Gekartquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Joah, lekker gekart, 2 heats klote en 1tje goed
Dan doe je iets niet goed, waar heb je dan gereden?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
karten is tof
Heb het vorig jaar gedaan en ik ben in 2 heats 527 x ingehaald
Wat let je?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gekart
Altijd al eens willen doen.
Trusten Flashquote:Op zondag 21 november 2010 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens slapen. Morgen vet aan de bak
Eerst naar Dv en dan Duitsland in, MOet nog één bordje achter Gladbach opvegenquote:Op zondag 21 november 2010 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten Flash
Waar gaat de reis heen?
Dat is wel balenquote:Op zondag 21 november 2010 00:02 schreef pgrferrari het volgende:
Geld.
En geen vrienden die het willen/zin hebben.
Have funquote:Op zondag 21 november 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst naar Dv en dan Duitsland in, MOet nog één bordje achter Gladbach opvegen
Mijn oudste is 14, en zij en broer zitten op dezelfde school en hebben vrijdag rapporten meegesleept. Niet slecht, maar ik weet dat ze beter kunnen. Ook hier puberen ze aardigquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
13 alweer, het gaat zo hard.
Mijn oudste is 12 en ze wordt lang ( en puber helaas)
in Grootebroekquote:Op zondag 21 november 2010 00:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed, waar heb je dan gereden?
[..]
Dus hij gaat je eerdaags voorbij?quote:Op zondag 21 november 2010 00:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn oudste is 14, en zij en broer zitten op dezelfde school en hebben vrijdag rapporten meegesleept. Niet slecht, maar ik weet dat ze beter kunnen. Ook hier puberen ze aardig.
Storm is hier de lange (is ook voorspeld dat hij waarschijnlijk boven de 2 m. gaat komen, de rest zijn (zeker Nina in vergelijking met haar vriendinnen) kleintjes...
Dat zijn ze nog steeds wel denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
em het waren zoeen lieve kleine kindjes toen![]()
mooi ritjequote:Op zondag 21 november 2010 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens slapen. 466 km is niet heel erg veel, maar toch ook niet heel erg weinig voor morgen.
Ik hoop niet dat dat eerdaags gaat gebeuren, want dat zou betekenen dat hij heel veel groeipijn gaat krijgen, hij heeft toch nog wel een cm. of 10 te overbruggen...quote:Op zondag 21 november 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dus hij gaat je eerdaags voorbij?
Een goed rapport is prima, en beter rapport is meegenomen
Ben ik nou raar of zijn jullie hetquote:
ik weet helaas wat het is groeipijn, en da's niet grappigquote:Op zondag 21 november 2010 00:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat eerdaags gaat gebeuren, want dat zou betekenen dat hij heel veel groeipijn gaat krijgen, hij heeft toch nog wel een cm. of 10 te overbruggen...
Geen onvoldoendes wil niet direct zeggen dat 't een goed rapport is.
Er is een meet volgende weekquote:Op zondag 21 november 2010 00:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben ik nou raar of zijn jullie het.
Zaterdag is nauwelijks over en jullie hebben zin in zaterdag?
Nee hoor, zaterdag de 27 is er een meet en daar hebben we zin inquote:Op zondag 21 november 2010 00:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben ik nou raar of zijn jullie het.
Zaterdag is nauwelijks over en jullie hebben zin in zaterdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |