abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89056156
Lena, wat lief!

Gave snowboots snoopy!

Die van FTA vind ik ook erg stoer zeg!!

Ik ben wel blij dat Lotte haar snowboots van vorig jaar nog past, vallen ruim blijkbaar (maat 23)
pi_89056470
Oooh Lena O+

Ik heb Apies voor Leia gekocht, XS en nog verzuipt ze erin :') en dan staat er heel enthousiast: 0 tot 3 maanden op! Leia kan ze nog wel aan tot ver na een half jaar :D maar ze zitten wel goed vast, dus lekkere warme pootjes heeft ze in elk geval!
pi_89056630
Zien is geloven Orea!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89056669
Ze ligt nu in bed ;) incl. Apies :D zal straks wel ff doen!
pi_89056685
Die gympen zijn van de Zara inderdaad Poppedein!
pi_89056710
Bij de prenatal hadden ze snowboots staan. Roze en grijze van maat 21 t/m 25, 13 euro.

Ook hadden ze slofsokken in de aanbieding.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89059901
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 16:29 schreef Orea het volgende:
Oooh Lena O+

Ik heb Apies voor Leia gekocht, XS en nog verzuipt ze erin :') en dan staat er heel enthousiast: 0 tot 3 maanden op! Leia kan ze nog wel aan tot ver na een half jaar :D maar ze zitten wel goed vast, dus lekkere warme pootjes heeft ze in elk geval!
haha

ik heb ook babyschoentjes voor Leah. Maat 6 tot 9 maanden.
Ze passen nog steeds niet (ze is nu 11 maanden)
pi_89059949
Die foto van Lena _O-
pi_89059986
Lena :D O+
hoog inzetten meiske! :+

wat staat dat mutsje lief zeg <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:08:04 #110
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89060223
ahhh Lena bij de H&M ;)
heb je ons skipak vast ook gezien daar :)

(en hoezo shopaholic, ik herken gewoon de winkel en weet precies waar Lena stond... :@ )
maaruh moet jij nog niet naar de andere kant van de winkel Poppedein?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89062037
Lena gewoon zelf al je kleren uitzoeken :D

DML wij hebben voor Linde ook de snowboots van Prenatal gekocht!

En ik vraag me wel eens af of die aapies wel normaal vallen hoor want Esmee heeft ook maat 6-12 maanden aan terwijl ze inmiddels ruim 14 maanden is :P
pi_89062177
Grappige was dat mijn schoonmoeder en ik er door een andere mevrouw lachend op geattendeerd werden dat ze een rokje omhoog hield en we gauw een foto moesten maken, maar daarvoor was ik alweer te laat natuurlijk, dit rokje was t waarschijnlijk toch nèt niet ;)

En BJ, ik heb t skipak niet gezien, maar ben dr ook niet naar op zoek geweest, dus vast overheen gekeken ;) Lena zit in 86 nu, dus we pikken nu het beste van de beide afdelingen ;) Al slaag ik inderdaad niet echt meer op de babyafdeling nu...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89066114
Thnx to de tip van Poppejans zijn we ook geslaagd voor snowboots :)

We zijn nu dus sneeuwklaar!

dinsdag 23 november 2010 @ 20:20:52 #114
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_89066261
Wat stoer zo meimeltje!!

Snowboots zijn toch alleen nodig als kindjes kunnen lopen toch of is het wel handig om ze te hebben voor als we even kennis gaan maken met het sneeuw?

Hier is vanavond de SLEE mét rugleuning binnen gekomen en ik ben er zo blij mee, kan niet wachten tot we hem echt kunnen uitproberen :D

Heb hier wel een skipak voor Tessa, maar helaas is het een velours ding dus kan haar daarmee niet in de sneeuw zetten denk ik. Toch maar 2dehands nog op zoek gaan naar een wind en waterdichtpak! *O*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_89066448
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:20 schreef Marlinde het volgende:
Snowboots zijn toch alleen nodig als kindjes kunnen lopen toch of is het wel handig om ze te hebben voor als we even kennis gaan maken met het sneeuw?

Hier is vanavond de SLEE mét rugleuning binnen gekomen en ik ben er zo blij mee, kan niet wachten tot we hem echt kunnen uitproberen :D
Ik twijfelde ook over snowboots met harde zool. Echter zie ik niets wat tegen sneeuw kan zonder harde zool en eigenlijk denk ik wel dat Dyon ergens deze winter gaat lopen. Hij loopt al aan 1 hand en dan lijken me die snowboots in de sneeuw toch wel handig. Ze zijn trouwens wel vrij flexibel, meeste snowboots zijn veel harder. Daar heb ik dan wel weer op gelet ;)

Joepiee Tessa kan ook op de slee *O*
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:32:43 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89066906
hetzelfde hier Meimeltje; Evie staat ook aan 1 hand en doet af en toe een stapje. Denk dat ze ergens in de winter ook gaat lopen. En dan zijn schoenen of slofjes niet waterdicht denk ik?

en hey is dat de jongensvariant van de h&m? die vind ik ook tof hoor!

en Tessa zag ik op hyves met Slee; welke is het Marlinde?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:35:04 #117
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_89067041
Was net voor het slapen gaan, dus niet erg vrolijk ofzo :P Voor de gein nog even snel muts/sjaal en handschoentjes uit de kast gehaald _O-
Het is die van de intertoys 110cm lang :D Dus hoop dat een andere winter ze er met haar broertje of zusje op kan O+

[ Bericht 20% gewijzigd door Marlinde op 23-11-2010 20:48:37 ]
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_89067287
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
en hey is dat de jongensvariant van de h&m? die vind ik ook tof hoor!
Ja H&M idd! Ik vond de meisjesversie leuker, maar kan me alleen niet meer herinneren hoe die er precies uit zag? :D Ik hou normaal helemaal niet zo van groen, maar aangezien het zo moeilijk was om een skipakje te vinden in de juiste maat. En ik ben eigenlijk wel gewend geraakt aan de kleur en vind hm toch wel leuk :P
pi_89067370
Meimel o|O . Groen is de allerallerallermooiste kleur die er is O+ .
pi_89067377
Hihi Tessa op slee, wat schattig :D
Hij ziet er wel lang uit, maar qua zitgedeelte is hij niet langer? De voorkant lijkt helemaal open? Wij hebben ook zo'n soortgelijke, maar dan van de Bart Smit.
pi_89067452
Oh, wat goed met tuigje zelfs. dat moet ik ook even fabriceren. Ik heb nog wel ergens een tuigje op zolder.

Ik wil sneeuw *O* . Oké, alleen op mijn vrije dagen als ik verder niet te veel hoef dan. :P
pi_89067478
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Meimel o|O . Groen is de allerallerallermooiste kleur die er is O+ .
Misschien moet ik gewoon aan groen wennen, het stond mij namelijk nooit :D
pi_89067566
Lena O+
Marlinde :D je moppie helemaal klaar op de slee.

Ik moet echt echt een sneeuwpak... wat een ellendige zoektocht..
Had gereageerd op eentje op MP, krijg gewoon maar geen reactie }:|

Ik zag dat er op de DPAM site korting is...
En ik zag deze, die is ook leuk en nog Mette's maat.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89067583
Meimeltje, dat groene skipakje vind ik heel leuk voor Dyon

BJ, heb je toevallig dit skipakje gekocht? :+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')