordringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toevalligerwijs heb ik best een groot hoofd. Maar zelfs met een klein koppie zou ik wel kunnen bedenken dat dat nog geen reden is om zomaar beledigd te worden.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat het deel 1 van de 2 is vind ik persoonlijk geen excuus. Dat had je ook bij Kill Bill Vol. 1 en 2, maar die voelden veel minder als halve films. Ik doelde erop dat de film op een behoorlijk raar moment eindigt, in elk geval Harry's verhaallijnPersoonlijk vond ik het prima, afgezien van het feit dat het kut is dat we weer acht maanden moeten wachten. Maar ik vond het punt in Harry's verhaallijn niet schokkend slecht of zo... Maak je niet zo druk, een ander punt had je wellicht ook niet goed gevonden. Je bent J.K. Rowling niet of zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Het stuk dat volgt is behoorlijk uitgebreid. Denk dat ze anders pas 15 minuten later hadden kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef lunapuella het volgende:
Ik doelde erop dat de film op een behoorlijk raar moment eindigt, in elk geval Harry's verhaallijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |