SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel een beetje. Je hele tv valt weg in die santenkraam. Hang dan gewoon clean een ambilightTV op.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:58 schreef PfenisBaron het volgende:
Goeiendag G wat een kermismeubel, lange tijd niet meer zo'n smakeloos stuk furnituur gezien. Maar dat is persoonlijk blijkbaar.
Heel mooi gedaan hoor,maar waarom zo laag?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef zuluman het volgende:
het resultaat van mijn laatse projectje: een audio video wall. ale apparatuur zit achter de speakerstof. alle apparaten kunnen gewoon bediend worden door de stof heen,
voor ons is het een hele prettige hoogte. ik heb geen nekklachten. als ik recht op zit dan is ooghoogte 10 cm onder de bovenkant scherm. en ik lig meer op de bank dan zitten. er zijn allerlei regeltjes voor een scherm ophangen. doe gewoon wat jij t prettigst vindt ik kijjk al jaren zo. hiervoor stond ie zelfs wat lagerquote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef rubje het volgende:
[..]
Heel mooi gedaan hoor,maar waarom zo laag?![]()
Als ik zo een videowall had dan zou ik het op zijn minst op ooghoogte zien te krijgenzodat je een wat meer bioscoop effect krijgt
en daarbij elke keer omlaag kijken(vloer niveau) is ook niet aan te bevelen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef zuluman het volgende:
ik ben eindelijk uit de kleur voor de game wall. eerst even uitgeprobeerd of de setup beviel en nu maar afmaken. even snel een plaatje ge-edit met photobucket tools. niet echt geweldig plaatje maar het geeft een globaal idee. ik moest het doen met een track pad. volgende keer maar in sketchup.
grijs met witte fun figuren. zon, maan, sterren en aliens boven. en skull&bones, monster, bloempje onder. lief en stout door elkaar.
[ afbeelding ]
ik ben persoonlijk ook niet van die figuurtjes, die zou ik achterwege laten, want het ziet er zonder dat al gelikt en strak uit. Zou je ook niet (als je toch bezig benyquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef zuluman het volgende:
ik ben eindelijk uit de kleur voor de game wall. eerst even uitgeprobeerd of de setup beviel en nu maar afmaken. even snel een plaatje ge-edit met photobucket tools. niet echt geweldig plaatje maar het geeft een globaal idee. ik moest het doen met een track pad. volgende keer maar in sketchup.
grijs met witte fun figuren. zon, maan, sterren en aliens boven. en skull&bones, monster, bloempje onder. lief en stout door elkaar.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat gewoon de trap en geen speciaal kinderhekje. Daarnaast is er een grote foto van de kleine te zien, een klein stoeltje en een schommel. Dus dat er een kleine in huis woont, is wel duidelijk, toch.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef Knavia het volgende:
Niet mijn stijl allemaal, maar wel knap en netjes gedaan. Vind het een strakke fotoserie... totdat je het kinderhekje op de trap ziet. Dan denk je... gepimpt familiehuisje!
Thanks.ik heb trouwens 2 zoons. een van 7 en een van 2. en dat is wel degelijk een hematraphekje op een van de foto's op pagina 1. de bedoeling is de trap dicht te maken met een glazen wandje tpv de houten balustrade en deze dus te verwijderen en de trap af te sluiten met een glazen (kindvriendelijke) schuifdeur. en overdag ligt er overal speelgoed. savonds gaat dat allemaal in de kist en kunnen mamma en pappa genieten van een opgeruimd en klutter free huis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:03 schreef technopunx het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon de trap en geen speciaal kinderhekje. Daarnaast is er een grote foto van de kleine te zien, een klein stoeltje en een schommel. Dus dat er een kleine in huis woont, is wel duidelijk, toch.
By the way, mooi gemaakt allemaal. Vooral de woonkamer is erg mooi.
hahaha...dat vraag iedereen die deze foto ziet....daar hangt al een schommel voor de kids...voor de foto had ik m er evan afgehaald...quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:01 schreef farscapevr8 het volgende:
[ afbeelding ]
wat voor een spannends iets komt er aan die haken te hangen?
Aller eerst complimenten voor je opzet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef zuluman het volgende:
het resultaat van mijn laatse projectje: een audio video wall. ale apparatuur zit achter de speakerstof. alle apparaten kunnen gewoon bediend worden door de stof heen,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dank voor het compliment.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Aller eerst complimenten voor je opzet.
Ten tweede is mijn vraag waarom je niet voor een hogere plaatsing bent gegaan want mi kijkt dan beter en fijner gezien de ooghoogte. Dat omlaag kijken(tenzij je helemaal uitgezakt zit) lijkt mij niet fijn en tevens slecht voor je onderrug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |