Wat een toekomst visie of toch belchinezen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:00 schreef YazooW het volgende:
Bolton - Newcastle
inb4 heel veel goals
Geen Lampard, geen Terry... maar zelfs zonder die 2 gasten zou dit nooit mogen gebeuren. Ow, en Drogba is compleet uit vorm, Anelka en Malouda hadden het ook niet helemaal, en daarnaast vandaag een uitstekende Foster en soms een beetje pech voor Chelsea.quote:
Ach, Arshavin doet niet anders nadat hij gescoord heeft. Al komt dat tegenwoordig niet meer zo vaak voor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke hufter, zeg!!!![]()
![]()
![]()
Ja ik hoorde tijdens Premier League Preview-show dat ze veel spelers missen, maar een goed team kan dat toch wel opvangen zou je zeggen. zeker tegen Sunderland en Birmingham,quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen Lampard, geen Terry... maar zelfs zonder die 2 gasten zou dit nooit mogen gebeuren. Ow, en Drogba is compleet uit vorm, Anelka en Malouda hadden het ook niet helemaal, en daarnaast vandaag een uitstekende Foster en soms een beetje pech voor Chelsea.
Kalou vond ik wel weer goed, maar die vind ik eigenlijk altijd goed.
Ja, dit team had eigenlijk nooit mogen verliezen vandaag. Maar goed, het is voetbal, en dit soort wedstrijden komen (gelukkig) ook soms voorquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde tijdens Premier League Preview-show dat ze veel spelers missen, maar een goed team kan dat toch wel opvangen zou je zeggen. zeker tegen Sunderland en Birmingham,
Inderdaad, daar moeten ze snel een andere voor zien te vinden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:28 schreef tjoptjop het volgende:
Heb genoten van Arsenal - Tottenham, hoe zo'n wedstrijd om kan slaan zeg
Overigens die Hutton van Spurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |