abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88951989
Ik wilde op de officiële website van GHD een stijltang bestellen. Had een mooie uitgezocht en kwam bij de kassa. Betalen is alleen mogelijk met een creditcard en deze heb ik dus niet (uiteraard..) Dus ik een mail gestuurd met de vraag of er ook andere opties zijn om mijn bestelling aan hun te voldoen en anders zou ik graag willen weten hoe ik hier in Nederland aan zo'n stijltang kan komen. Bovengenoemd merk wordt namelijk niet in de Nederlandse winkels verkocht. Krijg ik na een paar dagen een mail terug met de link van hun officiële website met de boodschap dat ik daar kan bestellen en dat ik daar een creditcard voor nodig heb. Nou schiet mij maar lek! Ik heb een mail terug gestuurd dat ik daar al achter was. Misschien kan ik betalen d.m.v. IBAN/BIC of paypal? Lijkt me sterk dat dat niet kan! Als dat voor hun niet mogelijk blijkt te zijn, zal ik toch voor een ander merk moeten kiezen. Ik heb nimmer een antwoord mogen ontvangen.. Bij deze ben ik dus op zoek naar een ander goed merk. Welke ervaring hebben jullie met welke merken? Ik ben die goedkope een beetje zat dat gaat m dus niet meer worden en ik ga ook niet via e-bay/marktplaats kopen. Mocht je een fake treffen dan kan het nog gevaarlijk zijn ook..
A half truth is a whole lie..
pi_88952046
heb je het nou over een stijler of een styler?
pi_88952229
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:32 schreef Gasol het volgende:
heb je het nou over een stijler of een styler?
Als je bijdehand wilt zijn ben je hier op t verkeerde topic.. -_-'
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:38:28 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88952292
Zo#n gekke vraag is dat toch niet? Gaat het hier om een stijltang? Of om een gecombineerd apparaat waarmee je ook krullen en slag kan maken?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_88952374
pi_88952385
Daar kan je ook slag mee maken
pi_88952956
Chi heeft ook altijd hele goede stijltangen. Ik heb er zelf weinig verstand van maar m'n kapper wel :P Iets met geheel uit keramisch spul gemaakt ipv alleen maar keramische platen ofzo.
pi_88953165
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:54 schreef kirsten. het volgende:
Chi heeft ook altijd hele goede stijltangen. Ik heb er zelf weinig verstand van maar m'n kapper wel :P Iets met geheel uit keramisch spul gemaakt ipv alleen maar keramische platen ofzo.
Klopt de chi stijltangen moeten erg goed zijn.
All good things are wild and free.
pi_88953232
Is Chi in winkels te krijgen of weten jullie een betrouwbare site??
pi_88957279
Enkele kappers verkopen de Chi tangen, zoals de Cosmo dacht ik.
Heb zelf me chi tang bij haarshop.nl gekocht.
Denk wel om de silk die je moet gebruiken voordat je met de stijltang door je haar gaat.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_88957526
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
Enkele kappers verkopen de Chi tangen, zoals de Cosmo dacht ik.
Heb zelf me chi tang bij haarshop.nl gekocht.
Denk wel om de silk die je moet gebruiken voordat je met de stijltang door je haar gaat.
Biosilk gebruik ik sowieso altijd ;) Ik ga dan van de week even bij de Cosmo langs even de prijzen vergelijken met Haarshop.nl. Thnx!
pi_88957685
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:03 schreef PinkLadii het volgende:

[..]

Biosilk gebruik ik sowieso altijd ;) Ik ga dan van de week even bij de Cosmo langs even de prijzen vergelijken met Haarshop.nl. Thnx!
Zelf gebruik ik Silk van Chi, die in die grijze fles met rode letters. Is wat dikker en vindt die fijner. Zie net op haarshop dat de regular nu ¤ 99 is. Best goedkoop met wat ik er voor betaald heb, een jaar geleden nog ¤ 175 :{
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_88972830
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:08 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Zelf gebruik ik Silk van Chi, die in die grijze fles met rode letters. Is wat dikker en vindt die fijner. Zie net op haarshop dat de regular nu ¤ 99 is. Best goedkoop met wat ik er voor betaald heb, een jaar geleden nog ¤ 175 :{
Dat scheelt wel een hoop zeg!!
Ik heb even verder zitten googlen en zie ook dat vrijwel iedereen de CHI aanraadt. Ik heb deze besteld bij haarshop:

Als mijn Biosilk op is ga ik ook zeker die van CHI proberen, hoe dikker het spul hoe beter. Kep van nature bijzonder droog haar :S
pi_88972850
Ik heb er trouwens ¤ 149,00 voor betaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')