Te fake terwijl het wel in het boek zo staat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind het ook een mooie poster.
De rode ogen hebben ze bewust achterwege gelaten, omdat ze vonden dat het er té fake uit ging zien. Persoonlijk vind ik Voldemort zo ook wel angstaanjagend genoeg.
Dingen die in woorden prima werken hoeven niet altijd even goed te werken als beeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Te fake terwijl het wel in het boek zo staat.
Vandaar dat ze het Nest opgeblazen hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:52 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dingen die in woorden prima werken hoeven niet altijd even goed te werken als beeld.
Ik kan ook gaan bitchen dat de begrafenis van Dumbledore er niet in zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef Clubsoda het volgende:
Laten we anders weer even ouderwets gaan zuurpruimen over het in de fik steken van the Burrow![]()
Ik vind het ook een mooie gedelete scene, het had was menselijks gegeven aan Petunia. Maar ja, aan de andere kant, het stond niet in het boek
ik zou het logischer vinden om er een serie van te maken met 7 seizoenenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:01 schreef Sequencial het volgende:
Klinkt weer als een onnodige wijziging die het verhaal niet ten goede komt.
Het zou mij niet verbazen als ze over 20 a 30 jaar de hele reeks opnieuw gaan verfilmen, maar dan met het voordeel van algehele voorkennis waardoor vanaf deel 1 belangrijke details er in en onzin er uit gelaten kan worden.
Het zal echter niet meevallen om met name Alan Rickman en Emma Watson te overtreffen.
Dag mag ookquote:Op zondag 3 april 2011 10:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kan ook gaan bitchen dat de begrafenis van Dumbledore er niet in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dag mag ookZe hebben in DH 2 overigens ook nog wat scenes toegevoegd die niet in het boek zitten.
Ik moet het nog maar zien wat ze met die gehele scene gedaan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe ze het gedaan hebben.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Dat was toch ook in het boek zo? Omdat als zijn naam werd uitgesproken ze gevonden konden worden door de Death Eaters (had ook een naam volgens mij, maar dat ben ik even kwijtquote:Op zondag 3 april 2011 11:44 schreef Netsplitter het volgende:
En waarom zeggen ze in eens You-know-who in de tweede helft van de film ipv Voldemort?
Zelfs Harry zegt You-know-who.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |