Echt welquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is die van jou helemaal niet groter.
Webcam.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Tombola mag wel een ovenschotel langs brengen. Maar dan wil ik wel een fotoverslag
Ik zou alles door z'n brievenbus pleuren, hehehehehequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
Jullie halen echt het exacte adres uit die foto?
En als ie nou niet thuis is als je daar met je ovenschotel staat Tombo?
Zonde van je ovenschotel
Goffer de IT peeps @ work moeen flash nog steeds installeren dus ik zie niks.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
http://allerhande.ah.nl/#/?recipe=/nl/data/recipe/674400/
Zoiets?
Centimeters wil ik weten, vital statisticsquote:
Zit jij ook in de tweede kamer voor de PVV?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou alles door z'n brievenbus pleuren, hehehehehe
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Centimeters wil ik weten, vital statistics
Ik lust geen zoetzure appelsquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
http://allerhande.ah.nl/#/?recipe=/nl/data/recipe/674400/
Zoiets?
Nee, maar ik hoorde dat er vacatures zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zit jij ook in de tweede kamer voor de PVV?
Nee, maar ik weet de straat, ik weet nu wat er tegenover hem is EN ik heb het ugly-topic doorgespit en daaruit haal ik dat ie op de hoogste verdieping woontquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
Jullie halen echt het exacte adres uit die foto?
En als ie nou niet thuis is als je daar met je ovenschotel staat Tombo?
Zonde van je ovenschotel
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
Zit jij ook in de tweede kamer voor de PVV?
Lasagne dan?quote:
Oma's jachtschotelquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goffer de IT peeps @ work moeen flash nog steeds installeren dus ik zie niks.
Wat is het?
Oh die is lekker!quote:
OMGquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet de straat, ik weet nu wat er tegenover hem is EN ik heb het ugly-topic doorgespit en daaruit haal ik dat ie op de hoogste verdieping woont
Dusssssssss, ik ga daar maandag heen en desnoods bel ik bij iedereen daar in de straat aan om te vragen of ze APK heten online
Ja, ik bedacht me net ook namelijk dat ik natuurlijk nooit weet op welke verdieping hij woont adhv die fotoquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG
Als ze ergens ooit een Sherlock zoeken moet je direct solliciteren!
Jij bent echt ERG!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht me net ook namelijk dat ik natuurlijk nooit weet op welke verdieping hij woont adhv die foto
Dus ik ging speuren
TE erg?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent echt ERG!![]()
*neemt zich voor Tombo voor altijd te vriend te houden*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |