Wat een toekomst visie of toch belchinezen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:00 schreef YazooW het volgende:
Bolton - Newcastle
inb4 heel veel goals
Geen Lampard, geen Terry... maar zelfs zonder die 2 gasten zou dit nooit mogen gebeuren. Ow, en Drogba is compleet uit vorm, Anelka en Malouda hadden het ook niet helemaal, en daarnaast vandaag een uitstekende Foster en soms een beetje pech voor Chelsea.quote:
Ach, Arshavin doet niet anders nadat hij gescoord heeft. Al komt dat tegenwoordig niet meer zo vaak voor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke hufter, zeg!!!![]()
![]()
![]()
Ja ik hoorde tijdens Premier League Preview-show dat ze veel spelers missen, maar een goed team kan dat toch wel opvangen zou je zeggen. zeker tegen Sunderland en Birmingham,quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen Lampard, geen Terry... maar zelfs zonder die 2 gasten zou dit nooit mogen gebeuren. Ow, en Drogba is compleet uit vorm, Anelka en Malouda hadden het ook niet helemaal, en daarnaast vandaag een uitstekende Foster en soms een beetje pech voor Chelsea.
Kalou vond ik wel weer goed, maar die vind ik eigenlijk altijd goed.
Ja, dit team had eigenlijk nooit mogen verliezen vandaag. Maar goed, het is voetbal, en dit soort wedstrijden komen (gelukkig) ook soms voorquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde tijdens Premier League Preview-show dat ze veel spelers missen, maar een goed team kan dat toch wel opvangen zou je zeggen. zeker tegen Sunderland en Birmingham,
Inderdaad, daar moeten ze snel een andere voor zien te vinden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:28 schreef tjoptjop het volgende:
Heb genoten van Arsenal - Tottenham, hoe zo'n wedstrijd om kan slaan zeg
Overigens die Hutton van Spurs
Van der Wiel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar moeten ze snel een andere voor zien te vinden.
Ronnie Stam van Wigan natuurlijk!quote:
Was Drogba zijn vorm crisis niet te wijten aan malaria ofzo?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen Lampard, geen Terry... maar zelfs zonder die 2 gasten zou dit nooit mogen gebeuren. Ow, en Drogba is compleet uit vorm, Anelka en Malouda hadden het ook niet helemaal, en daarnaast vandaag een uitstekende Foster en soms een beetje pech voor Chelsea.
Kalou vond ik wel weer goed, maar die vind ik eigenlijk altijd goed.
Die zit ook in mijn FL!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronnie Stam van Wigan natuurlijk!
Klopt. Maar goed, stel hem dan gewoon helemaal niet op.quote:Was Drogba zijn vorm crisis niet te wijten aan malaria ofzo?
hadden ze een paar jaar geleden geen verbod om nieuwe spelers te kopen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:53 schreef Morendo het volgende:
Ik vind Chelsea overigens ook wel een relatief oude en smalle (vooral voorin) selectie hebben. Zij hebben de laatste jaren echt nauwelijks ingekocht.
Volgens mij gaat dat eventuele transfer-verbod van Chelsea pas aankomende winterstop in...quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
hadden ze een paar jaar geleden geen verbod om nieuwe spelers te kopen?
Idd, heel bewust ook zo geschoten.quote:Op zondag 21 november 2010 00:54 schreef Yi-Long het volgende:
Wat een schandalig mooie goal bij Blackpool tegen Wolves btw...
Yeah, was een leuke wedstrijd, maar het was nou niet echt dat je zegt dat de spelers van Spurs echt fantastisch voetbalden ofzo. Arsenal trouwens ook niet meer in de 2de helft. Bale, Vd Vaart. Modric, etc etc toch allemaal wat onder hun niveau.quote:Op zondag 21 november 2010 00:58 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Idd, heel bewust ook zo geschoten.
Vanmiddag genoten van de prachtige zege van Spurs bij Arsenal. Die Bale blijft ook maar scoren.
Klopt, vooral de 1e helft was Spurs matig. Goed om Defou weer eens terug te zien.quote:Op zondag 21 november 2010 01:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, was een leuke wedstrijd, maar het was nou niet echt dat je zegt dat de spelers van Spurs echt fantastisch voetbalden ofzo. Arsenal trouwens ook niet meer in de 2de helft. Bale, Vd Vaart. Modric, etc etc toch allemaal wat onder hun niveau.
Leuke speler is die Defoe idd. alhoewel Tottenham wat mij betreft ook gewoon met Crouch voorin had mogen starten, ipv met zowel Jenas als Lennon.quote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Klopt, vooral de 1e helft was Spurs matig. Goed om Defou weer eens terug te zien.
Toch dwing je veel respect af als je uit bij Arsenal nog even 3 goals maakt in de 2e helft en daardoor winnend van het veld af stapt. Prachtig scoreverloop.
Nee eerder dat Abramovich de knip gesloten hield. Chelsea moet het inmiddels helemaal zelf bedruipen geloof ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
hadden ze een paar jaar geleden geen verbod om nieuwe spelers te kopen?
Anyway er was een issuequote:Op zondag 21 november 2010 02:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee eerder dat Abramovich de knip gesloten hield. Chelsea moet het inmiddels helemaal zelf bedruipen geloof ik
Zelfs bij City zijn ze niet zo gek om hem als nieuwe trainer te halen mag ik hopenquote:Op zondag 21 november 2010 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Maradona op de tribune bij Fulham-Man.City.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |