oostindisch blindquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net, lees dan 's terug
I knowquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
mensen denken soms dat ik zwanger ben...dat doet geen zeer hoor
weet je, men moet je gewoon nemen zoals je bent, en als ze niet zien wat de binnenkant biedt hebben ze aan de buitenkant niets te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Feitelijk zou 't wel wat beter kunnen, maar daar wordt aan gewerkt (ofzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alles goed met je?
hier gaat alles voor de wind
*kuch* korset *kuch*quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
3 maanden na de bevalling?![]()
Ik heb er 9 jaar over gedaan over gedaan om mijn zwangere max. gewicht met een kilo of 40 kwijt te raken(ben nu wel lichter dan ik was toen ik trouwde
).
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
mensen denken soms dat ik zwanger ben...dat doet geen zeer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeh, zullen we samen 'zwanger' op de foto zaterdag?
ik kan nog steeds mijn 7-maanden-zwanger buik opzetten
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Elke SC heeft zijn mindere periode. Dan ben ik meestal weer weg, want het moet leuk zijn om te posten. Het is geen verplichting.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know
Maar er zaten er een paar in dat groepje die wat minder leuk waren. Jij bent gelukkig blijven hangen
Ik ben niet voor niets een tijdje weggeweest. Toen dat gebeurde was het erg leuk in XFA en WK
trev is ook blijven hangen en verder naatje zo af en toequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know
Maar er zaten er een paar in dat groepje die wat minder leuk waren. Jij bent gelukkig blijven hangen
Ik ben niet voor niets een tijdje weggeweest. Toen dat gebeurde was het erg leuk in XFA en WK
liefquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je, men moet je gewoon nemen zoals je bent, en als ze niet zien wat de binnenkant biedt hebben ze aan de buitenkant niets te zoeken![]()
is goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
oeh, zullen we samen 'zwanger' op de foto zaterdag?
ik kan nog steeds mijn 7-maanden-zwanger buik opzetten
Niet zo druk maken. Dat doen de meeste mannen ook niet. ja op FOK! wel, maar dat zijn over het algemeen puisterige pubers met een heel vertekend beeld van de wereld. En zichzelf, want virtueel hebben ze al een goede baan, een e-penis van 60 cm in slappe toestand en ze zouden Heidi Klum nog uit hun bed schoppen.quote:
Geef maar wat aan mij, ik heb verdomd weinig haar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk mijn haaaaaaaaaaaar nou![]()
[ afbeelding ]
Ik weet wel dat het toen protest was, maar wel tof dat de leuke mensen zijn blijven hangenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trev is ook blijven hangen en verder naatje zo af en toe
ach zolang ik niet in [oud] zit vind ik het best
[..]
lief
[..]
mooie bos haar heb jequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk mijn haaaaaaaaaaaar nou![]()
[ afbeelding ]
De kapper (ongeacht welke) zegt altijd tegen mij: je hebt dun haar..maar wel heel, heel veelquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef Pheno het volgende:
Geef maar wat aan mij, ik heb verdomd weinig haar.
ik denk dat het echt maar 1 dag in mijn leven zo zat hoorquote:
Het is denk ik niet meer te redden. Ah well, na het duiken ben ik wel het eerst volledig droogquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De kapper (ongeacht welke) zegt altijd tegen mij: je hebt dun haar..maar wel heel, heel veel![]()
Dus hoeveel wil je er?
Kijk, denken aan de positieve kantquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
Het is denk ik niet meer te redden. Ah well, na het duiken ben ik wel het eerst volledig droog
Oh, I get by with a little help from my friendsquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*kuch* korset *kuch*
toen dat uit ging deed mijn buik: boingggg!
en dat is alleen maar erger geworden
slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even reclameboekjes lezen (dat vind ik echt leuk ja) en dan slapen
![]()
Morgen is het feest![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef es70 het volgende:
Oh, I get by with a little help from my friends.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen. Morgen wat studeren en weer verder zoeken naar wat lens-shizzle.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen. Morgen wat studeren en weer verder zoeken naar wat lens-shizzle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |