Nou, wel leuk als je dat eens zou proberen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:36 schreef mtchel112 het volgende:
moet ik straks door de plee spoelen ofzo
hehe, leuke naam voor een vis btw,quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef moonmovies het volgende:
Ik weet hoe het is TS
Die van mij heeft ooit zelfmoord gepleegd door uit de kom, tegen het raam te springen
RIP Vincent de vis
mijne heette rickiequote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ja bedankt, zijn wel moeilijke tijden voor mij als goudvisbezitter
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:56 schreef friekin_ het volgende:
Ik ken iemand die onder het mom van "Kunst" zijn 2 visjes in spiritus heeft laten zwemmen en dat gefilmd heeft.
Vond ik leuk om even mede te delen.
Ik heb mijn kat vorige jaar winter eens overgoten met bezine, omdat ik verf had gemorst.. toen vergat ik dat het vlambaar was.. het beest had het koud en rende richting openhaardquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:56 schreef friekin_ het volgende:
Ik ken iemand die onder het mom van "Kunst" zijn 2 visjes in spiritus heeft laten zwemmen en dat gefilmd heeft.
Vond ik leuk om even mede te delen.
Ze gingen nogal gek doen na 5 minuutjes. Ik zal eens vragen of die homie het filmpje op youtube knalt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:57 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat gebeurde er met de visjes?
Meteen dood of nog effe de Pool uithangen?
ik zal jou eens in een kamer doen zonder zuurstof.. kijken of je na 5 minuten ook gek gaat doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze gingen nogal gek doen na 5 minuutjes. Ik zal eens vragen of die homie het filmpje op youtube knalt.
Jong. Ik heb het niet bedacht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zal jou eens in een kamer doen zonder zuurstof.. kijken of je na 5 minuten ook gek gaat doen
Partij voor de Dieren!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zal jou eens in een kamer doen zonder zuurstof.. kijken of je na 5 minuten ook gek gaat doen
Mensen die zoiets grappig vinden mogen ze van mij ook wel opsluiten in een kliniek.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jong. Ik heb het niet bedacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |