Ah, dat zou wel tof zijn, was inderdaad iets wat er voor de volledigheid wel in had gemogen van mijquote:Op maandag 3 januari 2011 04:05 schreef Bellatrix het volgende:
Van Mugglenet:
[..]
Geen idee hoe waarheidsgetrouw, maar zoiets miste ik wel in de films.
Komt (helaas) in het boek ook niet voor. Klinkt interessant en ben benieuwd waar ze dat in de film zouden willen invoegen.quote:Op maandag 3 januari 2011 04:05 schreef Bellatrix het volgende:
Van Mugglenet:
[..]
Geen idee hoe waarheidsgetrouw, maar zoiets miste ik wel in de films.
Tijdje geleden dat ik boek heb gelezen, maar er komt toch wel iets in voor tussen hun? Een blik of dat Petunia bijna iets wilde zeggen maar zich inhield? En misschien vervangt dit dan het ding dat Dirk tegen Harry zegt, wat ook zo mooi was.quote:Op maandag 3 januari 2011 07:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Komt (helaas) in het boek ook niet voor. Klinkt interessant en ben benieuwd waar ze dat in de film zouden willen invoegen.
Er was wel een soortgelijke situatie ja, en die zin van Petunia zou de lading wel dekkenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat ik boek heb gelezen, maar er komt toch wel iets in voor tussen hun? Een blik of dat Petunia bijna iets wilde zeggen maar zich inhield? En misschien vervangt dit dan het ding dat Dirk tegen Harry zegt, wat ook zo mooi was.
Zo die is groot geworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
6 was (wat mij betreft) verreweg de slechtste ja. 7.1 was ook niet geweldig, maar wel een ander niveau dan 6 vond ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Die regisseur van HP 6 en 7.1 heeft de films flink verneukt.
De eerste delen waren tenminste nog tof, maar het ging snel achteruit.
7.1 was nog wel draaglijk inderdaad, maar imo waren de scènes te langdradig. Mijn verwachten waren misschien ook wat hoog door het boek, maar dan nog.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
6 was (wat mij betreft) verreweg de slechtste ja. 7.1 was ook niet geweldig, maar wel een ander niveau dan 6 vond ik.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:03 schreef Tanin het volgende:
Vlak Richard Harris niet uit, we zijn 5 films verder, die ander doet het aardig, maar écht niet zo goed als Richard Harris.
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:01 schreef Sequencial het volgende:
Het zal echter niet meevallen om met name Alan Rickman en Emma Watson te overtreffen.
quote:The BBFC has released the titles of deleted scenes, featurettes and focus points we can expect on the upcoming Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1 DVD. They have also revealed the DVD's release date - April 11.
The additional material will total 56 minutes and 30 seconds.
Deleted Scenes
- The Burrow's Shed: Ron Discusses Radios with Mr. Weasley
- The Dursley House: Harry and Aunt Petunia As They Leave House
- The Dursley House: Harry and Dudley Shake Hands
- The Granger House: Death Eaters Search Deserted Home
- Ministry of Magic Lifts: Harry Tells Arthur He's Being Tracked
- Tent: Trio Discusses Destroying The Locket
- Rabbit Chase in the Forest
- Montage: Ron and Hermione Skimming Stones
The main featurette is entitled "On The Green with Rupert, Tom, Oliver and James." Focus points include The Last Days of Privet Drive, Hagrid's Motorbike, Magical Tents, Death Eaters Attack Cafe, Creating Dobby and Kreacher, Godric's Hollow, The Frozen Lake and The Return of Griphook.
Edit: EXTRAS ON BLU RAY DISC
EXTRAS on BD:
- Maximum Movie Mode: Voldemort's Secrets
- Sneak Peek: First scene of HP7.2 (TBC)
- Behind the Soundtrack
- The Flight of the Seven Harrys
- Exploring Godric's Hollow
- The Women of Harry Potter
- Rupert Grint: Not Your Average Guy
- Join the Cast at the Grand Opening WWoHP
- Additional Scenes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |