maar ik wil van dat voer dat ze licht gaan geven in het donker heeft iemand dit al?
'k ben persoonlijk blij dat mijn baas werkgever besloten heeft ze niet te verkopen.
quote:40 Euro? OMG! Ik heb in Amerika 10 $ betaald voor de hele shit
Op maandag 16 december 2002 20:41 schreef shavirah het volgende:
Ik heb net voor 40 euro aan sea-monkeys en troep gekocht voor me vriendje, als kerstcadeautje. Nou maar hopen dat ze echt zo leuk zijn als ze zeggen
quote:die beestjes kunnen ook nergens om vragen, ze hebben niet eens een zenuwstelsel. Dus pijn kennen ze ook niet
Op dinsdag 17 december 2002 23:43 schreef Aventura het volgende:
Die aquariumpjes zijn ZO lelijk. Dat wil je toch niet in je huiskamer hebben staan? Verder vind ik het ook wel zielig.
Die beestjes hebben nergens om gevraagd.
quote:Heb je water?
Op maandag 30 december 2002 16:10 schreef Staaf het volgende:
Waar haal je dan zout water vandaan?
quote:Ohh hehe zo makkelijk, das wel relax, misschien koop ik ook wel eens een keer een zakje met die beestjes; zit er trouwens ook een handleiding bij waarin staat hoe je ze moet hypnotiseren?
Op maandag 30 december 2002 16:12 schreef deGVR het volgende:Heb je water?
Heb je keukenzout?
En die Triops dingen van de Large... is dat interessanter? grotere beestjes?
quote:10 euro voor de hele mikmak, voer, die beesies, aquarium enz
Op woensdag 8 januari 2003 16:56 schreef Kos het volgende:
Nog meer mensen met leuke ervaringen met die beestjes? Wat kosten ze? Wat krijg je daar allemaal voor?En die Triops dingen van de Large... is dat interessanter? grotere beestjes?
Aqua-Watch
Een heel grappig horloge waar Sea-Monkeys in kunnen!!! Verras je vriendjes en neem werelds verbazingwekkendste huisdiertjes overal mee naar toe!
Digitaal horloge met vijf functies
De bovenkant van het unieke horloge is een halve bol, gevuld met water, waar een of twee Sea-Monkeys in kunnen zwemmen voor ongeveer 24 uur(Daarna moeten ze weer terug in hun aquarium)
Vier speciale ontwerpen samen met vier verschillend gekleurde horlogebandjes.
Of in een pen?
Het is heus niet zo 'zielig' voor die diertjes maar het geeft wel hele verkeerde signalen af aan kinderen. What's next? Je hamsterbal met hamster de hele dag aan je schooltas dragen?
Wat mij tegen de borst stuit is dieren, hoe primitief de leefvorm ook is, beschouwen als speelgoed en ze niet genoeg ruimte geven.
Ik hoor echt nog geen ouders tegen hun kind zeggen:
" waar is je zee-apen-horloge? Heb je ze er wel uit gehaald?"
of:
"Ze moet je zee-apen-pen wel dagelijks verschonen hoor en ze om de dag terug zetten in hun bakje"
Nee, ik vrees dat je tussen de nintendo en de lego hier en daar een rottende zee-aap vindt in een plastic frummel.
quote:Welke is dat? *start KaZaA* wil dat wel eens zien...
Op woensdag 11 september 2002 17:21 schreef vipergts het volgende:
Heb vorige week een southpark aflevering gezien waarin Cartman die dingen koopt loop natuurlijk helemaal fout.
Waar zijn deze dingen eigenlijk te koop?
quote:Ja ikke, een sleutelhanger met een lichtje er in een een briefje voor korting.
Op maandag 10 februari 2003 10:29 schreef greatgonzo het volgende:
iemand al zo'n proefpakketje gehad van die site? wat zat daar in?Waar zijn deze dingen eigenlijk te koop?
Die eitjes kan je gewoon kopen als artemia in een aquariumzaak. Ik heb er hier een hele fles van staan, om op te fokken als visvoer voor mn vissen.
quote:excuse me, artemia??
Op maandag 10 februari 2003 10:48 schreef moussy het volgende:[..]
Ja ikke, een sleutelhanger met een lichtje er in een een briefje voor korting.
Die eitjes kan je gewoon kopen als artemia in een aquariumzaak. Ik heb er hier een hele fles van staan, om op te fokken als visvoer voor mn vissen.
hoeveel korting kreeg je eigenlijk?
quote:Ja artemia, ook wel pekelkreefjes. Het moet ook ergens op de site staan dat het artemia is. Ik heb hier een grote verpakking seamonkeys/artemia staan ongeveer 100 ml (volgens de vepakiing iets van 4 milj. eitjes) waar ik ongeveer €12 voor heb betaald.
Op maandag 10 februari 2003 12:49 schreef greatgonzo het volgende:[..]
excuse me, artemia??
Je hoeft trouwens niet een compleet setje te kopen. Als je een lege cola fles hebt kom je al een heel eind. Water er in 30 gram zout per liter er bij, eitjes er in, in de zon op een warme plaats zetten en je bent klaar. Wat nog beter is, is om er een luchtpompje op te zetten. Dan hou je je "seamonkeys" beter/langer in leven. Hier gaan ze voor dat ze 4 dagen oud zijn het aquarium in
quote:Ik kreeg korting op 1 of andere raket-set voor seamonkeys
hoeveel korting kreeg je eigenlijk?
Zijn ze nog een beetje actief/agressief? lijkt me wel leuk als er regelmatig een paar aan het vechten zijn.
Klopt het dat ze te koop zijn bij de Bart Smit?
quote:Dankje had de aflevering gewist en wist niet meer hoe die heette briljant zoals cartman tekeer gaat als hij er achter komt wat seamonkeys zijn
Op maandag 10 februari 2003 10:31 schreef El_Nino het volgende:
Volgens mij heet die aflevering "Simpsons did it!", in deze aflevering koopt Cartman dus van die troep, maar er is niets aan... totdat er op een gegeven moment, ik zal niet zeggen hoe, sperma bij komt. Dat ontstaat er een soort mini zeesamenleving. Die Cartman gaan aanbidden...
De andere helft van de samenleving gaat Tweek aanbidden en er komt een conflictje... erg mooie aflevering!
iemand nog een idee wat voor aquarium te gebruiken? Ik zat zelf te denken aan een hoge jeneverfles ( ) die we hier hebben staan, of komt er dan te weinig zuurstof in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |