abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89034977
Ohjaaa zo zat het. Ik dacht al van ja bij de grootste bolle meest geskillde tovenaars proberen ze het op magie te winnen ipv vol op de sprint, en tegen 4 afgetrainde gasten die niet weten of ze hun toverstok achterstevoren beet hebben gaan ze in de sprint
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_89038873
Ben vandaag geweest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
pi_89038961
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:11 schreef lunapuella het volgende:
Heb de film trouwens net gezien, vond 'm helemaal niet saai maar het einde wel gigantisch onbevredigend. Het voelt toch als een halve film.

Het is ook een halve film. Vandaar de toevoeging ''Part 1''. Wanneer gaat dat in je kleine koppie doordringen?
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_89039114
En we zagen Bill voor het eerst, wat een leukerd! O+

Was dit nou trouwens de eerste film waar Tonks in voorkwam? Had me haar heel anders voorgesteld.

Het huis van Xenophilius zag er overigens precies zo uit als ik had voorgesteld tijdens het lezen! :o
Eigenlijk kwam alles wel goed overeen, alleen de kerker in het Malfoy Manor was een stuk groter dan ik had gedacht. :P
Koel en donker bewaren
pi_89039357
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:21 schreef Guanabana het volgende:
Ben vandaag geweest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
To be honest, ik mis de meeste dingen die genoemd worden pas nádat ze genoemd zijn, vond het in de film voor het grootste gedeelte niet vervelend!
pi_89039416
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:38 schreef Daph_ het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Koel en donker bewaren
pi_89039670
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:40 schreef Guanabana het volgende:

[..]

SPOILER
Oh! Dan heb ik het verkeerd gezien :o
pi_89039873
SPOILER
Koel en donker bewaren
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:58:49 #84
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_89039898
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:28 schreef Guanabana het volgende:

Was dit nou trouwens de eerste film waar Tonks in voorkwam? Had me haar heel anders voorgesteld.
Tonks zat ook al in eerdere films, gespeeld door dezelfde actrice, maar toen wel met het andere kleur kapsel. ;)
pi_89039992
Tonks zat ook in OotP (paars en rood/oranje haar) en in HBP (ze komt oa voor in de scene waarbij The Burrow wordt aangevallen door Death Eaters, dan heeft ze bruin/zwart haar)
  dinsdag 23 november 2010 @ 01:05:33 #86
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_89040036
Afgelopen week gezien, het eerste uur was echt sterk. Daarna kakte het helaas een beetje in.
Do androids dream of electric sheep?
pi_89040120
WAt trouwens ook leuk was:

SPOILER
Koel en donker bewaren
pi_89040521
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:30 schreef luffyd het volgende:
eindelijk gezien veel beter dan hbp.
jammer alleen nu dat we weer tot Juli moeten wachten :'(
pi_89040529
dubble post :')
pi_89044585
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:21 schreef Guanabana het volgende:
SPOILER
SPOILER
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_89051895
Trouwens, wat me net ineens te binnenschoot; als Harry wordt opgepakt door de Snatchers, zegt hij dat hij Vernon Dursley heet, en dat werd vertaald als Herman Liguster. :? Het is toch gewoon Herman Duffeling?
Koel en donker bewaren
pi_89051995
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:24 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens, wat me net ineens te binnenschoot; als Harry wordt opgepakt door de Snatchers, zegt hij dat hij Vernon Dursley heet, en dat werd vertaald als Herman Liguster. :? Het is toch gewoon Herman Duffeling?
Ja, in het boek is de straatnaam gekozen als achternaam.
In het boek beweert Harry toch ook dat z'n vader bij het ministerie werkt?
pi_89052016
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:27 schreef Aether het volgende:

[..]

Ja, in het boek is de straatnaam gekozen als achternaam.
In het boek beweert Harry toch dat z'n vader bij het ministerie werkt?
Maar dan zou de Engelse naam ook anders moeten zijn, maar die was gewoon Vernon Dursley toch?
Kan ook dat ik het niet goed verstaan heb hoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door Guanabana op 23-11-2010 14:35:31 ]
Koel en donker bewaren
pi_89057757
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:27 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar dan zou de Engelse naam ook anders moeten zijn, maar die was gewoon Vernon Dursley toch?
Kan ook dat ik het niet goed verstaan heb hoor.
Hij noemde zich Vernon Dudley, niet Dursley. Omdat Herman Dirk niet echt werkt als een volledige voor- en achternaam, is er voor de straatnaam gekozen.
pi_89057907
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:24 schreef beatrijs het volgende:

[..]

Het is ook een halve film. Vandaar de toevoeging ''Part 1''. Wanneer gaat dat in je kleine koppie doordringen?
Dat het deel 1 van de 2 is vind ik persoonlijk geen excuus. Dat had je ook bij Kill Bill Vol. 1 en 2, maar die voelden veel minder als halve films. Ik doelde erop dat de film op een behoorlijk raar moment eindigt, in elk geval Harry's verhaallijn
SPOILER
Toevalligerwijs heb ik best een groot hoofd. Maar zelfs met een klein koppie zou ik wel kunnen bedenken dat dat nog geen reden is om zomaar beledigd te worden.
pi_89060654
Dat stuk dat Dobby op z'n gemak die kroonluchter aan het losschroeven was, was echt wel prima getimed.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:23:30 #97
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_89063285
Dobby werd inderdaad een volledige karakter door deze film.
Zo leuk en mooi gemaakt was hij in deel 2 niet.

En inderdaad jammer dat Harry het oog van MadEye niet meenam.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 24 november 2010 @ 07:22:35 #98
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_89081918
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Dat het deel 1 van de 2 is vind ik persoonlijk geen excuus. Dat had je ook bij Kill Bill Vol. 1 en 2, maar die voelden veel minder als halve films. Ik doelde erop dat de film op een behoorlijk raar moment eindigt, in elk geval Harry's verhaallijn
SPOILER
Persoonlijk vond ik het prima, afgezien van het feit dat het kut is dat we weer acht maanden moeten wachten. Maar ik vond het punt in Harry's verhaallijn niet schokkend slecht of zo... Maak je niet zo druk, een ander punt had je wellicht ook niet goed gevonden. Je bent J.K. Rowling niet of zo...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_89086310
In het boek begon Harry zijn vertrouwen in Dumbledore op een gegeven moment echt te verliezen, omdat hij een hoop dingen te weten kwam die Dumbledore hem destijds niet had verteld (en die Harry als noodzakelijk achtte). In de film miste ik dat gevoel bij Harry toch wel een beetje.
pi_89086600
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef lunapuella het volgende:
Ik doelde erop dat de film op een behoorlijk raar moment eindigt, in elk geval Harry's verhaallijn
Het stuk dat volgt is behoorlijk uitgebreid. Denk dat ze anders pas 15 minuten later hadden kunnen stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')