Als je bijdehand wilt zijn ben je hier op t verkeerde topic.. -_-'quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:32 schreef Gasol het volgende:
heb je het nou over een stijler of een styler?
Klopt de chi stijltangen moeten erg goed zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:54 schreef kirsten. het volgende:
Chi heeft ook altijd hele goede stijltangen. Ik heb er zelf weinig verstand van maar m'n kapper welIets met geheel uit keramisch spul gemaakt ipv alleen maar keramische platen ofzo.
Biosilk gebruik ik sowieso altijdquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
Enkele kappers verkopen de Chi tangen, zoals de Cosmo dacht ik.
Heb zelf me chi tang bij haarshop.nl gekocht.
Denk wel om de silk die je moet gebruiken voordat je met de stijltang door je haar gaat.
Zelf gebruik ik Silk van Chi, die in die grijze fles met rode letters. Is wat dikker en vindt die fijner. Zie net op haarshop dat de regular nu ¤ 99 is. Best goedkoop met wat ik er voor betaald heb, een jaar geleden nog ¤ 175quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:03 schreef PinkLadii het volgende:
[..]
Biosilk gebruik ik sowieso altijdIk ga dan van de week even bij de Cosmo langs even de prijzen vergelijken met Haarshop.nl. Thnx!
Dat scheelt wel een hoop zeg!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:08 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik Silk van Chi, die in die grijze fles met rode letters. Is wat dikker en vindt die fijner. Zie net op haarshop dat de regular nu ¤ 99 is. Best goedkoop met wat ik er voor betaald heb, een jaar geleden nog ¤ 175
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |