Wat een toekomst visie of toch belchinezen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:00 schreef YazooW het volgende:
Bolton - Newcastle
inb4 heel veel goals
Geen Lampard, geen Terry... maar zelfs zonder die 2 gasten zou dit nooit mogen gebeuren. Ow, en Drogba is compleet uit vorm, Anelka en Malouda hadden het ook niet helemaal, en daarnaast vandaag een uitstekende Foster en soms een beetje pech voor Chelsea.quote:
Ach, Arshavin doet niet anders nadat hij gescoord heeft. Al komt dat tegenwoordig niet meer zo vaak voor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke hufter, zeg!!!![]()
![]()
![]()
Ja ik hoorde tijdens Premier League Preview-show dat ze veel spelers missen, maar een goed team kan dat toch wel opvangen zou je zeggen. zeker tegen Sunderland en Birmingham,quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen Lampard, geen Terry... maar zelfs zonder die 2 gasten zou dit nooit mogen gebeuren. Ow, en Drogba is compleet uit vorm, Anelka en Malouda hadden het ook niet helemaal, en daarnaast vandaag een uitstekende Foster en soms een beetje pech voor Chelsea.
Kalou vond ik wel weer goed, maar die vind ik eigenlijk altijd goed.
Ja, dit team had eigenlijk nooit mogen verliezen vandaag. Maar goed, het is voetbal, en dit soort wedstrijden komen (gelukkig) ook soms voorquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde tijdens Premier League Preview-show dat ze veel spelers missen, maar een goed team kan dat toch wel opvangen zou je zeggen. zeker tegen Sunderland en Birmingham,
Inderdaad, daar moeten ze snel een andere voor zien te vinden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:28 schreef tjoptjop het volgende:
Heb genoten van Arsenal - Tottenham, hoe zo'n wedstrijd om kan slaan zeg
Overigens die Hutton van Spurs
Van der Wiel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar moeten ze snel een andere voor zien te vinden.
Ronnie Stam van Wigan natuurlijk!quote:
Was Drogba zijn vorm crisis niet te wijten aan malaria ofzo?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen Lampard, geen Terry... maar zelfs zonder die 2 gasten zou dit nooit mogen gebeuren. Ow, en Drogba is compleet uit vorm, Anelka en Malouda hadden het ook niet helemaal, en daarnaast vandaag een uitstekende Foster en soms een beetje pech voor Chelsea.
Kalou vond ik wel weer goed, maar die vind ik eigenlijk altijd goed.
Die zit ook in mijn FL!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronnie Stam van Wigan natuurlijk!
Klopt. Maar goed, stel hem dan gewoon helemaal niet op.quote:Was Drogba zijn vorm crisis niet te wijten aan malaria ofzo?
hadden ze een paar jaar geleden geen verbod om nieuwe spelers te kopen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:53 schreef Morendo het volgende:
Ik vind Chelsea overigens ook wel een relatief oude en smalle (vooral voorin) selectie hebben. Zij hebben de laatste jaren echt nauwelijks ingekocht.
Volgens mij gaat dat eventuele transfer-verbod van Chelsea pas aankomende winterstop in...quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
hadden ze een paar jaar geleden geen verbod om nieuwe spelers te kopen?
Idd, heel bewust ook zo geschoten.quote:Op zondag 21 november 2010 00:54 schreef Yi-Long het volgende:
Wat een schandalig mooie goal bij Blackpool tegen Wolves btw...
Yeah, was een leuke wedstrijd, maar het was nou niet echt dat je zegt dat de spelers van Spurs echt fantastisch voetbalden ofzo. Arsenal trouwens ook niet meer in de 2de helft. Bale, Vd Vaart. Modric, etc etc toch allemaal wat onder hun niveau.quote:Op zondag 21 november 2010 00:58 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Idd, heel bewust ook zo geschoten.
Vanmiddag genoten van de prachtige zege van Spurs bij Arsenal. Die Bale blijft ook maar scoren.
Klopt, vooral de 1e helft was Spurs matig. Goed om Defou weer eens terug te zien.quote:Op zondag 21 november 2010 01:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, was een leuke wedstrijd, maar het was nou niet echt dat je zegt dat de spelers van Spurs echt fantastisch voetbalden ofzo. Arsenal trouwens ook niet meer in de 2de helft. Bale, Vd Vaart. Modric, etc etc toch allemaal wat onder hun niveau.
Leuke speler is die Defoe idd. alhoewel Tottenham wat mij betreft ook gewoon met Crouch voorin had mogen starten, ipv met zowel Jenas als Lennon.quote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Klopt, vooral de 1e helft was Spurs matig. Goed om Defou weer eens terug te zien.
Toch dwing je veel respect af als je uit bij Arsenal nog even 3 goals maakt in de 2e helft en daardoor winnend van het veld af stapt. Prachtig scoreverloop.
Nee eerder dat Abramovich de knip gesloten hield. Chelsea moet het inmiddels helemaal zelf bedruipen geloof ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
hadden ze een paar jaar geleden geen verbod om nieuwe spelers te kopen?
Anyway er was een issuequote:Op zondag 21 november 2010 02:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee eerder dat Abramovich de knip gesloten hield. Chelsea moet het inmiddels helemaal zelf bedruipen geloof ik
Zelfs bij City zijn ze niet zo gek om hem als nieuwe trainer te halen mag ik hopenquote:Op zondag 21 november 2010 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Maradona op de tribune bij Fulham-Man.City.
Nou, leuke wedstrijd voor ons...quote:Op zondag 21 november 2010 00:49 schreef Monopoly_Man het volgende:
Leuke wedstrijden vandaag - de league blijft erg spannend. Ik zie de Spure het heel misschien wel winnen.
Ga morgen naar Craven Cottage voor Fulham - Man City. Ik denk dat we blij mogen zijn met een gelijkspel maar misschien is een nipte overwinning mogelijk!
Maradona nog gezien ?quote:Op maandag 22 november 2010 16:42 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Nou, leuke wedstrijd voor ons...
Dat was de slechtste eerste helft die ik ooit heb gezien bij Fulham. Tweede heflt was oké eigenlijk. Ik snap niet dat Gera niet in de basis staat bij ons.
Ik denk niet dat Hughes nog al te lang bij Fulham gaat blijven...
Yep, hij rende even over het veld heen voor de aftrap, best leuk om zo iemand te zien bij een klein clubje als Fulham.quote:
Ach, het gebeurt maar zelden dat het heel boeiende wedstrijden zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 21:36 schreef YazooW het volgende:
Waarom vergeet ik altijd die wedstrijden op maandag
Is ook een prachtige club.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Go Villaniks ten nadelen van Arsenal maar ik heb altijd een zwak voor ze gehad
De wedstrijd is verloren dus kan je zo'n speler inderdaad zijn debuut gunnen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef Thas het volgende:
Blackburn geeft ook gewoon een 19 jarige gast z'n premier league debuut als ze 5-0 achter staan, nee dat gaat helpen
De komende invalbeurten kan het dan alleen maar meevallen..quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef Thas het volgende:
Blackburn geeft ook gewoon een 19 jarige gast z'n premier league debuut als ze 5-0 achter staan, nee dat gaat helpen
Jij begint al vroeg met de drank.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:52 schreef YazooW het volgende:
FUCK YEAH STOKE CITY
Ze maken de gelijkmaker in de blessuretijd tegen Man Shitty![]()
WHO ARE YA?! WHO ARE YA?! WHO ARE YA?! WHO ARE YA?! WHO ARE YA?! WHO ARE YA?!
Ik deed de Stoke supporters naquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij begint al vroeg met de drank.
Ik wel hoor, half liter glas tot aan de nek vullen zonder kraag. Bloody WANKAH!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik deed de Stoke supporters na
Drank gaat er bij mij pas s'avonds in, ga s'middags niet drinken jonge kut
lolwut.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Gramulanion het volgende:
Oh mijn god.
Stoke maakte gelijk in de blessuretijd?
Dit staat op VI.:
Stoke City - Manchester City 0-1
Waar stadsgenoot Manchester United eenvoudig won, ging het bij Manchester City moeizaam op bezoek bij Stoke City. De thuisclub kreeg zelfs meer kansen dan The Citizens, maar het bleef lang 0-0 in Stoke-on-Trent. Tot de 81ste minuut. Micah Richards de bezoekers drie punten te bezorgen door van dichtbij een voorzet van James Milner binnen te werken. Maar diep in blessuretijd zorgde Matthew Etherington voor de verdiende gelijkmaker.
Godverdomme het is al begonnen.quote:
Een glas zonder drinken?quote:Op zondag 28 november 2010 14:40 schreef WJE11 het volgende:
Ik ben ff glas halen en chips, Newcastle 1-0 voor
Als Alex een fout maakt, dan maakt hij dat meestal wel weer goed door een mooie kopgoal straks. Of weer zo'n pegel van 35 meter..quote:
Hetzelfde geldt voor Feyenoord.quote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef YazooW het volgende:
Niet racistisch bedoeld ofzo, maar je moet eens voor de gein tellen hoeveel negers er nu in het veld staan bij Chelsea
Russisch geld, maffia-baas als trainer en negers in het veld. Dodelijke combinatiequote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef YazooW het volgende:
Niet racistisch bedoeld ofzo, maar je moet eens voor de gein tellen hoeveel negers er nu in het veld staan bij Chelsea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Don't hate the player, hate the Game'
LOLquote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef YazooW het volgende:
En als er allemaal blanken in staan zegt niemand wat.quote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef YazooW het volgende:
Gok dat Newcastle op een gegeven moment breekt. Chelsea is voorin gewoon te sterk voor zequote:Op zondag 28 november 2010 16:04 schreef Ambrosius het volgende:
Chelsea valt genoeg aan, veel kansen komen er alleen niet uit.
quote:Tottenham v Liverpool line-ups:
Tottenham: Gomes, Hutton, Kaboul, Gallas, Assou-Ekotto, Lennon, Palacios, Modric, Bale, Van der Vaart, Crouch.
Subs: Cudicini, Pavlyuchenko, Defoe, Bassong, Kranjcar, Corluka, Sandro.
Liverpool: Reina, Johnson, Carragher, Skrtel, Konchesky, Kuyt, Meireles, Lucas, Maxi, Torres, Ngog.
Subs: Jones, Aurelio, Jovanovic, Kyrgiakos, Babel, Poulsen, Shelvey.
Referee: Martin Atkinson (W Yorkshire)
Mooi dat v/d Vaart speelt, denk wel dat Spurs kunnen winnen.quote:Op zondag 28 november 2010 16:24 schreef YazooW het volgende:
Tsja, jammer dan...
Op naar de volgende match dan maar:
[..]
Lekker dan, 40 minuten gespeeld en al 2 wisselsquote:Op zondag 28 november 2010 17:38 schreef Trystar het volgende:
[..]
Beetje rommelig, Kaboul moet er ook af met een blessure.
check je pmquote:Op zondag 28 november 2010 18:08 schreef laucas het volgende:
Sopcast werkt niet op de mac. Veetle houdt het niet langer dan 10 minuten uit zonder copyright claim
Mwah, genoeg pech gehad ook dit seizoen. Ze zijn momenteel gewoon beter dan Liverpool.quote:Op zondag 28 november 2010 18:59 schreef Blistering het volgende:
Smerig clubje dat Tottenham. Maar goed, wel terechte overwinning.
Heel oud filmpje dit was in de zelfde week als Nigel de Jong.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
http://www.sport1.nl/video/356-overtreding-karl-henry.html
Okč, zie het net pas. Maar het is niet normaal hoe hij erin vliegt!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel oud filmpje dit was in de zelfde week als Nigel de Jong.
Tja het blijft een derbyquote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef YazooW het volgende:
Gisteren bij de Carling Cup wedstrijd Birmingham City vs Aston Villa (2-1).
Football is war
Een stadsderby zelfs.quote:
Gaat weer lekker met Spurs de laatste weken.. Volgende week Spurs - Chelsea.. Kan een hele vette wedstrijd worden!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wooh! go Spurs!
Mooie vrije trap van Bale ook
Als Chelsea speelt zoals ze nu tegen Everton spelen gaat het gewoon een dikke winst worden voor de Spurs.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:24 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Gaat weer lekker met Spurs de laatste weken.. Volgende week Spurs - Chelsea.. Kan een hele vette wedstrijd worden!
Toch staan dat soort wedstrijden altijd wel opzichzelf.. Liverpool was ook gewoon beter in Londen de 1e helft vorige week.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als Chelsea speelt zoals ze nu tegen Everton spelen gaat het gewoon een dikke winst worden voor de Spurs.
Chelsea zonder Lampard is niet veel...
Misschien wel ja, Anelka zocht Howard nadrukkelijk op...quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:42 schreef Wilskracht het volgende:
Anelka had geel moeten kijken loopt hard tegen Howard op.
Bale heeft nog niet gescoord.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
Nasri gescoord, Drogba gescoord, en Bale gescoord. Met mijn FL gaat het in ieder geval goed op deze manier
Ik snap niet dat de commentator het alleen maar heeft over geel of rood voor Howard.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Misschien wel ja, Anelka zocht Howard nadrukkelijk op...
Heb Engels commentaar is beterquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de commentator het alleen maar heeft over geel of rood voor Howard.
geen assist keeper lost bal Basson schiet rebound er in.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ow, balen. Assist dus? Aangezien iemand het over een mooie vrije trap had!?
Balen. In dat geval dus nog geen lekkere FL deze zaterdagquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:47 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
geen assist keeper lost bal Basson schiet rebound er in.
ga toch voor Ajax-Necquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zie net trouwens dat half 7 ook nog een mooie duitse wedstrijd komt (Schalke-Bayern).
Dat is waar videobeelden moeten we hebben.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef YazooW het volgende:
Als hij die penalty niet had gegeven was het een grote fout geweest van de scheids.
Nu hij hem wel geeft kan je zeggen dat het misschien een beetje overdreven was, Howard kan moeilijk in de grond kruipen of 3 meter de lucht in springen, Anelka leek hem ook echt wel nadrukkelijk op te zoeken.
Blijven lastige beslissingen voor de scheids dit...
Oh, wist niet eens dat die ook al zo vroeg zou beginnen. Misschien dat ik die dan ook wel ga kijken.quote:
Heitinga is gewoon KUT, beter gaat hij terug naar Ajax.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:59 schreef Wilskracht het volgende:
Opmerkelijk dat John Heitinga niet speelt en Phil Neville wel bij Everton.
Heitinga is matig Phil Neville is slecht
Ik vind ze beide niet best. Des te eerder Douglas zijn NLse paspoort heeft, des te beter.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:59 schreef Wilskracht het volgende:
Opmerkelijk dat John Heitinga niet speelt en Phil Neville wel bij Everton.
Heitinga is matig Phil Neville is slecht
Wat een kneus blijft die Balotelli ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:59 schreef YazooW het volgende:
Balotelli vs Boateng op de training.
Nigel de Jong haalt ze uit elkaar![]()
[ afbeelding ]
http://www.telegraph.co.u(...)-Jerome-Boateng.html
Dat is werkelijk een grove understatement.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Balotelli is klinisch dood man.˛
Ik zie liever Vela en/of Walcott invallen, ipv Van Persie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:22 schreef alors het volgende:
Alsof hij me heeft gehoordRobin staat klaar om in te vallen
Zie nu de herhaling, komt inderdaad vrij hard in jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
Het is goed dat Cech een helm opheeft, Cahill knalt er even vol op in.
Gaat aardig de goede kant op.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:00 schreef Lo-Fi het volgende:
Arsenal v Fulham 1
Birmingham v Tottenham 2
Blackburn v Wolves 1
Chelsea v Everton 1
Manchester City v Bolton 1
Wigan Athletic v Stoke City 3
'quote:
JR Cruz?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:43 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
'
Speel je gelijk door de "tuinman"
Hij heet geen Gardener, maar zuur is het wel. Tijd om de laatste 5 min. te schoffelen in Birmingham.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:43 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
'
Speel je gelijk door de "tuinman"
Engels blijft moeilijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:44 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hij heet geen Gardener, maar zuur is het wel. Tijd om de laatste 5 min. te schoffelen in Birmingham.
ja hup Evertonquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:47 schreef YazooW het volgende:
7 min extra tijd bij Chelsea.
Hoop dat ze nog kunnen winnen.
Niet eens ...quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:31 schreef Morendo het volgende:
Nog liever Man Utd als kampioen dan Arse.
Met die verschrikkelijke Nani zeker ...quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:31 schreef Morendo het volgende:
Nog liever Man Utd als kampioen dan Arse.
Liever ook Chelsea, Spurs of Liverpool, maar zéker geen Arsenal.quote:Op zondag 5 december 2010 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Met die verschrikkelijke Nani zeker ...![]()
Arsenal/Wenger is tactisch steeds erg naief, dus tenzij de concurrentie er echt een potje van maakt, zie ik Arsenal ook niet zo snel kampioen worden.quote:Op zondag 5 december 2010 12:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Liever ook Chelsea, Spurs of Liverpool, maar zéker geen Arsenal.
Hij deed het gewoon goed, denk niet dat het aan de resultaten ligt.quote:Op maandag 6 december 2010 16:16 schreef Paul-89 het volgende:
Hughton eruit geflikkerd bij Newcastle.
Het kan aan mij liggen hoor maar Newcastle is afgelopen jaar gepromoveerd en staat nu op een keurige 11e plek niet een beetje overdreven om hem er nu al uit te gooien ?
10 dagen.quote:Op maandag 6 december 2010 16:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Staat als het goed is nog 2/3 weken aan de kant.
@ Match of the day?quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:27 schreef YazooW het volgende:
Straks om 9 uur Liverpool - Villa, commentaar door uberbaas Sierd de Vos
Het bestuur verwachtte vermoedelijk Europees voetbal, net zoals bijna elk bestuur van een voetbalclub...quote:Op maandag 6 december 2010 16:16 schreef Paul-89 het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor maar Newcastle is afgelopen jaar gepromoveerd en staat nu op een keurige 11e plek niet een beetje overdreven om hem er nu al uit te gooien ?
quote:Reina, Johnson, Konchesky, Skrtel, Kyrgiakos, Meireles, Lucas, Kuyt, Maxi, Babel, Ngog
quote:Friedel, L Young, Dunne, Collins, Warnock; Albrighton, Clark, Hogg, Downing, Ireland, Agbonlahor
Als Newcastle supporter ben ik hier niet blij mee A) Hughton deed het niet slecht B) Het spel is dramatisch maar wat wil je ook met deze spelers C) Zal je zien dat Martin Jol de club verder naar de tyfus helpt.quote:Op maandag 6 december 2010 16:16 schreef Paul-89 het volgende:
Huh, ik vond Newcastle juist redelijk goed spelen. De wedstrijden tegen Villa en Sunderland waren echt topquote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Als Newcastle supporter ben ik hier niet blij mee A) Hughton deed het niet slecht B) Het spel is dramatisch maar wat wil je ook met deze spelers C) Zal je zien dat Martin Jol de club verder naar de tyfus helpt.
EDIT: Ik hoor net dat Beardsley het seizoen gaat afmaken de ramp Jol blijft Newcastle tenminste een half jaartje bespaard.
Ja die wedstrijden waren ook heel erg boven niveau hoor. Maar potjes tegen Stoke, WBA, Blackburn, Wigan enz. waren echt om te huilen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Huh, ik vond Newcastle juist redelijk goed spelen. De wedstrijden tegen Villa en Sunderland waren echt top
Verdomme waar is Sierdquote:Op maandag 6 december 2010 20:57 schreef YazooW het volgende:
Opgelicht door de Tv gids, helemaal geen Sierd de Vos![]()
Vind dat VdV fysiek wel wat meer kan 'trainen'. Misschien niet het type speler die het nodig heeft en/of de potentie heeft om daar in te groeien maar ik vind 'm fysiek wat tegenvallen in de PL.quote:Op maandag 6 december 2010 17:02 schreef Lo-Fi het volgende:
Zeker een aanwinst voor Spurs en heeft al aardige - en zelfs een paar uitstekende - wedstrijden laten zien, maar ik ben bang dat Vd Vaart wel een speler is die er een paar keer per seizoen een tijdje uitligt wegens blessures in een competitie als de PL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |