gebakken: omeletje, spiegeleitje, roerei.
gekookt: heel zacht, zacht, middel, stevig, groen
Ik heb graag een zacht gekookt eitje...heeeerlijk!
Of een kluts-eitje met alles erdoor wat er maar door kan en wat ik in huis heb (restjes aardappel, paprika, kaas, diverse kruiden en specerijen etc.).
en dan op boterham of met heel klein beetje zou.
quote:
Op 01 augustus 2000 08:35 schreef Isabeau het volgende:
Hoe wil jij je eitje?gebakken: omeletje, spiegeleitje, roerei.
Spiegelei of roerei. Beetje kaas op 't roerei snipperen is ook errug lekker trouwens! Omelet vind ik altijd een beetje jammer van de ham. Kep liever 't pure eitje!
quote:
gekookt: heel zacht, zacht, middel, stevig, groen
zacht/middel.. mmmmmmmmmmmm!
* Arcee is echt gèk op eieren!
geef mij maar een half sstokbroodje en op dat stokbroodje doe je ham en kaas
daar boven op doe je een geklutst eitje. op dat lekkere geklutste eitje doe je champignons en doe je het stokbroodje 10 min in de oven
*het lijkt wel een kook programma*
yummmy echt smullen
p.s. Sas als je er zin in hebt moet je maar langskomen maak ik hem wel voor je klaar
zachtgekookt eitje: 4 minuten, niet langer en pas in het water als het kookt, kleine eitjes 3 minuten. Twee stuks graag
gebakken eitje: met hele dooiers, verse peper en wit broog met een dun laagje yoghonaise eronder. Ook twee graag.
eiersalade: 3 stuks 5 minuten eitjes, met peper, zout, mayo en een beetje mosterd, nog warm op toast graag.
scrambled eggs: 2 eieren, scheutje melk, vrij kort, zodat het nog een beteje vochtig is. Op toast met roomboter
Moet niet al te moeilijk zijn toch
quote:Euh ... weekend van Lowlands?
Op 15 augustus 2000 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Barb is zo duidelijk, die kan ik met een gerust hart een lekker eitje op bed brengen
Wanneer kom je slapen?
Ik heb het liefst gekookt (zodat het binnenste eigeel nog net vloeibaar is) of roerei.
Shiiit, begin nu echt honger te krijgen
quote:Is dat niet dit weekend?
Op 15 augustus 2000 14:35 schreef Barb het volgende:
Euh ... weekend van Lowlands?
Gekookt: hardgekookt (niet groen).
Gebakken: Spiegelei
Geklutst: Met Kerriepoeder
Verder doe'k er altijd veel zout op, en alsie gebakken is ook veel peper. Ow me all time favorite is nogaltijd met Gevulde eitje...
quote:Hmmz, aj, helaas pindakaas *traan biggelt over wang*
Op 23 augustus 2000 17:31 schreef Isabeau het volgende:
Is dat niet dit weekend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |