mooi haar heb jequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
oeh, en mijn haar jaaaaa, daar was ik zo blij mee
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
vind ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet
Leuke groep mensen bij elkaar zo
absoluut, het ging echt even door een heel diep dal door een groepje dat hier de boel overnam, maar nu is het gewoon weer helemaal goedquote:
hebben we dan over het groepje wat uit ONZ kwam?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut, het ging echt even door een heel diep dal door een groepje dat hier de boel overnam, maar nu is het gewoon weer helemaal goed
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hebben we dan over het groepje wat uit ONZ kwam?
dat was wel mede dankzij de krullers hoorquote:
3 maanden na de bevalling?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
goed je weer te zienquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
3 maanden na de bevalling?![]()
Ik heb er 9 jaar over gedaan over gedaan om mijn zwangere max. gewicht met een kilo of 40 kwijt te raken(ben nu wel lichter dan ik was toen ik trouwde
).
Ik kwam niet uit ONZquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hebben we dan over het groepje wat uit ONZ kwam?
Hier nou dat zeg ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
3 maanden na de bevalling?![]()
Ik heb er 9 jaar over gedaan over gedaan om mijn zwangere max. gewicht met een kilo of 40 kwijt te raken(ben nu wel lichter dan ik was toen ik trouwde
).
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
Blegh, Shakira. Nooit gesnapt waarom mensen singletjes van haar kopen. Zingen kan ik het niet noemen
ik zat daar ook bij hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En het ging me niet eens om wie het waren, maar er was gewoon niet eens tussen te komen.
Mooie dame hoor. En ook qua zangkwaliteiten heb ik weleens minder gezienquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
Blegh, Shakira. Nooit gesnapt waarom mensen singletjes van haar kopen. Zingen kan ik het niet noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zei ik nou net, lees dan 's terugquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier nou dat zeg ik![]()
Pics van je strakke lijf
Koop jij een single voor het uiterlijk? Ik zeg niet dat ze lelijk is, verre van datquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooie dame hoor. En ook qua zangkwaliteiten heb ik weleens minder gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |