Zweden komen alleen als een Zweed(se) voor de 1ste plaats kan schaatsen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef marcodej het volgende:
Aan alles is te merken dat dit een post-Olympisch seizoen is. Bij mij leeft het sowieso niet echt en de publieke belangstelling leek in Hamar ook wat tegen te vallen.
Hamar is in Noorwegenquote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Zweden komen alleen als een Zweed(se) voor de 1ste plaats kan schaatsen.
Gelukkig dat dit dan niet in Zweden was.quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Zweden komen alleen als een Zweed(se) voor de 1ste plaats kan schaatsen.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef belskater het volgende:
I was watching NRK (Norwegian TV). Skobrev was great after his race. "I dont care that Håvard doesnt like me, I like his sister!!!"
Mwahahquote:
Niet meteen aannemen dat ik dat niet weetquote:
EK of WK van 1/2 jaar geleden zat het afgeladen vol met Noren.quote:Op maandag 29 november 2010 00:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Maar het zijn wel de Zweden die, tot een paar jaar terug, de moeite namen om naar Hamar te komen bij races. Noren zie je al helemaal niet meer.
Hmm EK/WK is heel wat anders dan een wereldbeker: daar kan 1 goede dag hebben je zomaar de winst bezorgen. Bij een wereldbeker moet je een heel jaar goed zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 00:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
EK of WK van 1/2 jaar geleden zat het afgeladen vol met Noren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |