http://www.flickr.com/photos/noortjeisleuk/quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is je flickr url ook alweer, Noortje? Flickr-link op FOK! is kapot.
Owja, is leuk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/noortjeisleuk/
Met zo'n TZ7 kom je ook al een heel eindquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echtttttt
Kut dat ik nog geen spiegelreflex heb, ik blijf erbij.
Wat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met zo'n TZ7 kom je ook al een heel eind
Zonde !quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mwahhhh moet daar even een paar van verwijderen. Maar thanks.
Oh ja da's de camera van mijn vader, had geen zin om mijn eigen cammie mee te slepen op vakantie want die past niet in m'n zak.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De camera waarmee je o.a. die Tate pics hebt gemaakt
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ja da's de camera van mijn vader, had geen zin om mijn eigen cammie mee te slepen op vakantie want die past niet in m'n zak.
Ik vind ze wel OKquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
zo geweldig zijn ze nou ook weer niet allemaal.
Goede foto's kunnen ook uit een kutcamera komen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet echt weer goede foto's leren maken ofzo. Met een andere camera dus.
Niet volledig mee eens. Goede camera betekent geen goede foto's maar dat is iets anders.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede foto's kunnen ook uit een kutcamera komen.
Yeahquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oke dan laat ik ze staan!!
Geloof ik directquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik luister het album nu voor het eerst, errrrrg fijn
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede foto's kunnen ook uit een kutcamera komen.
Als ik 's nachts een prachtig beeld maak maar er zit ruis doorheen door de kwaliteit van de camera, werkt dat niet.quote:
Hoeft niet altijd zo te zijn vind ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik 's nachts een prachtig beeld maak maar er zit ruis doorheen door de kwaliteit van de camera, werkt dat niet.
Nee, maar het is andersom denk ik: met een goede camera maak je niet per se goede foto's.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:11 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd zo te zijn vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |