hahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:29 schreef Orea het volgende:
Oooh Lena
Ik heb Apies voor Leia gekocht, XS en nog verzuipt ze erinen dan staat er heel enthousiast: 0 tot 3 maanden op! Leia kan ze nog wel aan tot ver na een half jaar
maar ze zitten wel goed vast, dus lekkere warme pootjes heeft ze in elk geval!
Ik twijfelde ook over snowboots met harde zool. Echter zie ik niets wat tegen sneeuw kan zonder harde zool en eigenlijk denk ik wel dat Dyon ergens deze winter gaat lopen. Hij loopt al aan 1 hand en dan lijken me die snowboots in de sneeuw toch wel handig. Ze zijn trouwens wel vrij flexibel, meeste snowboots zijn veel harder. Daar heb ik dan wel weer op geletquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:20 schreef Marlinde het volgende:
Snowboots zijn toch alleen nodig als kindjes kunnen lopen toch of is het wel handig om ze te hebben voor als we even kennis gaan maken met het sneeuw?
Hier is vanavond de SLEE mét rugleuning binnen gekomen en ik ben er zo blij mee, kan niet wachten tot we hem echt kunnen uitproberen![]()
Ja H&M idd! Ik vond de meisjesversie leuker, maar kan me alleen niet meer herinneren hoe die er precies uit zag?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
en hey is dat de jongensvariant van de h&m? die vind ik ook tof hoor!
Misschien moet ik gewoon aan groen wennen, het stond mij namelijk nooitquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Meimel. Groen is de allerallerallermooiste kleur die er is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |