Succesquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:19 schreef LieLie het volgende:
Oké, nieuwe ronde, nieuwe kansen voor de kip!
Tot straks!
Vijf graden onder nulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vijf graden onder nul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op = of.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Het ging toch helegaar niet over sociale media?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
LieLie, de opkomst van sociale media is funest voor het politieke debat. De mensen van de tweede kamer zijn altijd al beïnvloedbaar geweest door de publieke opinie, en die weg ernaar toe is natuurlijk veel korter geworden.
Je ziet echter dat het vaak eenrichtingsverkeer is; politici die Twitter bijv, gebruiken als megafoon ipv met mensen in discussie te gaan. Twitter is echter ook gewoon een ongeschikt medium voor inhoudelijke discussies.
O dat vind ik allemaal heulemaal niet!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
LieLie, de opkomst van sociale media is funest voor het politieke debat. De mensen van de tweede kamer zijn altijd al beïnvloedbaar geweest door de publieke opinie, en die weg ernaar toe is natuurlijk veel korter geworden.
Je ziet echter dat het vaak eenrichtingsverkeer is; politici die Twitter bijv, gebruiken als megafoon ipv met mensen in discussie te gaan. Twitter is echter ook gewoon een ongeschikt medium voor inhoudelijke discussies.
Aaaahh!quote:
En terechtquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:27 schreef Duderella het volgende:
Maar ik heb ook geen zin om erover na te denken nu. De juf heeft weekend.
Bij mij wel een beetje, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En terechtWeekend is weekend! Dan schakelen alle hersenen zich uit
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bij mij wel een beetje, moet ik zeggen.
Ik kwijl wat langs de mondhoeken en krab in mijn kruis. De rest komt maandag wel weer.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bij mij wel een beetje, moet ik zeggen.
Ik kwijl wat langs de mondhoeken en krab in mijn kruis. De rest komt maandag wel weer.
Ach joh, ik ben nog steeds als de dood dat collega's hier meelezen en me herkennenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:31 schreef Duderella het volgende:
Oh soms bid ik keihard tot god dat er geen studenten meelezen hier.
Fleet! Dat zijn al weer acht fouten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Hier ook hoor.. in het weekend maak ik taalvouten bij de vleet en een simpel rekensommetje lukt niet meer
Ach er hebben zo veel mensen jullie hond en interieur en wollen jurkjes en muzieksmaak. Geen zorgen!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben nog steeds als de dood dat collega's hier meelezen en me herkennen
Speciaalbierenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:29 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben echt Grand Prestige fan geworden sinds deze zomer. En ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de speciaalbieren.
Intrigerender wellicht: Waarom had je ten tijde van dit incident volle vaart?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:36 schreef rijsttafel het volgende:
Anders loop je in volle vaart tegen een balk in het plafond aan![]()
au
Neen, dat kloptquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het ging toch helegaar niet over sociale media?
Ik wilde voorbij de beamer rennen zodat ik niet te lang in beeld stondquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Intrigerender wellicht: Waarom had je ten tijde van dit incident volle vaart?
Weet je nog hoe je heet, welk jaar het is en of de invloed van de media op het politieke debat al dan niet positief is?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik wilde voorbij de beamer rennen zodat ik niet te lang in beeld stond
Ben nog steeds een beetje wazig.
Ja ik snap wel dat jij de social media erbij betrok trouwens. Lijkt me volkomen terecht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je de invloed van sociale media niet gemerkt op de traditionele media? Powned zou er helemaal niet geweest zijn, er zou op traditionelere manieren gepeild worden op verkiezingsdagen, politici zouden hun acties niet meer congruent maken met wat ze op Twitter hebben of zullen roepen waardoor iedereen ze op een directe manier kunnen controleren.
2010quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Weet je nog hoe je heet, welk jaar het is en of de invloed van de media op het politieke debat al dan niet positief is?
Dan valt het vast mee.
Misschien mot je effe gaan legge rijst.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
2010
negatief
Maar de wereld gaat wel een stukje langzamer en in stapjes
Ja, zeker, maar sociale media zijn niet 'de media' in dit geval. Maar een stukje van. Zeker wel belangrijk maar ik zoek ook even naar de rol van de journalisten etc zelf. Die maken een belangrijke selectie en weten ook wel raad met framing. Maar omdat diezelfde media dat publieke debat wel faciliteren, wordt misschien ook te makkelijk gedacht over de invloed die ze hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je de invloed van sociale media niet gemerkt op de traditionele media? Powned zou er helemaal niet geweest zijn, er zou op traditionelere manieren gepeild worden op verkiezingsdagen, politici zouden hun acties niet meer congruent maken met wat ze op Twitter hebben of zullen roepen waardoor iedereen ze op een directe manier kunnen controleren.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat de ICT afdeling van het ziekenhuis zich afvraagt waarom sinds begin oktober de traffic naar forum.fok.nl vertienvoudigd is
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien mot je effe gaan legge rijst.
Ik zou het niet weten! Dat moet je even aan FOK!zuster Bluezz vragen.quote:
Ja, maar de collega's die mijn hond, interieur en muzieksmaak kennen mogen ook wel meelezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ach er hebben zo veel mensen jullie hond en interieur en wollen jurkjes en muzieksmaak. Geen zorgen!!
Dan is het al te laat, waarde zuster Bloesquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zouden ze dat zien denk je
Ik verkruimel altijd aan het eind vd dag alle koekjes
Oh, ik heb er ook wel een mening over, dus ik vind het altijd wel interessant.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar sociale media zijn niet 'de media' in dit geval. Maar een stukje van. Zeker wel belangrijk maar ik zoek ook even naar de rol van de journalisten etc zelf. Die maken een belangrijke selectie en weten ook wel raad met framing. Maar omdat diezelfde media dat publieke debat wel faciliteren, wordt misschien ook te makkelijk gedacht over de invloed die ze hebben.
Mnouja, ik kan er wel een half a4 over vollullen in elk geval
Klopt, en daarmee is beïnvloeding door de media onvermijdelijk en de invloed die ze hebben volgens mij onomkeerbaar groot. Plus de social media waar alles ook nog eens een eigen leven kan gaan leiden en iedereen de greep op het nieuws helemaal kwijtraakt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, ik heb er ook wel een mening over, dus ik vind het altijd wel interessant.
En ik denk dat Ferry Mingelen ook regelmatig op Twitter checkt wat er aan de hand is en ik weet *zeker* dat men journalist zijnde niet objectief framing kan beoordelen. Men is simpelweg zelf heel erg bevooroordeeld, ook al wil men zo niet overkomen.
Ik wilde nog even zeggen dat ik ons beoordelingsgesprek van afgelopen week erg op prijs stelde. En die vergadering vrijdag, leidde je ook prima. Ik voelde een soort flow in je werk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar de collega's die mijn hond, interieur en muzieksmaak kennen mogen ook wel meelezen
Gouden greep!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh man wat is dat vispotje toch lekkerEn echt dood en dood simpel. En dan de wortelsalade er bij (had nog wat amandelen er bij gemikt, goede greep!).
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja zoek maar via mij, Steer of Memo.
Ik heb weekend, weet je nogquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gouden greep!
Een goede greep is naar de creditcard in de jaszak van je man reiken, wanneer je een leuk jurkje ziet.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb weekend, weet je nog![]()
Hmm en B&J's chunky monkey met limoncello is best een aangenaam toetje![]()
'Zuh' doen hullie best om tussen alle invloeden door te laveren en vooral feiten te lokaliseren en naast elkaar te zetten. Daarmee is de invloed inderdaad erg groot. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klopt, en daarmee is beïnvloeding door de media onvermijdelijk en de invloed die ze hebben volgens mij onomkeerbaar groot. Plus de social media waar alles ook nog eens een eigen leven kan gaan leiden en iedereen de greep op het nieuws helemaal kwijtraakt.
Ehhmm.. niet speciaal eigenlijk. Vaak meer de choco/koffie/mokka hoek in zelfsquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent van de banaan/choco/limoensmaakjes, Sun?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:13 schreef MissHobje het volgende:
Zo ben nu echt gecrasht op de bank met water en prosecco en laptop,. oven piept over 10 minlasagna.
Ben echt gaar.. huisje is nu eindelijk echt leuk, zal ff wat sfeer kiekjes maken oh en keuken update moet wel nog afgevoegd worden!
Maar geloof jij nog echt in journalistiek als objectieve verslaglegging? Dat bestaat toch niet meer?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
'Zuh' doen hullie best om tussen alle invloeden door te laveren en vooral feiten te lokaliseren en naast elkaar te zetten. Daarmee is de invloed inderdaad erg groot. Gelukkig maar.
Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
'Zuh' doen hullie best om tussen alle invloeden door te laveren en vooral feiten te lokaliseren en naast elkaar te zetten. Daarmee is de invloed inderdaad erg groot. Gelukkig maar.
Heeft die ooit in zuivere vorm bestaan dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar geloof jij nog echt in journalistiek als objectieve verslaglegging? Dat bestaat toch niet meer?
Zou bijna schrikken, maar helaas heb je een aantal feiten net niet helemaal goed vertaald. Maar ondanks dat neem ik de 10% toch graag aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik wilde nog even zeggen dat ik ons beoordelingsgesprek van afgelopen week erg op prijs stelde. En die vergadering vrijdag, leidde je ook prima. Ik voelde een soort flow in je werk.
Maandag 10 procent opslag. Kom maar even naar mijn kantoor om de boel te ondertekenen.
Zolang een journalist een mens is zal hij nooit objectief verslag kunnen leggen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar geloof jij nog echt in journalistiek als objectieve verslaglegging? Dat bestaat toch niet meer?
Ik denk dat je het te ingewikkeld maakt en meegaat in de tijdsgeest van polarisatie. De meeste journalisten die ik ken, willen vooral op onderzoek uit en aantonen wat grote structuren betekenen voor 'gewone' mensen. Waakhond van de democratie, herinnert u zich deze nog? Dat dat tegenwoordig 'links' heet, ach ja, hoe interessant is dat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk je dat echt?Ik geloof daar niet (meer) in. Ik denk dat ze allemaal een eigen agenda hebben.
Dus dat de NOS bijvoorbeeld idd toch iets meer de linkse boodschap wil overbrengen dan de rechtse.
Ik geloof binnen een bepaalde nieuwstoko niet in een afspiegeling van de feiten, of in een congruente verdeling van politieke voorkeuren zoals die op dat moment zijn in het land of volgens de zetelverdeling in de tweede kamer.
Alles wat kritisch-genuanceerd is heet tegenwoordig links, en alles wat met de botte bijl hakt is rechts. Toch?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk dat je het te ingewikkeld maakt en meegaat in de tijdsgeest van polarisatie. De meeste journalisten die ik ken, willen vooral op onderzoek uit en aantonen wat grote structuren betekenen voor 'gewone' mensen. Waakhond van de democratie, herinnert u zich deze nog? Dat dat tegenwoordig 'links' heet, ach ja, hoe interessant is dat.
Nou, ik geloof daar dus helemaal niet in. Ze zullen best idealistisch huppelend binnenkomen zo direct vanuit de studie, en hun idealisme ogenschijnlijk hooghouden, maar soms zijn de belangen zo groot dat ze netjes de idealen even laten varen en de 'feiten' even een zetje geven in de richting waarvan zij vinden dat het op moet gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:20 schreef Duderella het volgende:
Het zijn idealisten die werken met een bepaalde beroepsethiek en wier dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het napluizen van ogenschijnlijk evidente gebeurtenissen en beleidsbeslissingen.
Net zoals een rechter mens is, en een arts en een tweedekamer-lid en een wethouder etc.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zolang een journalist een mens is zal hij nooit objectief verslag kunnen leggen.
Vind ik als het om de NOS gaat helemaal niet eigenlijk. Een omroep als de Vara is gekleurd, maar zelfs daar vind ik de journalistieke programma's weinig gekleurd. En sowieso: het links en rechts onderscheid is bijna niet meer te maken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk je dat echt?Ik geloof daar niet (meer) in. Ik denk dat ze allemaal een eigen agenda hebben.
Dus dat de NOS bijvoorbeeld idd toch iets meer de linkse boodschap wil overbrengen dan de rechtse.
Tsss. Fok je huiswerk laten doen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef LieLie het volgende:
Hoewel ik de discussie interessant vind en ben begonnen bemoei ik me er toch even niet meer mee hoor![]()
Ik ben inmiddels twee vragen verder en het wordt een beetje ingewikkeld door elkaar
Ik heb een heel ander verhaal opgeschreven hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tsss. Fok je huiswerk laten doen.
Only in alpha studies
Eens. Het Nederlands systeem heeft ook voldoende correctiemechanismen om dit te borgen in mijn ogenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Net zoals een rechter mens is, en een arts en een tweedekamer-lid en een wethouder etc.
Je moet er nu eenmaal op vertrouwen dat mensen met een bepaalde verantwoordelijkheid boven hun eigen impulsen weten uit te stijgen.
Als we daarin niet meer vertrouwen, zijn we verloren.
Mja, ik vind ons dus al langer verloren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Net zoals een rechter mens is, en een arts en een tweedekamer-lid en een wethouder etc.
Je moet er nu eenmaal op vertrouwen dat mensen met een bepaalde verantwoordelijkheid boven hun eigen impulsen weten uit te stijgen.
Ik ook wel een beetje, maar dat komt door de dosis domheid, egocentrisme, goedgelovigheid en kortzichtigheid die ik tegenwoordig nogal typerend vind voor de gemiddelde Nederlander.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik vind ons dus al langer verloren.
Beneath the calm, collected exterior of the INFJ lies the horrible reality of someone who has seen The Truth.quote:
I'm afraid your truth is not mine though,,quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beneath the calm, collected exterior of the INFJ lies the horrible reality of someone who has seen The Truth.
Dat maakt niet uit: de waarheid verschuift met perspectiefquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
I'm afraid your truth is not mine though,,
Wat heeft dit met mensen 'vanuit' hun studie te maken? Ik snap er geen reet van steer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik geloof daar dus helemaal niet in. Ze zullen best idealistisch huppelend binnenkomen zo direct vanuit de studie, en hun idealisme ogenschijnlijk hooghouden, maar soms zijn de belangen zo groot dat ze netjes de idealen even laten varen en de 'feiten' even een zetje geven in de richting waarvan zij vinden dat het op moet gaan.
Denk je nou echt dat de PvdA op eenzelfde manier wordt bejegend als de PVV, als we bijvoorbeeld naar de politiek kijken?
Denk je nou echt dat Yuschenko en Timoschenko op dezelfde 'feitelijke manier' werden weergegeven als pro-Russische concurrent Yanukovich tijdens de Oranje Revolutie in Oekraine in 2005, om maar even een persoonlijk aangaand voorbeeld te geven?
Men zal vast met frisse idealisme het bedje uitspringen 's ochtends, maar als puntje bij paaltje komt valt daar vaak niks meer van te zien.
Overigens, goede analogie, wordt het hoeveelheid koren ook dankzij het kaf in de vorm van sociale media en 'snelle' nieuwssites zoals nu.nl steeds vaker ondergesneeuwd. Hoewel sociale media als smeerolie kan werken voor de traditionele media die wat vaker feiten en bronnen controleren voordat ze het publiceren, versnelt het ook de propagatie van bagger.
Dat het zogenaamde idealisme geen stand houd wanneer puntje bij paaltje komt in de praktijk. Mensen vanuit een studie journalistiek of communicatie werken nog niet in de praktijk en ik kan me goed voorstellen dat je je beste beentje voor wil zetten wanneer je eenmaal begint te werken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat heeft dit met mensen 'vanuit' hun studie te maken? Ik snap er geen reet van steer.
Als je bedoelt dat er best wat eens misgaat in de journalistiek, dan heb je gelijk. Wat dacht je dan?
Ik weet niet wat ik kwalijker vind eigenlijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat het zogenaamde idealisme geen stand houd wanneer puntje bij paaltje komt in de praktijk. Mensen vanuit een studie journalistiek of communicatie werken nog niet in de praktijk en ik kan me goed voorstellen dat je je beste beentje voor wil zetten wanneer je eenmaal begint te werken.
Zelfde als met geneeskunde. Je wil in principe elke patient redden als je je laatste co-schappen heb afgerond. Maar vroeg of laat laat je toch wel wat touwtjes vieren.
En vanuit communicatie mag je lekker eenzijdig doen en alles, daar zijn die journalisten dan weer voor, om alles uit te balanceren en zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat het zogenaamde idealisme geen stand houd wanneer puntje bij paaltje komt in de praktijk. Mensen vanuit een studie journalistiek of communicatie werken nog niet in de praktijk en ik kan me goed voorstellen dat je je beste beentje voor wil zetten wanneer je eenmaal begint te werken.
Zelfde als met geneeskunde. Je wil in principe elke patient redden als je je laatste co-schappen heb afgerond. Maar vroeg of laat laat je toch wel wat touwtjes vieren.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik kwalijker vind eigenlijk
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
I'm afraid your truth is not mine though,,
Daar ben ik het wel heel erg met je oneens (waarbij ik ook wel snap dat je het ideaalbeeld los moeten laten). Ik vind juist dat veel mensen in de beroepen die onder vuur liggen (zorg, politie, onderwijs) over het algemeen juist wel gigantisch betrokken zijn. Maar Jan met de Pet denkt het allemaal beter te weten, ook zonder er ook een letter over gelezen te hebben, en hij vindt ook dat er overal harde maatregelen genomen moeten worden, behalve als het hemzelf treft.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goh goh, reality kicks in!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil graag nog even naief blijven voordat ik definitief dertiger word, Dude.quote:
Ik vind je juist uitermate cynisch ipv naïef wat dit soort onderwerpen betreft Steer..quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil graag nog even naief blijven voordat ik definitief dertiger word, Dude.
O dat standpunt had ik ook in de twintigste eeuw, herinner ik me.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil graag nog even naief blijven voordat ik definitief dertiger word, Dude.
De keuken!! Ik wil de keuken zien!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef MissHobje het volgende:
Spam: En Hobje's en hubsels appartement is een feit ;)
Leuk, gezellig! Ik vind je lamp wel heel drukquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef MissHobje het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:40 schreef LieLie het volgende:
Uit een kabinetsreactie op adviezen die ik moet lezen voor dit onderwerp:Ik zie zo even snel 'zorgelijk', 'machtsstrijd' en dat de hele werkelijkheid in een aantal punten wordt opgedeeld (6. en 7.), dus ik schakel definitief over op de weekend-modus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
wanneer is de housewarming?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef MissHobje het volgende:
ja heerlijk juistquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Leuk, gezellig! Ik vind je lamp wel heel druk
Die 6. en 7. zijn voetnoten die door te knippen en te plakken naar beneden vallenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zie zo even snel 'zorgelijk', 'machtsstrijd' en dat de hele werkelijkheid in een aantal punten wordt opgedeeld (6. en 7.), dus ik schakel definitief over op de weekend-modus.
Gelukkig MeMo. Hoewel je je dan toch afvraagt waarom ze zo naar was. Misschien de maag overstuur? Dat schijnt bij katten een schier pepetuum mobile te zijn. Als ze eenmaal kotsen, gaat het maar door.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo terug van dierenartsje
Hele check up gehad en beste nieuws haar bloedwaarde was goed0.25 (ondergrens van goed maar schommelde altijd rond 0.21)
Verder geen aanmerkelijke reden voor t brakendus injectie tegen het braken en een zoutinfuus want mevrouw was wel uitgedroogd. Lever e.d. waren wel goed
vlg weekquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wanneer is de housewarming?
Waarom fotografeer je je TV voor een sfeerimpressie?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef MissHobje het volgende:
Ging om de rest ben lui om dat ding uit te zettenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarom fotografeer je je TV voor een sfeerimpressie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:49 schreef LieLie het volgende:
Hebben jullie mijn roze kussentjes al gezien?
HipperdepipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Steer, ik wilde hier toch nog iets op zeggen. Jij bent niet 'journalist' zoals ik het bedoel. Dus daar zit de discrepantie, denk ik. Jij schrijft reviews voor gadgets ed. toch? Jouw werk vergelijken met waar ik mensen voor op hoop te leiden, lijkt me nonsens. Ik praat over mensen die voor Argos werken - ik noem maar wat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik vind ons dus al langer verloren.
Zeker omdat ik zelf voornamelijk vaak het kaf representeer in m'n eigen vakgebied![]()
Maar pulp is goed voor de stoelgang, zeg ik dan maar.
Die foto gaat toch duidelijk om de TVquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ging om de rest ben lui om dat ding uit te zetten
Ohh jeetje arm poezenbeest weerquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo terug van dierenartsje
Hele check up gehad en beste nieuws haar bloedwaarde was goed0.25 (ondergrens van goed maar schommelde altijd rond 0.21)
Verder geen aanmerkelijke reden voor t brakendus injectie tegen het braken en een zoutinfuus want mevrouw was wel uitgedroogd. Lever e.d. waren wel goed
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:49 schreef LieLie het volgende:
Hebben jullie mijn roze kussentjes al gezien?
Heel stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en leuke inrichting heb je
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
mja ze kotste alleen maar gal eigenlijk dus maakte me erg zorgen vooral gezien t verleden maar t lijkt mee te vallen, ze is nu wel net n kameel met bulten vocht onder dr huidquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gelukkig MeMo. Hoewel je je dan toch afvraagt waarom ze zo naar was. Misschien de maag overstuur? Dat schijnt bij katten een schier pepetuum mobile te zijn. Als ze eenmaal kotsen, gaat het maar door.
1-0 Twentequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
Dude ik kom er nog op terug maar eerst ff voetbal kijken met bier
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:11 schreef golfer het volgende:
Zo. Lekker tukkie gedaan.
Hebben jullie in de tussentijd de Islamproblematiek en de honger en overbevolking in de wereld al opgelost?
En de vragen over politiek en journalistiek ook beantwoordt?
Mooi dan kan ik mij nu richten op het voetjebal.
AZ.
Och jeetje toch, dat zal er niet leuk uitzien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ze kotste alleen maar gal eigenlijk dus maakte me erg zorgen vooral gezien t verleden maar t lijkt mee te vallen, ze is nu wel net n kameel met bulten vocht onder dr huid
Lekker schat, ga door.quote:
ziet er n beetje lomp uit haha maar ben blij dat ze t heeftquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Och jeetje toch, dat zal er niet leuk uitzien.
Als poezenbeest zich goedvoelt, is het goed.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ziet er n beetje lomp uit haha maar ben blij dat ze t heeftheeft ze iig vocht
en ze voelt zich nu best blij geloof ik ook
jup en dat zal altijd wel blijven, anders was ik ook niet in weekend naar DA gegaan, was echt zo bezorgdquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als poezenbeest zich goedvoelt, is het goed.
Blijft een zorgenkindje hè?
Zwaar bestraft moet ik zeggen, maar goed, hij had er af moeten blijven. Vond Twente tot nu to wel veel en veel beter dan AZ.quote:
In werkelijkheid valt het reuze mee.. maar de flits verpeste alles flink dus maar even zonder flits gedaan, zal komende week (vrijdag ofzo) daglicht foto's plaatsen, dan is alles als goed is helemaal straks getrokkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:12 schreef golfer het volgende:
Oh, en Memo, gelukkig dus niets ernstigs aan de hand.![]()
En ik vind het allemaal een beetje donker uitzien in zowel huize Hobsel als huize LieLie.
Besparing op verlichting?
Valt hier ook meequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:12 schreef golfer het volgende:
Oh, en Memo, gelukkig dus niets ernstigs aan de hand.![]()
En ik vind het allemaal een beetje donker uitzien in zowel huize Hobsel als huize LieLie.
Besparing op verlichting?
Een beetje IT-afdeling heeft een proxyserver opgezet en logt daar welke adressen allemaal bezocht worden zodat ze de evil sites buiten kunnen sluitenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zouden ze dat zien denk je
Ik verkruimel altijd aan het eind vd dag alle koekjes
Daarrrrrrrrrrrr is ie weer het Peters principequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:26 schreef Duderella het volgende:
Bij ons blocked ie echt onwijs nauwkeurig op woorden, als de CULSC een titel als borst, hoer en of geil heeft kan ik er niet meer inquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
Een beetje IT-afdeling heeft een proxyserver opgezet en logt daar welke adressen allemaal bezocht worden zodat ze de evil sites buiten kunnen sluiten
Ha! Goed om te wetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij ons blocked ie echt onwijs nauwkeurig op woorden, als de CULSC een titel als borst, hoer en of geil heeft kan ik er niet meer in
Ah....volgende keer dat ik een topic mag aanmaken weet ik wat ik in de titel ga zettenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij ons blocked ie echt onwijs nauwkeurig op woorden, als de CULSC een titel als borst, hoer en of geil heeft kan ik er niet meer in
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
alvast klaarzet:
[CUL SC} Geile hoeren met grote borsten.
Meldtquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
alvast klaarzet:
[CUL SC} Geile hoeren met grote borsten.
Zing zequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet niet Tavvie![]()
![]()
* Bluezz gaat zich terugtrekken in haar studio [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo goed dat je haar verzekerd hebt! En liever een keer te veel gaan dan te weinig.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup en dat zal altijd wel blijven, anders was ik ook niet in weekend naar DA gegaan, was echt zo bezorgden tja ze is toch verzekerd gelukkig
Dichtbij.quote:
Nou, we zijn het dus weer gewoon eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
AZ
Straks tweede helft Ajax-PSV kijken
En Dude, idd product/marktjournalistiek haalt het niet bij journalistiek zoals ze bijv. bij Zembla, Noorderlicht of wat dan ook doen, en zij hebben veel hogere standaarden dan dat wij hanteren. Misschien heeft dat gedoe in 2005 mij ook te cynisch gemaakt hoor. Ik zie dan een objectief gepresenteerd stukje journalistiek subjectief op mij overkomen, omdat de feiten altijd met een sausje worden gepresenteerd.
Maargoed, alleen feiten en cijfers in een onderzoeksrapport of iets dergelijks zeggen natuurlijk nóg veel minder, dus het is maar fijn dat er vakmensen in de journalistiek bestaan.
Eerste helft was wel het aanzien waard.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Straks tweede helft Ajax-PSV kijken
Ronald Koemanquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerste helft was wel het aanzien waard.![]()
De verlosser himzelf zit op de tribune.
Dan mag PSV wel eerst wat opportunistischer gaan spelen. Vind ze een nogal lauw voetballen, en dat terwijl Ajax super kwetsbaar is momenteel. Ik had de druk erop gegooid als ik Rutten was, als ze winnen zijn ze Ajax kwijt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
Gelijkspelletje Ajax en PSV zou ik wel goed vinden. Da's toch 1 punt minder wat wordt verdeeld. Anders graag PSV over Ajax heenwalsen svp
Dat dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zo goed dat je haar verzekerd hebt! En liever een keer te veel gaan dan te weinig.
Ik vind je maar mooi een enorm goed kattenvrouwke.
Ik zal nu even kijken en vertellen hoe ze anders moeten spelen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan mag PSV wel eerst wat opportunistischer gaan spelen. Vind ze een nogal lauw voetballen, en dat terwijl Ajax super kwetsbaar is momenteel. Ik had de druk erop gegooid als ik Rutten was, als ze winnen zijn ze Ajax kwijt.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/boek/238(...)de-gevallen-oke.html
Zo hee.....er gaat er eentje met zijn tijd mee
Slimme zet, homo's gaan toch al naar de helquote:'bijvoorbeeld als een mannelijke prostitué een condoom gebruikt, als dit een eerste beetje verantwoordelijkheid is, om opnieuw het bewustzijn te ontwikkelen dat niet alles is toegelaten en dat je niet zomaar alles kan doen wat je wil.''
Echt wel, de derde man werd ook steeds niet gevonden, viel dat jou ook op?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:52 schreef Duderella het volgende:
Overigens vond ik die pass net van PSV een beetje buitenspel. Echt een schwalbe van die scheids. En dan dat twee-vijf-zes-principe op het veld... waar is het mooie voetbal van weleer gebleven?
Ik hoop dat Sparta wint.
Had zijn moeder maar naar hem geluisterd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/boek/238(...)de-gevallen-oke.html
Zo hee.....er gaat er eentje met zijn tijd mee
Nou, de derde man passeert die spits dat het een lieve lust is. Maar als je dan toch een penalty op de middenstip poneert, denk ik: voetbal is oorlog.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt wel, de derde man werd ook steeds niet gevonden, viel dat jou ook op?
Nooit geweten dat je zoveel van voetbal weet, petje af hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, de derde man passeert die spits dat het een lieve lust is. Maar als je dan toch een penalty op de middenstip poneert, denk ik: voetbal is oorlog.
In plaats daarvan heeft de links back een broertje dood aan de kick back. Ja hallo, wat wil je dan???
Mja ik loop daar nooit zo mee te koop.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je zoveel van voetbal weet, petje af hoor
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Had zijn moeder maar naar hem geluisterd.
Volgens mij de goede invloed van Artyquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mja ik loop daar nooit zo mee te koop.
/Bescheiden.
Nee Golfer. Niet doorvertellen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij de goede invloed van Arty
quote:
sssstquote:
like whut?quote:Veel opwinding in het stadion, waarbij Suarez net zelfs Bakkal heeft gebeten, is zeer duidelijk op beelden te zien. #ajapsv
nee lindgrenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Voor wie was die rood uiteindelijk? Toivonen?
Volgens mij was het niet te zien, de commentator zei wel zoiets. Als het zo is mogen ze Suarez direct 10 wedstrijden schorsen, Ajacied of niet.quote:
volgensquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet te zien, de commentator zei wel zoiets. Als het zo is mogen ze Suarez direct 10 wedstrijden schorsen, Ajacied of niet.
quote:Uit beelden blijkt nogmaals dat Suarez tijdens de opwinding daadwerkelijk Otman Bakkal heeft gebeten. Een onvoorstelbaar lage actie. #ajapsv
Hij is best goed in het Engels he?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
Ik kijk Hans Teeuwen in het Engels. Best vermakelijk!
Niveautje 4e klasse was het. Beide verdienden geen doelpunten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
Kan met een gelijkspel leven, maar het schiet zo niet op.
Wat een taferelen weer op het einde met die belachelijke rode kaart.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
Ik kijk Hans Teeuwen in het Engels. Best vermakelijk!
Ze zullen het bij Studio Voetbal wel niet herhalenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet te zien, de commentator zei wel zoiets. Als het zo is mogen ze Suarez direct 10 wedstrijden schorsen, Ajacied of niet.
WW af?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:46 schreef LieLie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* LieLie valt in diep zwart gat
WAT NU??
Lamp aan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:46 schreef LieLie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT NU??
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zullen het bij Studio Voetbal wel niet herhalen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:46 schreef LieLie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT NU??
Ik zie het nu. Minimaal zes duels lijkt me. Als de KNVB er wat mee gaat doen natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Minimaal zes duels lijkt me. Als de KNJB er wat mee gaat doen natuurlijk.
Is die serie afgelopen of worden er nog episodes gemaakt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:50 schreef LieLie het volgende:
102 uur West Wing.
Honderd en twee zeg ik je!!
En nu is er alleen het grote niets!
Helemaal afgelopenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is die serie afgelopen of worden er nog episodes gemaakt?
Niet zelden doemt er juist op zo'n moment een hoog flatgebouw op.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:50 schreef LieLie het volgende:
102 uur West Wing.
Honderd en twee zeg ik je!!
En nu is er alleen het grote niets!
Een hoog flatgebouw?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Niet zelden doemt er juist op zo'n moment een hoog flatgebouw op.
Noem dat maar niets!!!
Woei! Dat is weer mazzel dan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een hoog flatgebouw?![]()
Die hebben we in Drenthe helemaal niet joh
Sansoni kreeg in 2007 5 duels voor bijten in de neus. Achteraf op tvBeelden. Neem aan dat ze Suarez dat ook minimaal gaan aanbieden.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:46 schreef LieLie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT NU??
Ja hequote:
Ik zou het helemaal niet erg vinden. Kan de aandacht gewoon weer naar voetballen gaan i.p.v. naar het theater Luis dat we de laatste weken gezien hebben.quote:
Daar schakel ik ook maar even op in.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef golfer het volgende:
topickiller.
Ga maar eens kijken of die Australische soort remake van de Poolse Bruid op Ned.2 iets is
Ik!quote:
Niks aan dus.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef golfer het volgende:
Ga maar eens kijken of die Australische soort remake van de Poolse Bruid op Ned.2 iets is
Huh, waar kijk je dat dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks aan dus.
Dan maar leedvermaak TV met Ik Vertrek kijken.
Doeniknuquote:Op zondag 21 november 2010 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op de dvd (opgenomen) maar je kan het ook via UG kaike
Italia vlakbij waar wij waren in Umbrië.quote:
God god god wat heb je toch een heerlijk beroep!!!!!!quote:Op zondag 21 november 2010 00:27 schreef FutureFairytale het volgende:
even gauw zwaaien
hopelijk iedereen een leuke avond gehad, lees morgenavond bij. feestje begon chaotisch maar was uiteindelijk leuk en gezellig (wel vervelende verzoekjes gehad van bejaarde mannen maar om sommigen kon ik ook wel lachen). Volendam is een schattig stadje. we kregen lekker schnitzel met pepersaus, bietjes en een toetje (ijs/appelstrudel/chocola). goed verzorgd, mooie kleedkamer met gevulde koelkast en 4 prive toiletten
nu gauw slapen, 6.30u het wekkertje. gelukkig ben ik vroeg thuistrusten!
Editsletquote:Op zondag 21 november 2010 00:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
God god god wat heb je toch een heerlijk beroep!!!!!!
Jezus FF, ga een vak leren en snel een beetje. Dit wil je niet doen tot pakweg je 23ste.
Moet je nagaan, ze is al een jaar of 2 te lang bezigquote:Op zondag 21 november 2010 00:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jezus FF, ga een vak leren en snel een beetje. Dit wil je niet doen tot pakweg je 23ste.
quote:Op zondag 21 november 2010 00:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Editsletik zag het wel!
![]()
Pfff zo maar eens naar bed trouwens. Al dat gesleep is best vermoeiend..
Lekker weekend aan het houwequote:Op zondag 21 november 2010 01:28 schreef rijsttafel het volgende:
Hee die Bee!![]()
Gaat goed, gaat goed. M'n hoofd is opgeklaard!
En met jou?
Nice!quote:Op zondag 21 november 2010 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker weekend aan het houwe![]()
Met opgenomen programma's kijken en bankhangen en wijnen
Maar geen last meer dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Als FF nog 40 jaar doorgaat dan is het niet zo erg meer dat bejaarden haar de aandacht gevenquote:Op zondag 21 november 2010 00:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Had een confronterende ontmoeting met een steunbalk vandaag.quote:
Dat weet ik, daarom vroeg ik het ookquote:Op zondag 21 november 2010 01:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Had een confronterende ontmoeting met een steunbalk vandaag.
Owja. Heb gewoon alle hersencellen af laten sterven en nieuwe aan laten groeien. Dus nu gaat het weer.quote:Op zondag 21 november 2010 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom vroeg ik het ook
Tquote:Op zondag 21 november 2010 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog ff een rondje lopen, kijken welke kroegen/restaurants hier nog open zijn, daarna naar bed
Zoveel beter dat Maastricht voor je i.p.v. een suffe Lampiesstad.quote:Op zondag 21 november 2010 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog ff een rondje lopen, kijken welke kroegen/restaurants hier nog open zijn, daarna naar bed
quote:
Was nog iets vergeten.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef rijsttafel het volgende:
Was nog iets vergeten.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Check je facebook btw. Ik heb je gevonden![]()
quote:
Trusten!quote:
Je Sinterklaasgedicht zal ongetwijfeld weer erg goed zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 02:03 schreef rijsttafel het volgende:
Trusten!
Ik heb een goed idee wat ik uit moet werken, dus ik ben nog ff wakker denk ik
Verstandigquote:Op zondag 21 november 2010 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Je Sinterklaasgedicht zal ongetwijfeld weer erg goed zijn.
Ik probeer intussen met een laatste whiskietje door te krijgen wat en hoe Faceboek is en werkt sinds ik Hyves er vanaf gegooid heb door die overname van die foute krant..
Hier nog eentjequote:
Lekker, Tezzquote:Op zondag 21 november 2010 10:04 schreef Tezz het volgende:
Zooooo man en kind zijn naar het voetballen dus ik heb zomaar de zondagochtend voor mezelf alleen!![]()
Net lekker geroosterd witbrood gegeten met een gepocheerd eitje. ... Was goed gelukt ditmaal! Eieren pocheren is niet mijn sterkste vaardigheid dus ik blijf het gewoon proberen net zo lang totdat ik het volledig beheers, haha!
quote:Op zondag 21 november 2010 10:13 schreef LieLie het volgende:
Wij hadden een kat die had zoiets met slingers. Was ie helemaal dol op.
En die slingers lagen in een la die eigenlijk nergens anders voor open hoefde dan om de slingers te pakken en zodra je die dus open deed kwam de kat er al aan. Hoefde je de slingers nauwelijks aan te raken
quote:Op zondag 21 november 2010 10:57 schreef Tezz het volgende:
Nou honden zijn hetzelfde hoor. Ik hoef maar 1 teen buiten de bank te hangen en hij gaat direct in 'speelmodus'/
Neuh. Ben al aan mijn tweede dexter ep bezigquote:Op zondag 21 november 2010 11:03 schreef LieLie het volgende:
Slaapt iedereen nou nog steeds??
Ik heb pizzadeeg gemaakt
Nou, hond, hond dat is een groot woord. Eerder een rat die af en toe doet alsof ie een hond is:quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 11:03 schreef LieLie het volgende:
Ik heb pizzadeeg gemaakt
Oh my god....het is een pleeborstel zonder steelquote:Op zondag 21 november 2010 11:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, hond, hond dat is een groot woord. Eerder een rat die af en toe doet alsof ie een hond is:
[ afbeelding ]
Ik ben allang wakkerquote:Op zondag 21 november 2010 11:03 schreef LieLie het volgende:
Ik heb pizzadeeg gemaakt
Wij noemen hem dan ook liefkozend 'swiffer'.quote:Op zondag 21 november 2010 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh my god....het is een pleeborstel zonder steel
quote:Op zondag 21 november 2010 11:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij noemen hem dan ook liefkozend 'swiffer'.![]()
![]()
Ja, dat jij wakker bent wist ik welquote:Op zondag 21 november 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben allang wakkerLag net lekker op de bank met een boek
En zo ff aankleden en naar de supermarkt om een pak vloeibare vitamine C te halen
sinaasappelsap dus
![]()
Hij ziet er wel lief uit, maar eigenlijk is het een wolf in schaapskleren. Hij is eigenlijk rotweiler maar in het verkeerde lichaam geboren....quote:
Moet ik bang van hem worden volgende week?quote:Op zondag 21 november 2010 11:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij ziet er wel lief uit, maar eigenlijk is het een wolf in schaapskleren. Hij is eigenlijk rotweiler maar in het verkeerde lichaam geboren....
[ afbeelding ]
Absoluut! Zonder gekheid: hij kan absoluut niet tegen vreemden en ik moet hem echt in bedwang houden anders hangt ie in je been.quote:Op zondag 21 november 2010 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ik bang van hem worden volgende week?
We zullen zienquote:Op zondag 21 november 2010 11:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Absoluut! Zonder gekheid: hij kan absoluut niet tegen vreemden en ik moet hem echt in bedwang houden anders hangt ie in je been.
Het is een gemeen rothondje. Maar wel mijn gemeen rothondje.
Boh ik heb echt geen zin om naar buiten te gaanquote:Op zondag 21 november 2010 11:59 schreef AnneX het volgende:
Nog niet zoveel actievelingen hier zie ik, behalve de swiffer van Tess.
In het kader van de goeie voornemens zomaar een hele wandeling in de polder gemaakt van wel 20 minuten.
Net weer uitgeput thuis! Het wordt nog wat...
* MissHobje schopt Lein naar buiten!! kei lekker weer! hups vitamientjes opsnuiven gijquote:Op zondag 21 november 2010 12:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Boh ik heb echt geen zin om naar buiten te gaanHet is wel zonnig en redelijk aangenaam geloof ik, maar ik heb echt geen zin
Gister ook heel kort buiten geweest (voor de boodschappen) maar ik kan me er niet toe zetten.
Neehee, laat me nouquote:Op zondag 21 november 2010 12:03 schreef MissHobje het volgende:
* MissHobje schopt Lein naar buiten!! kei lekker weer! hups vitamientjes opsnuiven gij
Je was op gordijnenjacht ! en je bent geslaagd ?!quote:Op zondag 21 november 2010 12:04 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga snel douchen en dan hups ff naar de stad, op jurkjes jacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |