aaah, das kut!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:06 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb een soort van blessure![]()
![]()
Mag 4 weken niet sporten
![]()
Surprise bouwen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, het ging net zo goed, nog wat gedaan vandaag?
Ah, te korte pezen... Altijd lastig idd. Gooi er ook een dagje sportschool bij in de week, met weinig gewicht en veel herhalingen beenoefeningen doen met een zo groot mogelijk ROM (squats, leg curls en leg extensions). Overleg het desnoods ff met je huisarts of fysio, ik ben er vrij zeker van dat het veel kan helpenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat advies kreeg ik ookWat heb jij dan voor blessure?
Calcium helpt niet, het zit meer in de pezen die te kort zijn.
TS houdt van hijgsessiesquote:
Nee, maar als ik niet zou sporten zou ik er geen last van hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, te korte pezen... Altijd lastig idd. Gooi er ook een dagje sportschool bij in de week, met weinig gewicht en veel herhalingen beenoefeningen doen met een zo groot mogelijk ROM (squats, leg curls en leg extensions). Overleg het desnoods ff met je huisarts of fysio, ik ben er vrij zeker van dat het veel kan helpen
Echt een blessure kan ik het niet noemen aangezien het niet door sport of overbelasting wordt veroorzaakt, maar daarom niet minder vervelend; pfeiffer, en niet de makkelijkste vorm
Het laatste stukje ging over mijn 'blessure'quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, maar als ik niet zou sporten zou ik er geen last van hebben
~quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het laatste stukje ging over mijn 'blessure'
Iedereen weet dat we hele nachten door hijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |