aaah, das kut!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:06 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb een soort van blessure![]()
![]()
Mag 4 weken niet sporten
![]()
Surprise bouwen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, het ging net zo goed, nog wat gedaan vandaag?
Ah, te korte pezen... Altijd lastig idd. Gooi er ook een dagje sportschool bij in de week, met weinig gewicht en veel herhalingen beenoefeningen doen met een zo groot mogelijk ROM (squats, leg curls en leg extensions). Overleg het desnoods ff met je huisarts of fysio, ik ben er vrij zeker van dat het veel kan helpenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat advies kreeg ik ookWat heb jij dan voor blessure?
Calcium helpt niet, het zit meer in de pezen die te kort zijn.
TS houdt van hijgsessiesquote:
Nee, maar als ik niet zou sporten zou ik er geen last van hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, te korte pezen... Altijd lastig idd. Gooi er ook een dagje sportschool bij in de week, met weinig gewicht en veel herhalingen beenoefeningen doen met een zo groot mogelijk ROM (squats, leg curls en leg extensions). Overleg het desnoods ff met je huisarts of fysio, ik ben er vrij zeker van dat het veel kan helpen
Echt een blessure kan ik het niet noemen aangezien het niet door sport of overbelasting wordt veroorzaakt, maar daarom niet minder vervelend; pfeiffer, en niet de makkelijkste vorm
Het laatste stukje ging over mijn 'blessure'quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, maar als ik niet zou sporten zou ik er geen last van hebben
~quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het laatste stukje ging over mijn 'blessure'
Iedereen weet dat we hele nachten door hijgen.quote:
Dat gaat heel erg goed komenquote:
Dan kan ik je toch nog wel plezier wensen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat gaat heel erg goed komenJe weet heul niet wat ik ga doen
bedankt hoor HTquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan kan ik je toch nog wel plezier wensen?
Maar vertel! Wat ga je morgen met CC doen?
Welke?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
bedankt hoor HTEn wat ik met dr ga doen? Film kijken
Dat zien we morgen welquote:
Aaaaahwquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moet morgen leren... Veel leren
![]()
![]()
Dan leer ik alleen biologiequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
AaaaahwNodig je vriendin uit
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan leer ik alleen biologieEn het gaat in dit hoofdstuk alleen maar over celdeling
Dat is het beste natuurlijkquote:
Veel plezier! Leer haar een lesjequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is het beste natuurlijkDat ga ik morgen stiekem ook doen
Gaat goed komen!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Veel plezier! Leer haar een lesje![]()
Jij achtervolgt mijquote:
Hihihih en beviel het?quote:
IKquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte! Moet jij niet gaan zeiken op mijn UI?
Sorryquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
IK
ZIE
GEEN
UI's!!!!!!
Leer dat nuhu.
Ik ben ouderquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, vooral dat achter... Nou, laat maar, er lezen kindjes mee, hè HT'tje!
Je bent zelf de jongstequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, vooral dat achter... Nou, laat maar, er lezen kindjes mee, hè HT'tje!
Een hyperactief boos ginger mensje.quote:
Geestelijk ben ik ook ouderquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geestelijke leeftijd PD, geestelijke leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |