quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, I get by with a little help from my friends.
Tnxquote:
Ik ook, ik heb er heel veel zin inquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tnx
Ik kijk echt uit naar volgende week
Goed dat pgr wat riep over cadeautjes
mijn lief gaat het regelen van de weekquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb er heel veel zin in![]()
Ze moeten hier nog ingepakt, maar ze zijn al wel binnen
ja maar volgende week meet enzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zo druk maken. Dat doen de meeste mannen ook niet. ja op FOK! wel, maar dat zijn over het algemeen puisterige pubers met een heel vertekend beeld van de wereld. En zichzelf, want virtueel hebben ze al een goede baan, een e-penis van 60 cm in slappe toestand en ze zouden Heidi Klum nog uit hun bed schoppen.
ik vond het hier wel gezellig, beetje zoals 'thuis' in [oud] kwam ik er niet echt tussen, tussen de vaste kliek (althans dat idee had ik)quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het toen protest was, maar wel tof dat de leuke mensen zijn blijven hangen
En wat Pheno ook zegt ook.
En dat tweede meen ik ook
slaap lekker taartjequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even reclameboekjes lezen (dat vind ik echt leuk ja) en dan slapen
![]()
Morgen is het feest![]()
![]()
Daar durf ik niet te postenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ach zolang ik niet in [oud] zit vind ik het best
Mooiquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk mijn haaaaaaaaaaaar nou![]()
[ afbeelding ]
We zijn zelf onze meest medogenloze criticus. De foto's die van mij online staan zijn ook vrijwel allemaal ouder dan 2 jaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en het was ook de slankste foto van allemaal meteen, ik weet wel wat ik post
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tnx
Ik kijk echt uit naar volgende week
Goed dat pgr wat riep over cadeautjes
mijn jongste wordt volgende maand 11quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb hier volgende week zondag een 'jarige', moet ik ook nog iets voor regelen
.
dat doe ik dan ook regelmatigquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een goed gastheer vraagt even hoe het met zijn klanten gaat.
Dat is bij mij pas volgend jaar april... Het gaat zo snelquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn jongste wordt volgende maand 11
13 alweer, het gaat zo hard.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is bij mij pas volgend jaar april... Het gaat zo snel.
Ik voel me (doorgaans) niet oud, maar mijn kinderen worden zo groot
.
Storm wordt 5 december 13.
karten is tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Joah, lekker gekart, 2 heats klote en 1tje goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |