aaah, das kut!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:06 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb een soort van blessure![]()
![]()
Mag 4 weken niet sporten
![]()
Surprise bouwen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, het ging net zo goed, nog wat gedaan vandaag?
Ah, te korte pezen... Altijd lastig idd. Gooi er ook een dagje sportschool bij in de week, met weinig gewicht en veel herhalingen beenoefeningen doen met een zo groot mogelijk ROM (squats, leg curls en leg extensions). Overleg het desnoods ff met je huisarts of fysio, ik ben er vrij zeker van dat het veel kan helpenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat advies kreeg ik ookWat heb jij dan voor blessure?
Calcium helpt niet, het zit meer in de pezen die te kort zijn.
TS houdt van hijgsessiesquote:
Nee, maar als ik niet zou sporten zou ik er geen last van hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, te korte pezen... Altijd lastig idd. Gooi er ook een dagje sportschool bij in de week, met weinig gewicht en veel herhalingen beenoefeningen doen met een zo groot mogelijk ROM (squats, leg curls en leg extensions). Overleg het desnoods ff met je huisarts of fysio, ik ben er vrij zeker van dat het veel kan helpen
Echt een blessure kan ik het niet noemen aangezien het niet door sport of overbelasting wordt veroorzaakt, maar daarom niet minder vervelend; pfeiffer, en niet de makkelijkste vorm
Het laatste stukje ging over mijn 'blessure'quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, maar als ik niet zou sporten zou ik er geen last van hebben
~quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het laatste stukje ging over mijn 'blessure'
Iedereen weet dat we hele nachten door hijgen.quote:
Dat gaat heel erg goed komenquote:
Dan kan ik je toch nog wel plezier wensen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat gaat heel erg goed komenJe weet heul niet wat ik ga doen
bedankt hoor HTquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan kan ik je toch nog wel plezier wensen?
Maar vertel! Wat ga je morgen met CC doen?
Welke?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
bedankt hoor HTEn wat ik met dr ga doen? Film kijken
Dat zien we morgen welquote:
Aaaaahwquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moet morgen leren... Veel leren
![]()
![]()
Dan leer ik alleen biologiequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
AaaaahwNodig je vriendin uit
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan leer ik alleen biologieEn het gaat in dit hoofdstuk alleen maar over celdeling
Dat is het beste natuurlijkquote:
Veel plezier! Leer haar een lesjequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is het beste natuurlijkDat ga ik morgen stiekem ook doen
Gaat goed komen!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Veel plezier! Leer haar een lesje![]()
Jij achtervolgt mijquote:
Hihihih en beviel het?quote:
IKquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte! Moet jij niet gaan zeiken op mijn UI?
Sorryquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
IK
ZIE
GEEN
UI's!!!!!!
Leer dat nuhu.
Ik ben ouderquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, vooral dat achter... Nou, laat maar, er lezen kindjes mee, hè HT'tje!
Je bent zelf de jongstequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, vooral dat achter... Nou, laat maar, er lezen kindjes mee, hè HT'tje!
Een hyperactief boos ginger mensje.quote:
Geestelijk ben ik ook ouderquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geestelijke leeftijd PD, geestelijke leeftijd.
Dan ben jij 80quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geestelijke leeftijd PD, geestelijke leeftijd.
Crewbash... oh neequote:
Iddquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Crewbash... oh neeSorry Jojoortje
![]()
Sorryquote:
Henig?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef Jojoortje het volgende:
Hoest hier verder? Wel henig of niet?
Oh wacht, dit is het Tukkertopic niet. Ik probeer het opnieuw.quote:
Best wel! Ben jij een Tukker? Ik ben ook een Tukker!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh wacht, dit is het Tukkertopic niet. Ik probeer het opnieuw.
Hoest hier verder? Wel kalm/rustig of niet?
Heeeel henig. Het is hier heus niet altijd drie topics per uur!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef Jojoortje het volgende:
Hoest hier verder? Wel henig of niet?
Dan ben je een neptukkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Best wel! Ben jij een Tukker? Ik ben ook een Tukker!
Ik dacht dat het een typo was ofzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ben je een neptukkerAls je niet weet wat henig is
Mijn hele leven langquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een typo was ofzoMaar ben jij een Tukker?
Ilse DeLange.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn hele leven langIk praat nog erger Twents dan Ilse de Lange.
Tof! Waar in Twente woon je?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn hele leven langIk praat nog erger Twents dan Ilse de Lange.
Ergens in Hengeloquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tof! Waar in Twente woon je?
Nog boos op mij?quote:
Het quoten gaat weer lekkerquote:
Sms gehad?quote:
daar heb ik geen last vanquote:
Ikkuh wel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
daar heb ik geen last van
Ik stuurde gewoon een normaal smsjequote:
Haha, maar er staan meer sms'jes in mijn telefoon.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik stuurde gewoon een normaal smsje
Detailsquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, maar er staan meer sms'jes in mijn telefoon.
Groeten terug!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:17 schreef Ploertendoder het volgende:
Lutte... CC smst me net dat ik je de groeten moet doen![]()
--> PMquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:19 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte! Waarom heb ik je nummer niet?
Ik weet het lekker welquote:
Ik was gisteren bij Thomas...quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik heb het al zo zwaar vandaag! En nu ook nog buiten gesloten worden op internet
Ik ga morgen andere dingen lerenquote:
Biologiequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ga morgen andere dingen leren
Ik wil een Ferarri.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wil dat bij elke PM die ik krijg dat totally spies geluidje komt!
Ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef Lutte het volgende:
Ik ken de link naar waar je het aantal notes kan zien uit mijn kop.
Ik nog steeds 20! En al een paar weken geen erbij!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb er nog steeds twee, en al een paar weken geen erbij.
Ik heb er 17quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb er nog steeds twee, en al een paar weken geen erbij.
Ohjaquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef Ploertendoder het volgende:
Oh nee 195 erbij binnen een paar dagen
jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OhjaDoor dat relletje in KLB!
Echt niet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
jaIk was duidelijk mezelf niet
Neequote:
Ik haat PM'en.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NEE! STOP! PM ME! HIER ZIJN BETERE ALTERNATIEVEN VOOR!
Foeifoeiquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik was het welVandaar al mijn notes
Ik wel, een paar keerquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
FoeifoeiMaar ik ben nooit gebanned geweest
Al zat ik wel op het randje
Jij bent gewoon stoutquote:
Goedzo! Er is niks aan! Je leest veel topics mee, maar kan niet postenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef Lutte het volgende:
Klaksnskdosbsibwosbeizo!
Ik ben nooit geband geweest, ga ik zo houden.
Wauw. Wat een openbaring. Je kunt niet posten tijdens een ban!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goedzo! Er is niks aan! Je leest veel topics mee, maar kan niet posten
Wees er trots op.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik was stout! Nu ben ik een brave burger, en doe ik ontelbaar veel TR's!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wauw. Wat een openbaring. Je kunt niet posten tijdens een ban!
NSB ALERT!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik was stout! Nu ben ik een brave burger, en doe ik ontelbaar veel TR's!
Je volgt me?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:57 schreef honkeytonk het volgende:
Ploertendoder, wat gebruik jij belachelijk veel ":P"'s op twitter
Nee KELquote:
Wellus! Ik vind dat er veel te veel talentenjachten zijn....quote:
Je hoeft ze toch ook niet allemaal te kijken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wellus! Ik vind dat er veel te veel talentenjachten zijn....
Popstars
Idols
The Voice of Holland
X-Factor
Holland's got talent
Got to dance
So you think you can dance
My name is
Te veel!
Nee, maar ik vind ze gewoon overrated. Ik kijk liever naar een goede serie, zoals HIMYM of South-Park!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hoeft ze toch ook niet allemaal te kijken?
HIMYM?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind ze gewoon overrated. Ik kijk liever naar een goede serie, zoals HIMYM of South-Park!
Jquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
How
I
Met
Your
Mother
Is alleen in Amerika op TV, maar ik download hem
Kijk eens goed mutsquote:
Dat was vroeger jaquote:
quote:
Op wie?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:13 schreef Ploertendoder het volgende:
Maar mensjes... ik ben verliefd
Jij kent het leven dus nietquote:
Ik ken het leven!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij kent het leven dus niet
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ken het leven!
En het is nu rood voor douglas
Zestien zijn en denken dat je het leven kent.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ken het leven!
En het is nu rood voor douglas
Ik heb al heel wat meegemaakt, jij weet er ook een klein gedeelte vanquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zestien zijn en denken dat je het leven kent.
Ja wie niet? Ik kan niet echt zeggen dat iemand van zestien jaar oud veel levenservaring heeftquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat meegemaakt, jij weet er ook een klein gedeelte van
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja wie niet? Ik kan niet echt zeggen dat iemand van zestien jaar oud veel levenservaring heeft
Zeg ik dat dan? Voorlopig ben ik wel acht jaar ouderquote:
Bolletjes slikken mag niet HT, leer dat nu eens!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:24 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb zelfs al een paar dagen in de Marokkaanse gevangenis gezeten
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bolletjes slikken mag niet HT, leer dat nu eens!
Maar waarom serieus?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké Laura!
Lang leve de Nederlandse Ambassade
quote:
Wat doe jij in Marokko?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een opstootje met een paar opgefokte jochies. Die politie daar is zo slecht
Vertel nu even.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zat in Marokko in de gevangenis
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:32 schreef Ploertendoder het volgende:
HT je zit maar wat te blaten....
Alsof jij daar in de bak heb gezetenquote:
Oké, dan niet, als jij't zegt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Alsof jij daar in de bak heb gezeten
Vertel dan even het hele verhaal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, dan niet, als jij't zegt.
We waren daar op vakantie, er probeerde een paar jochies iets van ons te stelen, mijn vader pakt één van die jochies, en geeft hem een grote trap onder zijn kont. Die jongetjes, rennen allemaal snel weg, en 10 minuten later kwam de politie.quote:
Zienquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:35 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb nog wel een foto van de WC in de gevangenis
Cool story bro.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We waren daar op vakantie, er probeerde een paar jochies iets van ons te stelen, mijn vader pakt één van die jochies, en geeft hem een grote trap onder zijn kont. Die jongetjes, rennen allemaal snel weg, en 10 minuten later kwam de politie.
Lekker schoon ookquote:
Joh!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn hele familie was een week aan de diaree
We konden ook cola en "Hawaii Tropical" (marokkaans drankjequote:
Jij heb geld zatquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We konden ook cola en "Hawaii Tropical" (marokkaans drankje) kopen, maar dat was belachelijk duur
Niet genoeg voor 4 drankjes per dag met die tarieven. En wij zijn helemaal niet rijk, wij doen alles zwaar low budget, vandaar Marokko, de vluchten waren goedkoper dan met de auto naar Frankrijk en het verschil prijsj van de hotels.quote:
Leuke UIquote:
haha, dankjee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Leuke UI![]()
Ja, maar nu is de wedstrijd afgelopen! Ik ben over een paar minuten weer weg, dan begint 2e helft vanAjax
Bijnaquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:21 schreef Lutte het volgende:
Dit is post 5996... Ik voel een jubileum!
Afscheid genomen van mn oom die ik lange tijd niet meer ga zienquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar wat is er nu?
Ook de PM staat altijd open hè!!
Okay, altijd vervelend...quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Afscheid genomen van mn oom die ik lange tijd niet meer ga zien
DIT!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
2 Penalty's, en een rode kaart!![]()
![]()
![]()
Sopcast FTWquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:45 schreef Lutte het volgende:
Oh, ja, ik zit de samenvatting te kijken.
Nee, die bijten niet. Ze blaffen alleen maarquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen, zo'n spelert een andere spelert.
Broer voor Ajax, alleen maar Ajax gekeken vroeger. Moet wel zeggen dat Ajax vroeger een stuk leuker was.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe komt't, dat een Tukker voor Ajax is?
Hij beeeet!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, die bijten niet. Ze blaffen alleen maar
Goedzo! Ik ben zowat de enige hier die voor Ajax isquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Broer voor Ajax, alleen maar Ajax gekeken vroeger. Moet wel zeggen dat Ajax vroeger een stuk leuker was.
Maar goed.. Ajaxsupporter 4 life
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:51 schreef Lutte het volgende:
Ik ben voor PSV, vriend voor Ajax. Levert soms erg leuke situaties op.
Ahgossie, how sweeet!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Micha is ook voor Ajax
Maar dat is alleen maar omdat ik het ben
Ze houdt zelf niet zoveel van sport kijken
Eergisteren, gister en vandaag konden in een keer nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahgossie, how sweeet!Bleef je daar niet slapen?
Aaah! Das zwaar minder... Doe maar lief voor haar zijn!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eergisteren, gister en vandaag konden in een keer nietDe ouders kwamen thuis, bij haar oma werd kanker gediagnostiseerd...
Ben ik altijdquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaah! Das zwaar minder... Doe maar lief voor haar zijn!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb chips en FOK!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:08 schreef Lutte het volgende:
Ik verveel me, ik heb koppijn en banaan.
Die van de gabber? Wat is er grappig aan dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:10 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga kapot bij dat topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ga ik opslaan
Allesquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die van de gabber? Wat is er grappig aan dan?
Ik kan ook niet uitleggen waarom ik het zo grappig vind.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
AllesZit geen reden achter, maar ik vind het gewoon grappig
![]()
Chipsquote:
Ja.. Wel goed denk ik, met jou?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:10 schreef Lutte het volgende:
Maar Michhas, lang niet gesproken!Hoe is het?
Van die speciale paprika chipsquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
ChipsWat vooorreeeeen chipsjes?
[..]
Ja.. Wel goed denk ik, met jou?
Prima joh. 'Wel goed denk ik'?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
ChipsWat vooorreeeeen chipsjes?
[..]
Ja.. Wel goed denk ik, met jou?
perciale?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Van die speciale paprika chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |